ל-JVC סידרה חדשנית של Widescreeen

ל-JVC סידרה חדשנית של Widescreeen

חברת JVC מוציאה בסוף החודש באירופה מקלטי טלוויזיה חדשניים המכפילים את מספר הקווים בתמונה ועוד כמה שיפורים יפים. פרטים נוספים ותמונה- כאן ידיעה זו אינה פרסומת
 

logan

New member
בחודש יוני 2002 שילמה JVC

עשרות אלפי אירו ל"איגוד הסאונד והתמונה האירופי" המארגן את חלוקת האותות השנתית הידועה בשם EISA . זאת כדי שטכנולוגיית ה- DIST תזכה בתואר - הטכנולוגיית העתידית של השנה. זאת, כמשקל נגד לזכייתה של הפיקסל פלוס של פיליפס בתואר - טלויזית השנה. הבחירה הזו היתה מוזרה, וחשפה שוב את הגיחוך שבאיס"א, משום שלפי תקנון איס"א המוצרים הזוכים בכל הקטגוריות חייבים להיות משווקים בשוק האירופי לא יאוחר מ-15 באוגוסט 2002 . מה לעשות, הכסף תמיד מדבר. כשפירסמתי את הסיפור לפני ארבעה חודשים, התקשרתי לאמפא , יבואן JVC לישראל וביקשתי לדעת האם ומתי יגיעו הדגמים החדשים לישראל. לא הופתעתי לגלות שלא ידעו שם דבר על טכנולוגיית ה-DIST .
 
בורותם של יבואנים רבים היא לא סוד -

חלק מהם מגלים לפעמים ,בפעם הראשונה, על קיומם של דגמים חדשים, מלקוחות כמוך. על אינטרנט הם בטח לא שמעו - או פחדו מזה... ועדיין לא דיברנו על מחירים... אגב מחירים - גיליתי לאחרונה, שמוצרים בעלי שם ומוניטין בחו"ל, שאינם מוכרים לציבור הרחב בארץ ( או מיובאים על ידי מי שאינו יכול או אינו רוצה להוציא הרבה על מסע פרסום) נימכרים במחירים הרבה יותר סבירים ממיתחרים שאינם מי-יודע-מה...(למשל: בתחום המחשבים).
 

ymdv

New member
דוגמאות

תן דוגמא למוצרים שכאלו, או רשימה אם בא לך..
 

videoman

New member
הגם פיליפס במשלמים?

בכל מקרה איך הפיקסל פלוס? ד"א מהיכן המידע על תשלומים כנ"ל? מעניין...
 

omeron

New member
ברוך הבא לפורום - מקווה שאתה לא

רק חולף כמו הלויינים המקריים, דובי
 

River Man1

New member
מוזר שדוקא...

...כשהתקן HDTV מתחיל לתפוס תאוצה(קטנה ככל שתהיה) ומשרד התקשורת קבע תאריכים סופים שבהם בכל ארה"ב יופסקו השידורים הרגילים ויעברו לHDTV בלבד(עד 2005),יוצאת JVC עם טכנולוגייה שקשורה לשידור מיושן.
 
המעבר ל-HDTV לא יקרה בשנת2005

אלא שכל הרשתות אולי תהיינה מחוייבות לבצע שידורים גם בתקן זה. גם אם יהיה עכשיו יצור המוני של מקלטים כאלה, אתה לא מצפה שאוכלוסיה שלימה של מדינה כמו ארה"ב תעבור בתוך 3 שנים למקלטים כאלה...וגם לא היתה כזו כוונת המחוקק( או בעצם זו של ה-בעצם FCC). בכל מקרה, הכוונה היא מעבר הדגרתי לשידורים דיגיטליים קרקעיים ובמקביל גם התחלה של שידורים בחדות גבוהה. עד שלא תיפתר הבעיה של עלות המקלטים לציבור, טעד שהם ישווקו בצורקה מסיבית ונוחה לכל כיס , אין סיכוי שהשידורים האנלוגיים הרגילים. גם הרשויות השונות במדינות אירופה מבינות שהמעבר שהיה אמור לקרות מהר יותר , יתעכב כעת וניראה שמהעבר לשדירוים דיגיטליים קרקעיים מלאים (וסגירת המשדרים האנלוגיים) לא יקרה לפני שנת 2010 כניראה. בכלל, באירופה הרבה יותר זהירים (ובדרך כלל גם יותר חכמים ומתקדמים טכנולוגית) לעומת ארה"ב שמבחינת שידורים דיגיטליים וחדות גבוהה תהיה , כמו עם ה-NTSC המיושן והמחורבן (לא צריך להרחיב...), כניראה מדינה, שעוד תצטער לדורות ( גם היפנים לא הימרו נכון, מסיבות של גאווה ) על החלטות שגויות שה-FCC(מסיבות לאומ/ניות ומיסחריות פנימיות ותחת לחץ מסיבי של הרשתות הגדולות ) החליטה השנה.
 

River Man1

New member
מוזר שדוקא עכשיו...

...כשהתקן HDTV מתחיל לתפוס תאוצה(קטנה ככל שתהיה) ומשרד התקשורת קבע תאריכים סופים שבהם בכל ארה"ב יופסקו השידורים הרגילים ויעברו לHDTV בלבד(עד 2005),יוצאת JVC עם טכנולוגייה שקשורה לשידור מיושן.
 

logan

New member
ומדוע? כי רוב העולם לא יזכה

להינות משידור בתקן HDTV (פרט לארה"ב ויפן) ולכן צריך לשכלל עוד יותר את טכנולוגיית העיבוד של השידורים בפאל או בסקאם. וחוץ מזה, כל הטכנולוגיות החדשות של עיבוד תמונה בטלויזיה רגילה טובות למקסימום עוד שלוש שנים. החל מאמצע העשור יוכרז רשמית על מותה של טלויזיות התותח המגושמות, ויחל גם במס-מארקט עידן המסכים השטוחים (פלאזמות או LCD ). במצב שכזה, פיליפס ו-JVC רוצים לסחוט את לימון ה-CRT עד הסוף, ומי אנחנו, הלקוחות הקטנים, שנדבר.
 

dts

New member
אני חושב ששכתה את

המקרנים רן שכבר בימים אלו עושים את הצעד הראשון לכוון ההמוני וגם את המקרנים הדיגיטליים נראה בשנים הקרובות בעלות נוחה ואיכות מעולה
 

logan

New member
קשה לי לראות מישהו שיראה חדשות

או תוכניות טוק שואו במקרן קדמי. לכל היתר: בידור, ספורט, סרטים - אין כמו מקרן (בתנאי חושך מוחלט כמובן) ואני כבר מחכה בקוצר רוח לראות בארץ את מקרני ה-1500 דולר/יורו של סאניו ופנסוניק.
 

dts

New member
אם תרצה אני אציג לך כמה

כאלו שרואים טלויזיה במקרן - ונהנים
תוסיף לרשימת ה 1500$ את X1 של אינפוקוס שלבטח יבוא בלבוש של טושיבה
 
למעלה