לתשומת לבכם

Flames

New member
לתשומת לבכם ../images/Emo26.gif

(שאנטי, תסלחי לי על פתיחת ההודעה, אבל זה נראה לי מספיק חשוב...) בדרך כלל אני לא בעד התעלמות מוחלטת מבן אדם, אבלן במקרה של רוניקו כדאי שתלמדו מנסיונו של פורום זכויות בע"ח בואללה. היינו מספיק טמבלים כדי לתת לו מקום ולנסות לשנות את דרכי. לא ניסינו, חלילה, למנוע ממנו להשמיע דיעות בעד ניסויים, אלא שיעשה זאת תוך שמירה על תרבות דיבור מינימלית. עשינו זאת, עד שפשוט אי אפשר היה יותר, והיה צורך לנקוט נגדו באמצעים (כמו מחיקת הודעות, צעד שמתשמשים בו רק אחרי תחנונים ובקשות לשיפור). לאחרונה, רוניקו נכנס לפורום זכויות בע"ח בואללה, ומציף את הפורום בעשרות של הודעות- (אותה הודעה שחוזרת על עצמה)- ממש עמודים על עמודים של אותה הודעה. מוחקים את זה והוא מוסיף, כל פעם בשם אחר, שהוא ואריאציה של רוניקו (רוניקו10, רוניקו 11 וכו´). אני מציעה לכם- התעלמו ממנו, אל תגיבו, גם כשהוא אומר דברים שבוער באצבעות להקליד תגובה, אחרת תתנו לו תמריץ להשאר. אני אומרת את זה דווקא כמישהי שיצרה איתו קשר ראשוני באימייל, מתוך תקווה להדברות (תקווה שנכזבה, כמובן).
 

Flames

New member
ו..

כרק עכשיו ראיתי את המודעות שלכם למטה, סליחה שלא עיינתי בהן קודם. אני מצטרפת לבקשתה של שאנטי להתעלם. חבל שזה מגיע למצב כזה.
 

shanty.G

New member
משרשרת: מאמר חדש בפורום../images/Emo132.gif

לפורום הצטרף מאמר מצויין מאת דדי שי, אשר מעלה לא פחות מ 42 טיעונים העולים די הרבה כאשר אנשי זכויות בע"ח דנים בנושא מול אנשים אחרים, ומה שיותר חשוב: התגובות לטיעונים. תמצאו שם ודאי הרבה שאלות וטיעונים בהם נתקלתם בעבר, ולא תמיד היה לכם מה לענות
. אז זהו, שעכשיו יש
. קבלו אותו: תגובות לטיעונים נפוצים נגד זכויות בעלי-חיים . הרבה תודה לדדי שי על המאמר
סופשבוע מצויין לכולם, shanty
 
וואו...ממש מאמר מעולה ../images/Emo45.gif../images/Emo39.gif

התגובות לטיעונים פשוט יוצאות מן הכלל. אחלה מאמר, בהחלט אשמור אותו אצלי.
 

שני17

New member
התלהבתי!

מאמר מצויין! כל הכבוד למי שכתב אותו. בהחלט שווה לקרוא!
 

lifegirl

New member
ברשותכם,

פורסם קישור למאמר בפורום-האח צמחונות וטבעונות. כולכם, אגב, מוזמנים לשם (כרגיל)! יומטוב!
 

pazro

New member
מאמר טוב רק קצת יותר מדי ציני

וגם טיף טיפה מגמתי (טוב עכשו גם אני ציני). אחרי רגע של בדיחות הדעת. באמת מאמר טוב עם משהו שיודע מה הוא רוצה. אני מקווה שסוף סוף כשאני כותב תגובה בפורום, עם קצת יותר עובדות וקצת פחות רגש אף אחד לא יעלב לי (או יותר גרוע יעליב אותי) , ואני אזכה לקבל תשובות לענין.
 

roniko1

New member
אם הוא לא היה חוזר על אצמו כל כך

הרבה זה היה יכול להיות נחמד. יש בערך שבע פסקאות טובות וכל השאר שיכתוב שלהם. בכל הקטע העובדתי על סבל של בעלי חיים במשקים אני מסכים אבל כל ההגדרה שלו של מוסר שגויה מהיסוד.
 
למעלה