לתשומת לבכם - מטרודן

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
לתשומת לבכם - מטרודן

לתשומת לבכם - מטרודן
להלן מכתב שנשלח לחברת מטרודן: שלום רב! כשחברת מטרודן החליפה את התחבורה הציבורית אפשר לומר שהייתה שמחה בליבי....מלבד השבועות הראשונים בהם לוחות הזמנים שלכם היו קטסטרופה אני חייב לציין שהשירות של מטרודן טוב הרבה יותר מהשירות שהיו מקבלים תושבי באר שבע מהתחבורה הציבורית דאז. אך הפלא ופלא....חברת מטרודן שעד כה עמדה בלוח זמנים מאוד מפורט ומאוד מדוייק (בהתאמה לאתר האינטרנט) החלה לזייף אנוכי המתנתי לאוטובוס של קו 9 הנוסע משאול המלך לכיוון התחנה המרכזית בתחנה בצומת ביאליק מוריה מהשעה 11:35 כאשר עפ"י אתר האינטרנט יוצא אוטובוס משאול המלך לכיווני בשעה 11:34..... מהשעה 11:34 ועד לשעה שכבר פקעה סבלנותי וכבר חזרתי הביתה מאחר ואת האוטובוס של אגד שהייתי צריך לנסוע בו מהתחנה מרכזית כבר יצא היו אמורים לצאת משאול המלך 3 אוטובוסים. עד לשעה 11:58 לא הגיע אפילו אוטובוס אחד כאשר ב11:58 הגיעו 2 אוטובוסים יחד, עליהם כבר לא היה לי טעם לעלות כי את האוטובוס שלי באגד, כאמור, כבר פספסתי. מעבר לכך בתחילת הפעלת השירות ע"י מטרודן נכתב רבות על הפעלת פקחים סמויים שאמורים לבדוק את תפקודם של הנהגים וצורת נסיעתם.... מעניין כיצד השיטה מיושמת כאשר בקו 2 חולף על פניי אוטובוס מספר פנימי 187 בשעה 18:47 לכיוון נווה נוי כאשר נהגו משוחח בסלולרי באין מפריע כאשר החוק אוסר על נהג אוטובוס לשוחח בסלולרי איסור מוחלט! ללא קשר לשימוש או אי שימוש בדיבורית (אותו נהג לא השתמש גם בדיבורית) מה גם שבעודי ממתין לקו 9 ומגיעים 2 אוטובוסים כאשר הראשון מ.א.ן SL שנכרש מהתח"צ משך את תשומת ליבי (אוטובוס מספר פנימי 179) שנהגו כמעט ודורס שתי נערות שחצו את הכביש (בשעה 12:00 ולא נותן זכות קדימה לרכבים בדרך החוצה כאשר תמרור תן זכות קדימה עומד בצומת הזו מיום סלילתה. לפני כשבועיים ימים השתחררתי מצה"ל כאשר במשך 3 שנים התפקיד שלי היה הסעת נוסעים, ביניהם, גברים נשים וטף וחורה לי שאני רואה נהג אוטובוס שלוקח אחריות על הסעתם של לעיתים גם יותר מ50 איש באוטובוס אחד מרשה לעצמו לשוחח בטלפון, להתעלם מתמרורים ולנהוג בצורה כזו כאשר אני עם 10 אנשים מקסימום לא העזתי להעלות במחשבתי לעשות אף לא חלקיק מעבירות תנועה אלו. לתגובתכם ולטיפולכם אודה מאוד! ערן. העתקים: 1. מטרודן - דרך אתר האינטרנט 2. נציבות תלונות הציבור במשרד התחבורה 3. פורום תחבורה ציבורית - תפוז.
 

טוארג

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

לתשומת לבכם - מטרודן
להלן מכתב שנשלח לחברת מטרודן: שלום רב! כשחברת מטרודן החליפה את התחבורה הציבורית אפשר לומר שהייתה שמחה בליבי....מלבד השבועות הראשונים בהם לוחות הזמנים שלכם היו קטסטרופה אני חייב לציין שהשירות של מטרודן טוב הרבה יותר מהשירות שהיו מקבלים תושבי באר שבע מהתחבורה הציבורית דאז. אך הפלא ופלא....חברת מטרודן שעד כה עמדה בלוח זמנים מאוד מפורט ומאוד מדוייק (בהתאמה לאתר האינטרנט) החלה לזייף אנוכי המתנתי לאוטובוס של קו 9 הנוסע משאול המלך לכיוון התחנה המרכזית בתחנה בצומת ביאליק מוריה מהשעה 11:35 כאשר עפ"י אתר האינטרנט יוצא אוטובוס משאול המלך לכיווני בשעה 11:34..... מהשעה 11:34 ועד לשעה שכבר פקעה סבלנותי וכבר חזרתי הביתה מאחר ואת האוטובוס של אגד שהייתי צריך לנסוע בו מהתחנה מרכזית כבר יצא היו אמורים לצאת משאול המלך 3 אוטובוסים. עד לשעה 11:58 לא הגיע אפילו אוטובוס אחד כאשר ב11:58 הגיעו 2 אוטובוסים יחד, עליהם כבר לא היה לי טעם לעלות כי את האוטובוס שלי באגד, כאמור, כבר פספסתי. מעבר לכך בתחילת הפעלת השירות ע"י מטרודן נכתב רבות על הפעלת פקחים סמויים שאמורים לבדוק את תפקודם של הנהגים וצורת נסיעתם.... מעניין כיצד השיטה מיושמת כאשר בקו 2 חולף על פניי אוטובוס מספר פנימי 187 בשעה 18:47 לכיוון נווה נוי כאשר נהגו משוחח בסלולרי באין מפריע כאשר החוק אוסר על נהג אוטובוס לשוחח בסלולרי איסור מוחלט! ללא קשר לשימוש או אי שימוש בדיבורית (אותו נהג לא השתמש גם בדיבורית) מה גם שבעודי ממתין לקו 9 ומגיעים 2 אוטובוסים כאשר הראשון מ.א.ן SL שנכרש מהתח"צ משך את תשומת ליבי (אוטובוס מספר פנימי 179) שנהגו כמעט ודורס שתי נערות שחצו את הכביש (בשעה 12:00 ולא נותן זכות קדימה לרכבים בדרך החוצה כאשר תמרור תן זכות קדימה עומד בצומת הזו מיום סלילתה. לפני כשבועיים ימים השתחררתי מצה"ל כאשר במשך 3 שנים התפקיד שלי היה הסעת נוסעים, ביניהם, גברים נשים וטף וחורה לי שאני רואה נהג אוטובוס שלוקח אחריות על הסעתם של לעיתים גם יותר מ50 איש באוטובוס אחד מרשה לעצמו לשוחח בטלפון, להתעלם מתמרורים ולנהוג בצורה כזו כאשר אני עם 10 אנשים מקסימום לא העזתי להעלות במחשבתי לעשות אף לא חלקיק מעבירות תנועה אלו. לתגובתכם ולטיפולכם אודה מאוד! ערן. העתקים: 1. מטרודן - דרך אתר האינטרנט 2. נציבות תלונות הציבור במשרד התחבורה 3. פורום תחבורה ציבורית - תפוז.
 
מחקים לעדכון מה קורה שם

לתשומת לבכם - מטרודן
להלן מכתב שנשלח לחברת מטרודן: שלום רב! כשחברת מטרודן החליפה את התחבורה הציבורית אפשר לומר שהייתה שמחה בליבי....מלבד השבועות הראשונים בהם לוחות הזמנים שלכם היו קטסטרופה אני חייב לציין שהשירות של מטרודן טוב הרבה יותר מהשירות שהיו מקבלים תושבי באר שבע מהתחבורה הציבורית דאז. אך הפלא ופלא....חברת מטרודן שעד כה עמדה בלוח זמנים מאוד מפורט ומאוד מדוייק (בהתאמה לאתר האינטרנט) החלה לזייף אנוכי המתנתי לאוטובוס של קו 9 הנוסע משאול המלך לכיוון התחנה המרכזית בתחנה בצומת ביאליק מוריה מהשעה 11:35 כאשר עפ"י אתר האינטרנט יוצא אוטובוס משאול המלך לכיווני בשעה 11:34..... מהשעה 11:34 ועד לשעה שכבר פקעה סבלנותי וכבר חזרתי הביתה מאחר ואת האוטובוס של אגד שהייתי צריך לנסוע בו מהתחנה מרכזית כבר יצא היו אמורים לצאת משאול המלך 3 אוטובוסים. עד לשעה 11:58 לא הגיע אפילו אוטובוס אחד כאשר ב11:58 הגיעו 2 אוטובוסים יחד, עליהם כבר לא היה לי טעם לעלות כי את האוטובוס שלי באגד, כאמור, כבר פספסתי. מעבר לכך בתחילת הפעלת השירות ע"י מטרודן נכתב רבות על הפעלת פקחים סמויים שאמורים לבדוק את תפקודם של הנהגים וצורת נסיעתם.... מעניין כיצד השיטה מיושמת כאשר בקו 2 חולף על פניי אוטובוס מספר פנימי 187 בשעה 18:47 לכיוון נווה נוי כאשר נהגו משוחח בסלולרי באין מפריע כאשר החוק אוסר על נהג אוטובוס לשוחח בסלולרי איסור מוחלט! ללא קשר לשימוש או אי שימוש בדיבורית (אותו נהג לא השתמש גם בדיבורית) מה גם שבעודי ממתין לקו 9 ומגיעים 2 אוטובוסים כאשר הראשון מ.א.ן SL שנכרש מהתח"צ משך את תשומת ליבי (אוטובוס מספר פנימי 179) שנהגו כמעט ודורס שתי נערות שחצו את הכביש (בשעה 12:00 ולא נותן זכות קדימה לרכבים בדרך החוצה כאשר תמרור תן זכות קדימה עומד בצומת הזו מיום סלילתה. לפני כשבועיים ימים השתחררתי מצה"ל כאשר במשך 3 שנים התפקיד שלי היה הסעת נוסעים, ביניהם, גברים נשים וטף וחורה לי שאני רואה נהג אוטובוס שלוקח אחריות על הסעתם של לעיתים גם יותר מ50 איש באוטובוס אחד מרשה לעצמו לשוחח בטלפון, להתעלם מתמרורים ולנהוג בצורה כזו כאשר אני עם 10 אנשים מקסימום לא העזתי להעלות במחשבתי לעשות אף לא חלקיק מעבירות תנועה אלו. לתגובתכם ולטיפולכם אודה מאוד! ערן. העתקים: 1. מטרודן - דרך אתר האינטרנט 2. נציבות תלונות הציבור במשרד התחבורה 3. פורום תחבורה ציבורית - תפוז.
מחקים לעדכון מה קורה שם
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה