לתפוס יוזמה

לתפוס יוזמה ../images/Emo26.gif

ל-
שבחבורה <והכוונה היא לא רק לבלונדיניות אלא לכל הבננות פה
>- האם אתן נוהגות ליזום לפעמים, להגיע למצב שאתן יותר ממפלרטטות אלא גם מציעות לבחור לצאת
ל-
שבחבורה <כן כן, גם אלה שאין להם שפם
>- מה דעתכם על בנות שיוזמות- נחמד/מרתיע/מפחיד/אחר. אל תשכחו לספר חוויות אישיות- אולי נלמד ממכם וממכן משהו
 
בוודאי

אני אוהבת לפלרטט תמיד... וקורה שאני מציעה לבחור לצאת אבל זה לא קורה הרבה רק אם הבחור ממש תופס לי את העיניים. האמת שפעם אחת הצעתי לאיזה בחור מהבסיס שלי לצאת, וזה היה קצת מביך כי הוא וחברים שלו צחקו עליי... פאדיחות. מסקנה: לא להתחיל עם חיילים בבסיס שלכן!!!
 

שליקית

New member
יוזמת, אבל לא עד הסוף ../images/Emo9.gif

אני די פלרטטנית נראה לי... אבל לא שאלתי אף פעם בחור אם הוא רוצה לצאת איתי אלא תמיד איכשהו בסוף שאלו אותי. למשל היו פעמים שאני התחלתי איתו אבל הוא זה שעשה את הצעד לקראת פגישה.
 

noobest

New member
לפי דעתי..

אני חושב שבנות שיוזמות זה דבר טוב, ומוריד את כל הלחץ מאיתנו , ואת כל הפחד לקבל דחייה, כי ככה לפחות אנחנו יודעים שאתם מעוניינות בנו. בנות שיוזמות זה דבר טוב, אבל לא ליזום בהגזמות. :) חוויות אישיות לצערי אין לי .
 

OceanicBlue

New member
היוזמה שבכולנו

היי שירי, תני לי לנסות לעזור בצורה קלה ופשוטה. ראיתי שהוצעו פה פידבקים שליליים מבנות שניסו את הצעד הראשון. יש להבין שזו בעיה רק אם מדובר בהצעה או בצעד כלפי מישהו שמאוד קשור לאגו שלו, ולא יראה את זה כמחווה רומנטית, אלא יותר כאמצעי מיקוח, בקטע של מי פנה אל מי. אם אנחנו מנסים להסתכל על האובייקטיביות שבדבר, תווכחי לגלות שהמקוריות שבדבר ההצעה הראשונה יכולה לשחק לטובתך, תהיה מאוד אינובטיבית וחדשנית, ואישית אני מוצא בזה הרבה חינניות וחוסן עצמי בבחורה עם כוח רצון וביטוי מאחורי העיניים. בנוגע לחוויות אישיות מבחינתי, כל בחורה שפנתה ראשונה אוטומטית קיבלה את הקרדיט שלא נתתי לעצמי על זה שהיא השיגה אותי. לכאן או לכאן המחווה מעלה חיוך, ומה טוב. כל הדברים נאמרו על רקע השקפה אישית :) שמים כחולים יאיר =)
 

abcd80

New member
בטח שצריך ליזום

במערכת היחסים האחרונה והנוכחית שלי אני יזמתי
 

nightfairy86

New member
../images/Emo68.gif

לא, מעולם לא התחלתי עם מישהו... אולי עשיתי עיניים או גרמתי לו להתחיל איתי, אבל אף פעם לא התחלתי ובטח שלא הצעתי לו לצאת...
 

גבי 2005

New member
בחורות אסרטיביות

בחורות בדרך כלל מתחילות בקטע עקיף לדוגמא במכללה הן שואלות כאילו בתמימות "לאן אתה מגיע ?" כדי לתפוס טרמפ ואז מתחילות (בגלל זה האוטו שלי תמיד יוצא מהמכללה עם תריסר בחורות שדחוסות בכל המושבים ובתא מטען שנלחמות מי תרד אחרונה. . . )
 

גבי 2005

New member
חחחחחחחח אהבתי

הן הולכות מכות בינהן על הזכות מי תרד אחרונה כי האחרונה נשארת איתי לבד
 
אני יוזמת כנות.

קשה לי במצבים בהם הולכים מסביב ואני יוזמת כנות ע"י זה שאני מציעה כנות בעצמי. לא בטוחה שזה עונה על השאלה שלך,כי זה לא אומר שאני "מציעה לצאת".
 

BratZit

New member
אני לא מסוגלת להתחיל עם גבר...

אני חייה בגישה שגבר צריך להתחיל איתי.... או שאני ארגיש תמיד במערכת יחסים שאני רדפתי אחריו. ולא הוא אחריי... מה שאני צריכה להרגיש בקשר. שהגבר יחזר אחריי..
 
למעלה