לתושבי קדימה, האשם העיקרי גולברי

AMITBN890

New member
לתושבי קדימה, האשם העיקרי גולברי

מי שאחראי לפגיעה בהכנסה הפנויה שלנו הוא בראש ובראשונה ראש המועצה גולברי שצמח בקדימה אבל שכח מהיכן הוא הגיע. מי ששוכח את מקורותיו סופו להגיע לשום מקום גולברי חיי בעולם וירטואלי בו הוא בטוח שהוא המושיע של המועצה (כנראה שכח שקדימה הייתה הרבה לפניו ובמצב הרבה יותר טוב) הוא מוכן לעשות הכל עדי להכביר את נטל המס אבל לא מוכן להראות פרומיל של דוגמא אישית בקיצוץ בשכרו בקיצוץ בשכר בכירי המועצה גולברי יזכר בקדימה כהמן הרשע המרושע. זה הטעם שיישאר מראש המועצה הזה לצערנו הרב. ואיך אמר חכם אחד שטעם מהתבשיל הזה ופרש בשכל, ניצחנו בבחירות אבל טעינו בבחירה
 

AMITBN890

New member
לגולברי ומנדי, נקודה למחשבה

חברים יקרים, אני לא למדתי בבתי ספר למנהיגות אבל יצא לי קצת להנהיג אנשים במצבים בעיתיים מאוד. מילת המפתח במנהיגות היא דוגמא אישית. אם אתם משוכנעים שצריך להטיל את גזירות פרעה על תושבי הישוב תראו דוגמא אישית. גולברי, קצץ בבקשה 20% משכרך. זה אפשרי ונעשה במקומות אחרים ולא ייפגע בך בצורה משמעותית. קצץ 10 % בשכר בכירי המועצה קצץ 5% בשכר עובדי המועצה. אם תקצצו ותראו דוגמא אישית, יהיה קל יותר לכולנו לבלוע את הגלולה המרה ואולי גם תגדילו את סיכוייכם לזכות בקולות הבוחרים בבחירות הבאות.
 

meir5353

New member
קיצוץ בשכר

אולי תפרסם מה השכר של עובדי המועצה-הרי אתה יודע הכל ומשם תחליט לקצץ-אני מציע לך שתסתכל על עצמך קודם ולאחר מכן על הסובבים אותך
 

AMITBN890

New member
איש יקר

ראשית עיני לא צרה במשכורתם של עובדי המועצה. ואני אוהב ומוכיר את עובדי המועצה הזוטרים שעושים עבודתם נאמנה. אבל כשהמועצה פוגעת באופן שיטתי, יזום ומתוכנן בהכנסתי הפנויה אני מתחיל לתמוהה מה לכל הרוחות קורה כאן. 350% היטלי פיתוח!!!!!!!!!!!!! 40-50% ארנונה בתוך מספר שנים.. לכן מן הסתם כל בר דעת יודע, שגוף גירעוני שמפסיד כסף חייב להיכנס לתוכנית התייעלות בדר"כ חלק מתוכנית כזאת מלווה בקיצוצי שכר. מתחילים בדר"כ בקיצוץ קצת גדול יותר אצל בעלי המשכורות השמנמנות כולל בפנסיות ומקצצים קצת פחות אצל כל השאר. לצערי הרב, לתושבים אין כסף לממן את המועצה ולכן כדאי למצוא דרכים יצירתיות להתמודד עם הבעיה. מן הסתם אתה יודע שיש מועצות שמלינות שכר. למה? כי הן לא התייעלו והתאימו את אופן תפעולם לעולם המודרני. לכן הייתי דווקא מציע לך להתבונן היטב על עצמכם ואח"כ לחשוב. פשוט לחשוב. לא יותר ולא פחות.
 

meir5353

New member
לעמית יש הכנסה פנויה לפי דבריו

בו ללא הכנסתך הפנויה תן שם של מועמד ראוי למשרת ראש המועצה ותתחיל להריץ אותו-אבל לפני כן תשאל אותו מתי הוא יעלה מיסים אם יבחרו-יום למחרת או יומיים?????? תתרום מעט מעט מעט
 

AMITBN890

New member
מי אמר לך שקוראים לי עמית?

ושנית תגובתך לא מובנת. אני מאחל לכל ראש מועצה בהצלחה. הצלחתו = הצלחתנו. מטרת הפורום להעביר את רחשי הציבור. וזה מה שמרגישים היום תושבי קדימה צורן או צורן קדימה!!! ישנן רשויות שהעלו ארנונה אבל זה לווה במקביל בקיצוץ שכר הבכירים.
 

meir5353

New member
השם לא חשוב-התוכן חשוב וחוץ ממך ועוד 5 אנשים

לא רואים בפורום זה ציבור-רואים את אותם האנשים שכנראה רק הם נגד כל הזמן ללא שום מילה אחרת אני מציע שתיכנסו יחדיו תקימו אגודה ותנסו לשנות בדרכי נועם -תצרפו את הציבור שאתם חושבים שהוא חושב כמוכם ותפסיקו לכתוב במילים לא לענין אחד נגד השני-אם תפעלו יחדיו-אולי תשנו בעוד מספר שנים אני מחכה לראות את שם המועמד המוביל ואת קורות חייו בכספך הפנוי שלח פלייר לכל התושבים שאתה חושב שהם חושבים כמוך ותכתוב מספר של התושבים שחושבים כמוך ומדברים בשפה כמו חברייך לפורום זה. שריפת צמיגים והפגנות אלימות-יוצרות את ההיפך מהרצוי תחשוב על זה
 

AMITBN890

New member
תתפלא

לפורום ישנה תהודה רחבה והכיוון ברור לצערי הרב המועצה במתכונתה הנוכחית נוהגת כמו קלגס מרושע.
 

AMITBN890

New member
הכנסה פחות מס = הכנסה פנויה

הגדלת את הארנונה הקטנת את ההכנסה הפנויה
 

סוליקה2

New member
קיצוץ בשכר

מה כל כך הדליק אותך מה את/ה אחד הבכירים? או אחד/ת שמגנה על גולברי, אנחנו לא אנשי סביון או קסריה שהוא יכול להעלות את המסים התשובים ברובם עובדים שכירים עם משכורות לא בשמים כמו שלכם.
 

סוליקה2

New member
פיזור מועצה

אם את ואני וכל שאר הכותבים והקוראים נתאחד נוכל לעשות זאת ביחד. מה החוכמה שאת זורקת רעיונות ללא מעשים. תאמיני לי אני עושה המון כאבי ראש למועצה ולעומד בראשה. והיו תוצאות ויהיו עוד תוצאות.
 

ERIANA101

New member
ל"מנהל מחלקה " ממוצע של כ-28,000-ש"ח

וזה ביזיון יש לפרסם כל חודש את השכר של עובדי המועצה שאנו משלמים את משכורתם וכמובן שמי שמשלם צריך לדעת כמה הוא משלם ולמי
 

סוליקה2

New member
לגולברי ומנדי

נראה לך שהם יכולים לחשוב השלטון עיוור אותם מילת המפתח היא כבוד, רק שכחו שבשביל כבוד צריך לעבוד כנראה שגולברי לא יכול להתנתק מקו המחשבה של ההסתדרות בה עבד שנים.
 

ERIANA101

New member
כבוד= מילה, יושר, הגינות , את זה אין לגולברי

לגולברי וצוח אין כבוד כי פירוש המילה כבוד זה= אמת הגינות יושר נקיון כפיים ועוד.......................... ואת אלה בטוח שאין לגולברי וצוח.
 

סוליקה2

New member
לתושבי קדימה

אתה כל כך צודק!!! גולברי שכח שהוא לא נולד בכפר אלה בשכונה ומתנהג כאדם שלא רוצה לזכור מהיכן הגיע אולי הוא מתבייש בעבר אבל מי שמתבייש במה שהוא גם אין לא עתיד. גולברי החזיר אחורה בזמן את קדימה וחבל.
 
למעלה