לתושבי ירושלים דחוף.. אזרח מודאג

לתושבי ירושלים דחוף.. אזרח מודאג

"חובה לקרוא" חג שמח..!! אני מודאג לאחרונה מימה שקורה בשכונת הגבעה הצרפתית - ובכלל בכל צפון העיר.. מכל הפריצות לרכבים בתים, גניבות וכו'.. וסתם התנכלויות.. בחודש האחרון נשרפו המון מכוניות בגבעה הצרפתית הם ניסו לגנוב אותה אך משלא צלחו שרפו אותה,, בראש השנה גם שרפו רכב בשכונה.. וכל שבוע נשרף פה רכב אחר.... וכל זה בעניין של כמה דקות ועד שמגיעה המשטרה אין כלום... מה יהיה הסוף השבוע שרפו לי מתחת הבית שני רכבים חדשים... לפני חודש שרפו מזדה 6 חדשה.... וכל זה נוסף לגניבות הרכבים כל לילה, לשכנה שלי גנבו רכב לפני חמשה ימים.. וכן בנין לידי לפני שבועיים.. מכת מדינה - מכה שלא כתובה בתורה זה קרוב מאוד למחסומי ירושלים, או לשכונות עיסאוויה שועפאת בית חנינא, וכך שאחרי 5 דקות מהאירוע הם כבר נכנסים לשטחים... יש"ו.. מה יהיה הסוף.. המשטרה מנסה לעשות ככל שבאל ידה לעשות, אך כ"א היכולות התקציבים הזמן, עם על הפח"ע הפלילי והתרעות שיש לנו היום וכו'.. והעבודה שיש גם ככה.. מונעים אותם מלטפל בכל הבעיות האלו כראוי - בכלל לאחרונה כל החברים שלי צוחקים עלי ששכונת הגבעה זה סיפוח לעיסאוויה, מפחיד שם ללכת בלילה לבד מלא בני דודים הם מתחילים שם אם כל מי שזז מקניטים צועקים מקללים השבוע רדפו אחרי חבר שלי סתם הוא לא עשה כלום 4 חבר'ה התחילו איתו ורדפו אחריו.. הם יושבים ליד הסופר ובכלל מסתובבים בשכונה כבתוך שלהם - (חוץ מנבירת האשפה שהם נכנסים בגפה ועם כל גופם ומה שנותר זה רק לסגור עליהם את הפתח והם כולם בתוכו).. מה יהיה הסוף... ואם כבר מדברים ע"ז יכול אני להמליץ ולקרוא לכל מי שקורא את זה, וזה נוגע לליבו לבוא להתנדב למשמר האזרחי של השכונה והאיזור או בכלל בכל ירושלים או ליחידות מיוחדות של המשטרה.. וכך נמגר את התופעה הנוראה המזוויעה הזו.. ונוכל לתת הרגשה של בטחון לתושבים שמירה עלך הנפש והרכוש - מי שמעוניין יכול לפנות אלי בפרטי אשמח לעזור לו ולהפנות אותו לגורמים הרלוונטים.. זה כבר הגיע למצב שכל רשרוש בלילה רחש רעש קול ותזוזה מקפיצה אותי.. אזרח שכן מודאג מאוד.. חג שמח
 

L i k o

New member
התשובה כמו שאתה כותב - משמר אזרחי

אבל לא כמו שהיום, חבורה של זקייינים עם אפודות זוהרות וקאראבינים משנת תרפפו (שאני מתערב שהם לא יצליחו להוציא ממנו ירייה אחת), אלא כמה חבר'ה צעירים מהשכונה, יוצאי יחידות קרביות (אם לא יהיה מספיק ביקוש אפשר גם לקבל ערסים לשורותיכם) ייתארגנו על עצמם ויפטרלו בתורנות כל לילה. ותאמין לי אם כל "שכן" שאין לו הסבר הגיוני להימצאותו בשכונה אחרי 10 בלילה שלכם יחטוף מכות רצח, תוך פרק זמן קצר מאד ההשתוללות שלהם תיפסק. <אם הייתי גר אצלכם הייתי מצטרף> בהצלחה!
 
הלוואי שזה הייה ויהיה כך...

אני גר פה בשכונה.. ותאמין לי מה שהולך פה לאחרונה זה קטסרופה......פחד אלו-הים.. ודבר שני רציתי לומר לך לא צריך לזלזל במשא"ז הקלאסי בסה"כ הם עושים עבודת קודש.. אבל ראית כתבתי גם יחידות מיוחדות שיש שזה סיור אשכרה כשוטר לכל דבר על מדים כחולים, או מתמיד במג"ב על מדי מג"ב בילוש ויש עוד יחידות טובים של מתנדבים רציניים בלבד קרביסיטים מגיל 21 ומעלה.. אם אתה רוצה לדעת עוד פרטים אשמח ליידע...ולהפנות אותך לגורמים הרלנווטים.. ביי בינתיים בהצלחה חג שמח... והלוואי שזה יהיה כך כפי שאמרת..
 

boaZone

New member
שלום, זה רדיו?

כאן רונן מירושלים ואני רוצה להגיב לבחור שהתקשר ואמר שביבי יכול להיות אחלה ראש ממשלה. אני לא מבין, רק עברו 12 שנה מאז שביבי דפק את כולנו וכבר שכחנו? כבר? אני לא מבין! אני לא מבין! סתם, סתם, אח'שלי. מסכים איתך. המצב בירושלים חרא. גנבו למישהו פה מהפורום את האופנוע, ואני יכול לומר לך ששלי קשור בשלוש שרשראות, ואני עדיין בודק על שעה שהוא שם. ובגבעה הצרפתית אני חונה רק בחניון של החדר כושר, עם שומר ואורות...
 

רוולי 21

New member
אני הייתי באה להתנדב בכיף!

רק שאני גרה בערד/בבאר שבע, אגב, יש מישהו שבא היום לפורום איתי?? בבאר שבע כמובן!!!
 

L i k o

New member
בואי נעשה דיל

את מחזירה אותי 10 שנים אחורה, ואני יוצא איתך לפורום? פר אינאף?
 

boaZone

New member
בקלות, אני בטוח שיש לה

מכונת סטרפלס זמן. רק תזהרו לא להרטב בדרך...
 

רוולי 21

New member
LIKO בכיף אני אחזיר אותך

10 שנים ועוד יותר ... אל תדאג יש לי שיטות משלי, מתי אתה בא??
 

L i k o

New member
אם כבר אנחנו בביזנז של טיים מאשין

אפשר 20 שנה אחורה - לראות עוד פעם את האליפות של 86.
 
בתחילה לא הבנתי את הבדיחה אבל אחרי

שקראתי הכל הבן הבנתי.. חמוד אתה כן מה לעשות כל השכונות הסמוכות לצפון העיר סובלות מגניבות של הבני דודים הנחמדים שלנו.. היום נתפס בן דוד חמוד ברמת אשכול שבא לגנות מהבתים וניסה לגנוב אופנעים... יהיה טוב צאו לפעולה והצטרפו להגנת העם המולדת הבטחון הרכוש ובטחון התושבים... אסור שהם יעברו בשכונה אם ראש למלעה מורם כבתוך שלהם אסור לתת לכזה דבר לקרוא.. בהצלחה אחי תודה
 
על מה להרגיע טיפשה בזה שאת מתעצבנת

חשפת את עצמך שזו את.. בעוד שלא ידעתי עד לרגע זה שזה את.. ולא חשבתי שזה כ"כ מזיז לך שרושמים את שמך האמיתי בפורום... אם לא היית מתייחסת לכך אף אחד לא הייה שם לב לשאלה שלי, ולא הייה שם לב לתשובה שלך.. איפה השכל תחפשי בגרביים אולי תמצאי אותו שם..אולי במקום אחר..!!
 
לא חבל לוותר על שנת לילה

לשם פטרול ברחובות? יש לי פתרון טוב יותר - להשאיר ברחובות השכונה כמב מכוניות במצב שמזמין גניבה, חלון פתוח, מפתח בסוויץ'. את מושב הנהג לרפד בלבנות חבלה עם מנגנון הפעלה שמחובר לסוויץ'. אמנם חבל על המכונית, אבל לטווח הארוך זה ישתלם.
 

אחר

New member
היו כאלו שלא חשבו שזה מצחיק

ופיתחו מנגנון שמפעיל להביור על מי שמנסה לגנוב רכב. הסיפור הזה היה בדרום אפריקה והשימוש בהמצאה הגאונית נאסר בחוק. אגב, ההמצאה זיכתה אותם בפרס ה"איג נובל" לשלום (פרס שכמו שניתן להבין הוא כמו פרס נובל, אבל ההיפך...).
 
רעיון דומה יש בסרט "התפוז המכני"

שם מתבצע ניסוי בעברינים, מקרינים להם סרטים רווים באלימות ותוך כדי כך הם מוזנים בחומרים שגורמים לבחילות קשות. כתוצאה מכך, נוצר בנפשם קשר הדוק בין אלימות לבין בחילה ובכל פעם שעולה בראשם רעיון לבצע פשע, הם נתקפים בבחילה עזה.
 
למעלה