לתושבי הקריות

mishmish04

New member
WQW !!!! ברכות.

זכיתי וראיתי חלום מתחיל לרקום עור וגידים מאפס ומתגשם. שתזכו לראות הרבה הצלחה וברכה בעמלכם. שתגדלי דורות של ילדים באהבה ובסבלנות וישיבו לך חום, אהבה והערכה בתמורה.
 

hiraש

New member
נשמע (נקרא) מאוד מרשים

אם אפשר שאלה (תשובה תתקבל גם במסר) רק לשם השוואה כמה עולה ליום שלם? אי בכלל מפ"ת ככה שזה לא רלוונטי אבל מעניין אותי
 

מיכל @

New member
ברכות!../images/Emo140.gif

המון הצלחה
 

serafima

New member
שיהיה המון בהצלחה

ראיתי את הפלייר אתמול בדואר, ראיתי למטה את השם, הייתי בטוחה שזאת את מהפורום. אז הינה צדקתי. שיהיה בשעה טובה והמון בהצלחה. חבל שהילדים שלי כבר בגן אחר (אני מרוצה ממנו).
 

א מ א 4 2

New member
בהצלחה!! יזמית, אמא לילדים קטנים

כל הכבוד לך מחזיקה לך אצבעות
 

frige

New member
איזה יופי

הגשמת חלומך.
והמון. יישר כח שרית
 

ayoosh

New member
כל הכבוד../images/Emo140.gif ו../images/Emo50.gif

נשמע ונראה- מצויין
המון המון
אילת
 
תודה לכולכן...

כמובן שאתן הייתן שותפות לחלום מההתחלה כך שעבורי כאן זה ממש סגירת מעגל. מאוד עסוקה כמו שאתן וודאי מבינות אבל מבטיחה להתעדכן בהזדמנות. עבדנו קשה מאוד ויצרנו מקום שהוא ממש חלום כמו גן קסום לילדים והכל בזיעת אפנו לבד לאל אף איש מקצוע בשום תחום (ציורים, שיפוצים, צביעה, ריהוט אבזור ועיצוב) לקחתי את כל הטיפים שלכן ומקווה שיישמתי אותן. בינתיים התגובות של ההורים שמגיעים ממש מחממות את הלב ומפרגנות בהתלהבות. גם הצוות מדהים!!! גננת שהיא גם ליצנית, וגננת שהיא גם מתמחית בתחום התיאטרון והתנועה לגיל הרך ומטפלות חמות בקצרה...הלוואי והיו לי כאן שעות לספר לכן ובינתיים תוכלו להיכנס לאתרים ולראות תמונות ואשמח כמובן לקבל ביקורות. חג שמח לכולכן ושנה טובה ומתוקה אורית אתרים לתמונות : http://www.haganenet.co.il/default.asp?GanId=2728 http://www.gan4u.co.il/business.asp?BusinessID=4099
 
למעלה