לשתף ולהתייעץ

לשתף ולהתייעץ ../images/Emo14.gif

הכרתי אותו בליל קיץ, זה היה ספטמבר האחר, במסיבה, הייתי יפה מתמיד. מעולם לא האמנתי באהבה ממבט ראשון עד לאותו הלילה. שלחתי מבטים, הוא ניגש, כך הכרנו... במשך חודשיים חיזר אחרי, את לילות הקיץ בילינו זו לצד זה, לילה לילה היינו יושבים אחד בזרועות השני, צוחקים על החיים. הקשר עדיין לא היה מוגדר, אך בכל זאת חשתי כי כעת הוא מקדיש לי את חייו. ואז נכנס בו השיגעון הלא ברור. הוא פשוט נעלם. התחמק מטלפונים, גם להודעותי לא השיב.. ואם השיב השיב לאלו שנוגעות למצפונו ותרץ בכך שהוא מאוד עסוק. חלפו עוד חודשיים. חשתי שבורה, חנוקה, מנותקת, הגבר הראשון שאהבתי לאחר זמן כה רב לא רצה בי. חברים שביקרו אותי אמרו שאני לא עוד זו שהכירו. ואז חברותי פגשו בו באחד הימים, שאלו אותו מדוע נהג בי כך, אמרו לו שהתנהג לא לעניין, ואז אמר להם דבר פוגע, שמעולם לא היה כלום בינינו (משפט ששבר את ליבי). כעסתי מאוד על חברותי שהתערבו, כעסתי עליו כי חשתי כה מטומטמת. כששמעתי זאת שלחתי לו הודעה שגם מבחינתי לא היה כלום. שיקרתי. הוא השיב שטוב שכך ולאחר כמה ימים חידש עימי את הקשר. הוא לא הפסיק לבוא, הוא אפילו התנצל בפניי והודה שלא נהג בטוב. אמר שהוא יודע שיש לו בעיה ושאני לא ישים לב, שהתנהג כמו אידיוט. סלחתי ולא סלחתי. עד היום אנחנו בקשר, אינו מתקשר הרבה, כשהוא רוצה לבוא שולח הודעה, וכשהוא בא אנחנו יושבים, בוהים בתיקרה,ואז דממה של חצי שעה, מביטים אחד בשני, ואני כל כך רוצה לנשוק לו. ואז יש מתח עצום. בפעם האחרונה שבא לבקר התנצל בפניי שלא יוצא לו לבוא להנה הרבה משום שהוא טיפוס בייתי, מה שנשמע בעיניי מתורץ. בכל פעם שעוזב את בייתי אני חשה שקשה לו לעזוב, הוא מחבק, מחייך ואז עייניו בוהקות כמו שתי פנינים. עדיין אוהבת אותו, האם גם הוא אוהב? האם חש כלפיי משהו? האם הוא פוחד לקחת את הצעד שמא אסרב לו? האם משום שאני מעט קרה אליו? האם עליי לתת יותר תשומת לב? האם כל הסיטואציה מלחיצה אותו? האם להניח לזה? האם לתת לו רמז? כיצד אעשה זאת? מה אתם אומרים?
 

T i g r e s s

New member
איך אפשר לדעת?

ואתם משחקים משחקים אחד בשני... לדעתי הכי טוב להיות גלויים. לשים את הקלפים על השולחן ולומר איך מרגישים, ממה חוששים. ולשאול מה הוא מרגיש. כן, את מסתכנת בפגיעה, כי נראה שהוא מעדיף את המשחק, אבל לך רע שם, ככה, לא?!
 

jessy19

New member
../images/Emo45.gif

עדיף לשאול ואולי להיפגע, מאשר להיות במתח ולתהות מה היה אם...
 
יש רק דרך

אחת בטוחה לדעת את זה - לשאול. לראות מה תגובתו. לראות את המצב הזה.אם לא תשאלי, סביר להניח שהמצב ישאר ככה. אבל אולי יתמזל המזל והוא יציע משהו. עם זואת אולי יקרה משהו לרעה והוא יחליט לנתק את הקשר. את רוצה להשאיר את התשובה לכך רק לפי מה שהוא יחליט? אם כן המתיני כך. אם לא. תפני אליו. נסי לדבר איתו. אני חושב שכדאי לנסות לדבר איתו. לפחות ככה תיהיה תשובה. וגם זה חשוב. זה אפילו מאוד חשוב. בהצלחה.
 
תראי, לעולם

לא תוכלי לקבל בפורום ניתוח אמין במאה אחוז לגבי מה שקרה שם. לכן קחי את מה שאומר בערבון מוגבל. אם הייתי חייבת להמר על איזשהו ניחוש לגבי מה קרה שם, הייתי מנחשת ש - : 1. אכן מצאת חן בעיניו במסיבה ואחר כך; 2. כל השאר - אהבה מטורפת ו"הוא מקדיש לי את חייו", היו רק בראש שלך. הוא נמשך אליך ונהנה אתך, אבל הגזמת לחלוטין בהערכת סדר גודל; 3. לכן הוא גם נעלם. הפערים היו גדולים מדי וזה הבהיל אותו, ואולי גם הרתיע. בחיאת, על איזו אהבה את מדברת? אהבה זה כשמכירים את האדם באמת, קמים אתו בבוקר, חולקים בעיות, נמצאים אתו כשרע לו ורע לנו, מבינים אותו. לכם היו מפגשי חיזור מדליקים וסוחפים, אבל העמסת עליהם כל כך הרבה משמעות שכל אדם היה נבהל; 4. הוא אמר את מה שאמר לחברתך גם כי רצה באיזשהו מקום לשים גבולות, וגם כי בתכל'ס באמת לא קרה כלום. יצאתם, זה לא הפך לזוגיות. בלשונם של הרבה אנשים זה נקרא "לא קרה כלום"; 5. את בכל זאת מוצאת חן בעיניו, לכן הוא ניצל הזדמנות לחדש את הקשר; 6. הוא מהסס, כי אין בעיניכם זרימת מידע מי יודע מה, ולאף צד לא ברור מה ציפיות השני. עכשיו, בהתאם לניתוח, התשובות לשאלות שלך (שוב, הכל בערבון הכי מוגבל בעולם: 1. לא, הוא לא אוהב אותך; 2. כן, הוא חש כלפיך משהו; 3. לגבי "לקחת את הצעד" - אין לי מושג. לדעתי, יש סיכוי שהוא פוחד לא מהסירוב אלא מההשלכות. אולי הוא גם לא יודע במאה אחוז מה הציפיות שלו מהקשר. 4. אין לי מושג מה צריך לעשות במצב כזה, לדעתי חשוב מאוד לקחת את הכל יותר בקלות.
 
בהקשר לדברייך../images/Emo24.gif

את צודקת בדבר אחד: הפורום הזה הוא אינו המקום. משום שרק אני יכולה לדעת מה היה שם באמת ואיך הגיב אלי... בקשר לאם הוא היה שם בשבילי אז הוא היה שם ברגע הכי קשה בחיי, הוא אפילו הציל אותי. יש דברים רבים שאינני כותבת כדי שלא יכנס לכאן ב"טעות" ויזהה אותי. דבר נוסף הוא שאינני בחורה נסחפת, אני מאוד עם רגליים על הקרקע, מסיבה אחת פשוטה- שבגילי הצעיר יחסית הספקתי לחוות ולעבור דברים שאנשים בני 40 עדיין לא עברו, ואני סופר בוגרת, לכן גם חברי כולם בני 25+/30 כי אינני מסתדרת עם בני גילי. ואולי באמת צריך לקחת את זה בקלות ולנסות לדבר איתו על כך בצורה שלא תלחיץ... תודה בכל אופן........ המסתורית.
 
תראי, אם את בחורה בוגרת

ובהחלט יכול להיות שאת כזו (את לא נשמעת טפשה כלל וכלל), אז את בטח יודעת שרוב האנשים המבוגרים נוהגים להתייחס לקשר כפחות משמעותי ו/או פחות מחייב עד לשלב שיש בו קרבה אינטימית (סקס, לא חיבוקים). ולא ממהרים לקרוא ליחסים בשלב הזה "אהבה". עכשיו, אני לא מחטטת ושואלת למה עם כל האהבה לא שכבתם, אבל יכול להיות, שהוא מבחינתו באמת נמצא בשלב של "טרום". דרך אגב, בניגוד למה שהאחרים אמרו לך, אני לא מאמינה בשיחות "יחסינו לאן" בשלב כזה. אני במקומך הייתי מנסה לקחת קצת יותר יוזמה לכיוונים שהופכים את הקשר למהנה בכל מקרה. כלומר, אם הגעתם למצב בו אתם יושבים, שותקים ומתח באוויר - תזמיני אותו מראש לסרט או לפאב. כשהמפגשים זורמים יותר בכיף, לשני הצדדים יש יותר מוטיבציה להמשיך בהם.
 
יש משהו בדבריך..

אולי עלי לתת לזמן לעשות את שלו, אולי באמת כדאי שאצא עימו לבילוי..
 
למעלה