לשיפוטכם

לשיפוטכם

התקבל באימייל. אני לא בטוח שהכל נכון. ==== עובדות על גוף האדם ==== אדם ממוצע נרדם תוך 7 דקות אדם נושם בממוצע 23,000 פעמים ביום לבו של אדם פועם בממוצע 101,000 פעמים ביום. במשך חייו הלב יפעום 3 מיליארד פעמים וישאוב 400 מליון ליטרים של דם במהלך החיים שותה אדם בממוצע 75,000 ליטרים של מים גברים מאבדים בממוצע 40 שערות ביום. נשים מאבדות 70 שערות הציפורניים בידיים גודלות כמעט פי 4 יותר מהר מאשר הציפורניים ברגליים כ-13% מהאנשים בעולם הם שמאליים העיניים של האדם נשארות באותו גודל מאז הלידה אם תמתח את הדי.אנ.איי שלך, הוא יגיע לירח 6,000 פעמים הצלעות זזות כ-5 מיליון פעמים בשנה, כל פעם שאתה נושם עצמות הירך של האדם חזקות מבטון במהלך חייך, תשיל כ-18 ק"ג של עור. במהלך חייך, תאכל כ-30,000 ק"ג של אוכל. כמות השווה למשקלם של 6 פילים הקיבה מייצרת שכבה חדשה של ריר כל שבועיים אחרת היא הייתה מעכלת את עצמה אם תפליץ ברציפות במשך 6 שנים ו-9 חודשים, מספיק גז ישתחרר כדי לייצר אנרגיה של פצצת אטום אם תצעק במשך 8 שנים, 7 חודשים ו-6 ימים, מספיק אנרגיה תיווצר כדי לחמם כוס אחת של קפה אם תשטח את המוח שלך, הוא יכסה קרש גיהוץ בגוף האדם ישנם יותר מ-64 ק"מ של עצבים אדם ממוצע חולם יותר מ-1,460 חלומות בשנה האורך הכולל של מערכת העיכול באדם יכול להגיע לתשעה מטרים שיער הראש של בני האדם גדל בממוצע בכ- 13 מילימטר בחודש מוח של גבר ממוצע שוקל 1375 גרם אין שני אנשים בעולם עם אותה לשון הפה שלך מייצר ליטר של רוק בכל יום ראש האדם מכיל 22 עצמות במהלך 150 השנים האחרונות הממוצע של גובה האדם גדל ב-10 סנטימטרים אם כמות הנוזלים בגוף תקטן רק באחוז אחד, עדיין תרגיש צמא אדם נשאר בהכרה כ-8 שניות לאחר שראשו נערף שינוי המין הראשון נעשה בשנת 1950 כאשר דוקטור מדנמרק שינה את מינו והפך מכריסטיאן לכריסטין השריר הכי מהיר בגוף הוא השריר שגורם לעין למצמץ. הוא מאפשר לך למצמץ 5 פעמים בשניה. בממוצע, אתה ממצמץ כ-15,000 פעמים ביום לב ממוצע של אתלט מוביל בין 25-30 ליטר דם בדקה שיהוקים אורכים בממוצע כ-5 דקות ראשו של תינוק שנולד שוקל רבע ממשקלו העצמות בגוף האדם הם לא לבנות. צבען נע מבייז' לחום בהיר. אלה שאתה רואה במוזיאון הם עצמות שהורתחו ונוקו לפני שהוצגו למעשה אנו רואים לא עם העיניים אלא עם המוח. רבע מהמוח קשור לראייה שלנו.
 
יפה מאוד!! ../images/Emo9.gif

אני הבנתי שנשים משירות 100 שיערות ביום..
 

נ י ל ק י

New member
אני לא מומחית אבל...

חלק מהדברים נשמעים לי קצת לא הגיוניים אך לעומת זאת חלק מהדברים נכונים מאוד ככה שאני לא יודעת אם הכל פה נכון או לא אבל זה בכל זאת מעניין לקרוא דברים.
 

mical a

New member
איך לכל הרוחות

אפשר לדעת שאדם שערפו לו את הראש נשאר בהכרה??? מנסים לדובב אותו? כאילו - "הי אדוני, נפל לך משהו... להרים?" אה, לא נשמע לי הגיוני...
 

Gilgil1

New member
למה אני מחשב טעויות שם?

23,000 נשימות ליום כפול 365 ימים בשנה נותן מינימום של 8,395,000 תנועות של הצלעות בשנה. טעות נוספת- גבר כמוני לא מאבד 40 שערות ליום!! אי אפשר לאבד שיער מראש די קרח...
 
צודק

23,000 נשימות ליום זה 16 נשימות לדקה. 5 מיליון נשימות לשנה זה 9.5 נשימות לדקה. חיפשתי באינטרנט - ושני המספרים לא רחוקים מהמציאות. אדם נושם 12-16 נשימות בדקה במצב מנוחה. ובמדיטציה אפשר לרדת ל 6 נשימות בדקה. (ואצל החתול - 30-50 נשימות בדקה)
 

tmaz

New member
נדמה לי, או

שהמשפט "אין שני אנשים בעולם עם אותה לשון" הוא ממש מוזר? (אלא אם כן מדובר בתאומים סיאמיים ממש חסרי-מזל) כלומר, יש שני אנשים בעולם עם אותו טחול? אף? משהו?
 
אכן משפט מעורפל

וזה הזכיר לי את הבדיחה הבאה. יום רע במיוחד: אתה תאום סיאמי. אחיך שמחובר אליך הוא הומו, אתה לא! יש לאחיך דייט הערב... יש לכם רק תחת אחד...
 
לאו דווקא סייאמים-אפשרי גם

תאומים זהים.. אני בטוח שבהודעה שלעיל מספר אי-דיוקים וטעויות. בל נשכח את הרעיון שמאחוריה-רעיון נחמד ומשעשע.
נ.ב. יותר מדי משמשים זה לא כל כך בריא..אז לזלול עם יד על הדופק בבקשה D-:
 
../images/Emo45.gifכן,

זוהי תכונה רצסבית (תכונה שבאה לידי ביטוי בצאצא רק כששני באללים הנוכחיים הם זהים). עכשיו כשאני חושב על זה, אני לא בטוח שזאת הסיבה למיעוט הכותבים ביד שמאל, זה פשוט נשמע לי כרגע הכי הגיוני.
 
המפ..

אז איך זה הגיוני? צד אחד במשפחה שלי כולו ימני, ובצד השני רובם שמאליים..
 
ובכן,

יכולות להיות שתי סיבות. 1. גנטיקה- כתיבה ביד שמאל היא תכונה רצסיבית. מכאן שכדי שאת תכתבי ביד שמאל שני הורייך חייבים לשאת את הגן (בין אם הוא בא לידי ביטוי ובין אם לאו). עוד על גנטיקה תוכלי לקרוא כאן. 2. כמו שטל אמר- זה לאו דווקא גורם גנטי. יש, למשל, בתי ספר שמכריחים את תלמידיהם לכתוב יד שמאל. כך הם רוכשים את היכולת לכתוב גם ביד הזאת.
 
אני יודעת מזו גנטיקה..

[תלמידת ביולוגיה..] עד שטל[?] לא כתב לא הבנתי, כי בצד אחד במשפחה שלי אין בכלל שמאליים.
 

Tal H

New member
I will add

that it is not all about genetics. There is also an enviromental aspect. I believe it is a combination of both that determines which hand you will use. Furthermore it is important to remember that you can teach your self to use both hands. My dad since he was a kid will write with his right hand, but will through a ball with his left hand. What I want to know is how many people who use there left hand also kick with there left leg. Me for example, I will write with my right hand, but will kick a ball with my left leg.
 
המפ,

אני שמאלית.. ויש פעולות רבות שאני עושה כמו השמאליים, וחלק כמו הימניים.. זה משתנה בהתאם לפעולה..
 
למעלה