לשיפוטכם: מי צודק - אני או בעלי?

שי ז.

New member
שימי לב שלא מדובר בבעל שלא מתערב

אלא בזה שבעלך פשוט נכנע לך (אולי כי הוא יודע שזה אבוד מראש?). הוא רצה לטפל במשהו בדרכו ואת פשוט לא מאפשרת אז למה את מחליטה מראש שהוא לא יציב גבולות (אולי הוא פשוט יציב גבולות שונים) ושהשיטה שלו תיכשל?
 

1שייכת

New member
כשהוא לא מסכים איתי הוא לא מוותר

ולא נכנע לי. הוא בפירוש לא "יס-מן" שלי.
 
קראתי את המשך ההתכתבויות והאמת

אני מרחמת על בעלך. יש תחושה שהוא עוד ילד שלך ולמעשה שפוט שלך ובלי דעה בבית. חבל שזו הדמות של אב אליו נחשפות בנותיך. למה לאבא אסור שתהיה לו דעה משלו? מה הבנות חושבות על אבא? אין לו זכויות להחליט בחינוך הבנות? אולי מההתנהגות שלך כפלי בעלך הגיע הקללה של הילדה? לגבי העונש אם הייתי מבינה את הקשר בין חוצפה לחוג אולי הייתי רואה את הדברים אחרת אבל, לצערי קשה לי להבין את הקישור שעשית. אגב גם איסור לראות טלויזיה נראה בעיני לא מתאים כעונש.
 

הילהל

New member
זה לא מה שאני מבינה

אני מבינה ממנה שלבעלה נוח להיות הרך ולה נוח להיות הנוקשה. לבעלה נוח עם הצורך שלה בשליטה. אם זה נוח להם - אז אין בעיה בעצם. זה עניין שלהם כזוג. גם לי היה תמיד אבא רך מאוד, שכשבאנו אליו עם שאלות כמו "נכון שמותר לנו לגדל בבית גמל ותוכים ודגי זהב?" הוא היה אומר משהו כמו "נשמע לי בסדר, אבל תשאלו את אמא". שכמובן הסבירה ש... לא. זה לא גרם לי לקלל את אבא שלי, וגם לא גרם לי להרתע מאמא שלי.
 

שי ז.

New member
אבל פה מתואר מצב שהוא לא מסכים עם

הדרך שלה ופשוט מתעלמים מדעתו.
 

ר של דן

New member
לדעתי בעלך צודק

קצת בעיתי אחרי שאמרת לה, אבל אני חושבת שלהעניש אותה בלא ללכת לחוג שאתם משלמים עליו, זה לא עונש טוב. אולי תחשבי על משהו אחר, ותאמרי לה שחשבת על זה ואת משנה לה או שהיא תבחר באחד הדברים. בכלל במקרים רבים אני שואלת את ביתי איזה עונש היא חושבת שמגיע לה, ואז יש לי עוד זמן לחשוב על הדברים וגם הכי קל לבחור מתוך השיחה של שתינו.
 
לא קראתי את כל התגובות(קוצר זמן)

אבל אני מאמינה שהתייחסו לכך. לדעתי, אחרי שהבעל המשיך את שיגרת החיים...יש לך בעיה עם הסנקציה נגד ביתך. את צודקת לולא היית עושה זאת בשיתוף עם בעלך אבל מה שקרה,נוצרו חילוקי דעות.אז איך יורדים מהעץ? בעלך צריך לתפוס שיחה עם הבת ולהתריע בפניה על כך שזה חורה לו מאוד מילים או תגובות שכאלו. ואם ישנה המצב העונש יקבל לגיטימציה ויופעל מיידית. עוד עליו להוסיף שלמרות ש"אמא החליטה להעניש אותך, החלטנו שנינו, אני ואמא , לוותר אך הפעם. אבל זו הפעם האחרונה שאנחנו סולחים לך" זו דעתי.
 

1שייכת

New member
אני צריכה לפרוש עכשיו מהדיון המרתק

הזה. לצערי אשוב רק ביום ראשון.
 
למעלה