לרמי וכולם..בבקשה חוות דעת

פפיטה

New member
לרמי וכולם..בבקשה חוות דעת

שלום רמי, ולכולם כמובן! להלן התוכנית שלי לחדר כושר: ירך+ישבן: פשיטת ירך 2*12 חזה: פרפר 12*2 ירך: קירוב רגליים 2*12 ירך: הרחקת רגליים 2*12 גב: מתח 12*2 יד קידמית: לחיצת רגליים 2*12 יד אאחורית: יישור מרפקים 2*12 גב: וינץ 2*12 בטן: כפיפות בטן 30*3 בטן אלכסונית: כפיפות יד לברך נגדית 20*3 אשמח לקבל חוות דעת על התוכנית שלי לחדר כושר האם יש עוד שרירים שכדאי לעבוד עליהם? בנוסף לתוכנית הזאת אני רצה (3 פעמים בשבוע) בערך 3 ק"מ..ולא בחדר כושר.. אין לי הרבה מוטיבציה לרוץ על הליכון... האם זה בסדר לעשות אימון כוח מבלי לשלב סיבולת? (מלבד 5 דקות חמיום) והאם חשוב להפריד בין הימים של הריצה והאימון במכון או עדיף לעשות את שניהם באותו יום?...... תודה! נ.ב- המטרה היא להכנס לכושר לפני הצבא
 

אלי ו.

New member
פרטים

כמה זמן את מתאמנת? כמה זמן את מתאמנת עם התכנית הזאת? כמה פעמים בשבוע את הולכת לחדר כושר? האם את עושה את התכנית הזו כל פעם או מחלקת אותה? אין בעיה עם לעשות אירובי ומשקולות בימים נפרדים. למעשה יש בכך יתרונות מסוימים. אני לא רואה שום תרגיל ל 4 ראשי (משהו כמו לחיצת ברכיים או פשיטת ברכיים או סקוואט) יש לך 2 תרגילי גב ותרגיל חזה אחד בלבד (הייתי רוצה לראות איזון)
 

פפיטה

New member
היי

ראשית תודה לך... אני אתיעץ עם המדריך במכון לגבי ההערות. בניתי את התוכנית הזאת בשבוע שעבר אני מתכוונת להתמיד 3 פעמים בשבוע באימון הזה ובכל פעם לבצע את כל התוכנית מה דעתך/ם?
 

אלי ו.

New member
את צריכה תכנית מתחילים

התכנית שלך עונה תשובה לא רעה. תוכלי גם למצוא במאמרים תכנית יותר מאוזנת שרמי כתב. כמו כל תכנית, אחרי כ 6 שבועות היא תאבד מהאפקטיביות שלה, ותצטרכי לפנות למדריך לתכנית חדשה. בכלל מומלץ לקבל תכנית מהמדריך שמבין ועוקב אחרייך, עדיף מתכנית שבנית לבד.
 
למעלה