לרלי המקסימה בהצלחה במבחן היום ולכולם שיהיה בוקר מקסים וכיפי.....
O orit27 New member 23/1/03 #2 בהצלחה גם ממני...../images/Emo24.gif וכמובן לך אור יקירתי נשיקותתתתתתתתתתת
M may24 New member 23/1/03 #5 זה הדדי ../images/Emo25.gif מה שלומך יפה שלי??.. מתכוננת למבחן, אני הולכת עכשיו לעבודה כשאחזור, זה הזמן לשבת על התחת ולהתחיל לשנן... עוד שבוע בדיוק המבחן! מתה עלייך, מאי
זה הדדי ../images/Emo25.gif מה שלומך יפה שלי??.. מתכוננת למבחן, אני הולכת עכשיו לעבודה כשאחזור, זה הזמן לשבת על התחת ולהתחיל לשנן... עוד שבוע בדיוק המבחן! מתה עלייך, מאי
ס סוזיסול25 New member 23/1/03 #7 רלי לא תהיה ליד מחשב עד יום ראשון אבל כמובן המון המון הצלחה ואהבה נשלחים לה בכל אמצעי התקשורת האפשריים..
רלי לא תהיה ליד מחשב עד יום ראשון אבל כמובן המון המון הצלחה ואהבה נשלחים לה בכל אמצעי התקשורת האפשריים..