מחד אילו נקום למדינה חומסניסטית בבוקר שאחרי סימן שבבוקר שלפני הייתה סערה גדולה וזה טוב. מאידך אילו נקום בבוקר שאחרי למדינה חומניסטית אז זה לא יהיה בריא לחלקינו ואז זה יתן לנו סיבה לעזוב את המדינה וללכת למקום שבו נקום בבוקר ויהיה לבן... מוגש כחומר(לבן)למחשבה
אם באמת יקרה מצב כזה, שש"ס וכו´ יגיעו לאחוז גבוה מהצפוי, יראו את זה כבר במדגמים של הבחירות (של יום הבחירות). ככה שכבר לקראת ערב, כולם ילכו להצביע גם בקור של -5 ושלג כבד בת"א.