לראשונה,שאינני מרוצה מעידכון כ"כ

  • פותח הנושא m70
  • פורסם בתאריך

m70

New member
לראשונה,שאינני מרוצה מעידכון כ"כ

אופטימי לסערה. אני מפחד שהדבר יעלה לנו בכך,שנקום ל"בוקר שאחרי" למדינה חומיניסטית.
 
מחד ומאידך- קצת פילוסופיה

מחד אילו נקום למדינה חומסניסטית בבוקר שאחרי סימן שבבוקר שלפני הייתה סערה גדולה וזה טוב. מאידך אילו נקום בבוקר שאחרי למדינה חומניסטית אז זה לא יהיה בריא לחלקינו ואז זה יתן לנו סיבה לעזוב את המדינה וללכת למקום שבו נקום בבוקר ויהיה לבן... מוגש כחומר(לבן)למחשבה
 

m70

New member
לא פחות גרוע.

הבנתישהבוחרים של מפלגות חרדיות,יגיעו לקלפי באש ובמים. לצערי,הציבור החילוני אפאטי.
 

DrunkGoat

New member
אל תדאג...

אם באמת יקרה מצב כזה, שש"ס וכו´ יגיעו לאחוז גבוה מהצפוי, יראו את זה כבר במדגמים של הבחירות (של יום הבחירות). ככה שכבר לקראת ערב, כולם ילכו להצביע גם בקור של -5 ושלג כבד בת"א.
 

m70

New member
יש המון אפאתים

שגם זה לא יזיז להם. בעצם,מבחינתם זו כלל לא בעיה.
 
למעלה