לראשונה מזה שנים: תחבורה עירונית בחיפה ברה"ש

מצב
הנושא נעול.
לראשונה מזה שנים: תחבורה עירונית בחיפה ברה"ש

לראשונה מזה שנים: תחבורה עירונית בחיפה ברה"ש
באתר כל-קו עודכן הלו"ז של המטרונית לימי ראש השנה.
עד היום חיפה היתה משותקת בראש השנה בדיוק כמו שאר הארץ. בניגוד לשבת, בראש השנה לא פעלה תחבורה עירונית, ואם אני לא טועה פעלו רק הקווים לנצרת.
בזכות המטרונית, השנה לראשונה תהיה תחבורה עירונית בחיפה בכל ימי ראש השנה ללא הפסקה, גם ביום וגם בלילה.

הנה לוח הזמנים של קו 1 בכל ימי החג (מרביעי בערב עד מוצ"ש):
מ-10:00 עד 23:00 כל 20 דקות, מ-23:00 עד למחרת ב-10:00 כל חצי שעה.

גם קו הלילה 200 המקיף את כל חיפה יפעל בכל לילה מלילות החג.
שאר קווי הלילה יפעלו רק בחלק מהלילות: קו 210 יפעל רק ברביעי, שישי ושבת, וקווים 205, 208 יפעלו רק בשישי ושבת.
 
ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם

לראשונה מזה שנים: תחבורה עירונית בחיפה ברה"ש
באתר כל-קו עודכן הלו"ז של המטרונית לימי ראש השנה.
עד היום חיפה היתה משותקת בראש השנה בדיוק כמו שאר הארץ. בניגוד לשבת, בראש השנה לא פעלה תחבורה עירונית, ואם אני לא טועה פעלו רק הקווים לנצרת.
בזכות המטרונית, השנה לראשונה תהיה תחבורה עירונית בחיפה בכל ימי ראש השנה ללא הפסקה, גם ביום וגם בלילה.

הנה לוח הזמנים של קו 1 בכל ימי החג (מרביעי בערב עד מוצ"ש):
מ-10:00 עד 23:00 כל 20 דקות, מ-23:00 עד למחרת ב-10:00 כל חצי שעה.

גם קו הלילה 200 המקיף את כל חיפה יפעל בכל לילה מלילות החג.
שאר קווי הלילה יפעלו רק בחלק מהלילות: קו 210 יפעל רק ברביעי, שישי ושבת, וקווים 205, 208 יפעלו רק בשישי ושבת.
ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם
שהחינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה

אני רוצה גם באשקלון!!
 
אמן!


ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם
שהחינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה

אני רוצה גם באשקלון!!
אמן!
 
אין מספיק נוסעים לנסיעה בשבת חחח

לראשונה מזה שנים: תחבורה עירונית בחיפה ברה"ש
באתר כל-קו עודכן הלו"ז של המטרונית לימי ראש השנה.
עד היום חיפה היתה משותקת בראש השנה בדיוק כמו שאר הארץ. בניגוד לשבת, בראש השנה לא פעלה תחבורה עירונית, ואם אני לא טועה פעלו רק הקווים לנצרת.
בזכות המטרונית, השנה לראשונה תהיה תחבורה עירונית בחיפה בכל ימי ראש השנה ללא הפסקה, גם ביום וגם בלילה.

הנה לוח הזמנים של קו 1 בכל ימי החג (מרביעי בערב עד מוצ"ש):
מ-10:00 עד 23:00 כל 20 דקות, מ-23:00 עד למחרת ב-10:00 כל חצי שעה.

גם קו הלילה 200 המקיף את כל חיפה יפעל בכל לילה מלילות החג.
שאר קווי הלילה יפעלו רק בחלק מהלילות: קו 210 יפעל רק ברביעי, שישי ושבת, וקווים 205, 208 יפעלו רק בשישי ושבת.
אין מספיק נוסעים לנסיעה בשבת חחח
אז ככה: ביום שישי האחרון נסענו במטרונית לחוף דדו הסמוך למרכזית חוף הכרמל. ב19:30 היו בו נוסעים באופן חלקי (רובם נראו כבדרך אל ביקורים משפחתיים), אבל בשעה 23:00 מחוף הכרמל המטרונית היתה מלאה ע"י נוסעים רבים שעלו בתחנות הסמוכות לנווה דוד,שפרינצק וקרית אליעזר. חלקם הגדול היו בני נוער. ב
 
אני נסעתי בין שישי לשבת

אין מספיק נוסעים לנסיעה בשבת חחח
אז ככה: ביום שישי האחרון נסענו במטרונית לחוף דדו הסמוך למרכזית חוף הכרמל. ב19:30 היו בו נוסעים באופן חלקי (רובם נראו כבדרך אל ביקורים משפחתיים), אבל בשעה 23:00 מחוף הכרמל המטרונית היתה מלאה ע"י נוסעים רבים שעלו בתחנות הסמוכות לנווה דוד,שפרינצק וקרית אליעזר. חלקם הגדול היו בני נוער. ב
אני נסעתי בין שישי לשבת
ועליתי בתחנת דולפין בשעה 02:30 לערך ונסענו אני והבת הקטנה למרכזית הקריות והיו די הרבה נוסעים שעלו וירדו בן הנוסעים היו בני נוער ומבוגרים זוגות צעירים וסתם נוסעים שמשעמם להם בלילה ואוהבים לנסוע במטרונית כמוני למשל
כייף לנסוע בלילה במטרונית
 

Ccyclist

Well-known member
כשהתשלום יתחיל - בקשו נתוני נוסעים בשבת.

אני נסעתי בין שישי לשבת
ועליתי בתחנת דולפין בשעה 02:30 לערך ונסענו אני והבת הקטנה למרכזית הקריות והיו די הרבה נוסעים שעלו וירדו בן הנוסעים היו בני נוער ומבוגרים זוגות צעירים וסתם נוסעים שמשעמם להם בלילה ואוהבים לנסוע במטרונית כמוני למשל
כייף לנסוע בלילה במטרונית
כשהתשלום יתחיל - בקשו נתוני נוסעים בשבת.
 
דווקא בשבת יהיה פחות הבדל לדעתי.

כשהתשלום יתחיל - בקשו נתוני נוסעים בשבת.
דווקא בשבת יהיה פחות הבדל לדעתי.
ביום חול נוסעים עשויים להאריך את הדרך ולנסוע במטרונית במקום אוטובוס רגיל כי האלטרנטיבה היא אוטובוס בתשלום. בשישי בערב ובלילה ממילא אין אלטרנטיבה, אפילו אלו המטרונית היתה בתשלום.
 
הוא לא התכוון שהתשלום ישפיע על מספר הנוסעים

דווקא בשבת יהיה פחות הבדל לדעתי.
ביום חול נוסעים עשויים להאריך את הדרך ולנסוע במטרונית במקום אוטובוס רגיל כי האלטרנטיבה היא אוטובוס בתשלום. בשישי בערב ובלילה ממילא אין אלטרנטיבה, אפילו אלו המטרונית היתה בתשלום.
הוא לא התכוון שהתשלום ישפיע על מספר הנוסעים
אלא לנתונים - כשאין תשלום אין נתונים.
 

Ccyclist

Well-known member
בדיוק. נתוני "אין דרישה" במטרופולין ה3 במדינה

הוא לא התכוון שהתשלום ישפיע על מספר הנוסעים
אלא לנתונים - כשאין תשלום אין נתונים.
בדיוק. נתוני "אין דרישה" במטרופולין ה3 במדינה
הרי כרגע אין נתונים מדוייקים באשר למספר הנוסעים במטרונית.

כאשר יהיו נתונים לגבי מספר הנוסעים בכלי התחבורה העורקי-ראשי של מטרופולין חיפה והקריות יהיה אפשר להקיש סטטיסטית לגבי נתוני דרישה דומים של אוכלוסיות חילוניות בגוש דן ותושביה החילונים של ירושלים.

אני מצפה ממישהו בפורום לקחת את האתגר של פיצוח דרישה ל1000 איש לפי נתוני האמת כשיתקבלו, פילוח אוכלוסייה מקביל, והסקת מסקנות לגבי הקו האדום המקדים בגוש דן (או קו ראשי קיים כמו 4 וחלופותיו), וכן לגבי הרק"ל הירושלמית והBRT מגילה לרמות תוך תיקון סטטיסטי שיתחשב בהרכב החרדי של ציר בר-לב (כביש מס 1 עירוני, דרך שכם) ויביא מספרים נכונים לגבי האוכלוסייה בבית הכרם, לב העיר, הגבעה הצרפתית, ופסגת זאב.
 

Ccyclist

Well-known member
אולי: BRT מגילה למלך ג'ורג.

בדיוק. נתוני "אין דרישה" במטרופולין ה3 במדינה
הרי כרגע אין נתונים מדוייקים באשר למספר הנוסעים במטרונית.

כאשר יהיו נתונים לגבי מספר הנוסעים בכלי התחבורה העורקי-ראשי של מטרופולין חיפה והקריות יהיה אפשר להקיש סטטיסטית לגבי נתוני דרישה דומים של אוכלוסיות חילוניות בגוש דן ותושביה החילונים של ירושלים.

אני מצפה ממישהו בפורום לקחת את האתגר של פיצוח דרישה ל1000 איש לפי נתוני האמת כשיתקבלו, פילוח אוכלוסייה מקביל, והסקת מסקנות לגבי הקו האדום המקדים בגוש דן (או קו ראשי קיים כמו 4 וחלופותיו), וכן לגבי הרק"ל הירושלמית והBRT מגילה לרמות תוך תיקון סטטיסטי שיתחשב בהרכב החרדי של ציר בר-לב (כביש מס 1 עירוני, דרך שכם) ויביא מספרים נכונים לגבי האוכלוסייה בבית הכרם, לב העיר, הגבעה הצרפתית, ופסגת זאב.
אולי: BRT מגילה למלך ג'ורג.
מרחוב שטראוס ועד לגולדה מאיר ברור שאין דרישה לתח"צ בשבת בירושלים.
 
אתה רוצה ישר ללכת על האגוזים הכי קשים

בדיוק. נתוני "אין דרישה" במטרופולין ה3 במדינה
הרי כרגע אין נתונים מדוייקים באשר למספר הנוסעים במטרונית.

כאשר יהיו נתונים לגבי מספר הנוסעים בכלי התחבורה העורקי-ראשי של מטרופולין חיפה והקריות יהיה אפשר להקיש סטטיסטית לגבי נתוני דרישה דומים של אוכלוסיות חילוניות בגוש דן ותושביה החילונים של ירושלים.

אני מצפה ממישהו בפורום לקחת את האתגר של פיצוח דרישה ל1000 איש לפי נתוני האמת כשיתקבלו, פילוח אוכלוסייה מקביל, והסקת מסקנות לגבי הקו האדום המקדים בגוש דן (או קו ראשי קיים כמו 4 וחלופותיו), וכן לגבי הרק"ל הירושלמית והBRT מגילה לרמות תוך תיקון סטטיסטי שיתחשב בהרכב החרדי של ציר בר-לב (כביש מס 1 עירוני, דרך שכם) ויביא מספרים נכונים לגבי האוכלוסייה בבית הכרם, לב העיר, הגבעה הצרפתית, ופסגת זאב.
אתה רוצה ישר ללכת על האגוזים הכי קשים
הקו האדום המקדים יעבור בבני ברק.
בני ברק וירושלים לא הכי מתאימות לתחילת התהליך.
עדיף להתחיל בערים כמו תל אביב-יפו, ערי השרון הדרומי, אילת. ערים מעורבות כמו לוד, רמלה, עכו.
ולהתקדם בהדרגה למקומות שבהם צפויות התנגדויות רבות לאחר שכבר יש הרבה תקדימים.
לדעתי, לא נכון להתחיל דווקא בערים שהן סמל עבור הציבור החרדי.
 
ונהריה


אתה רוצה ישר ללכת על האגוזים הכי קשים
הקו האדום המקדים יעבור בבני ברק.
בני ברק וירושלים לא הכי מתאימות לתחילת התהליך.
עדיף להתחיל בערים כמו תל אביב-יפו, ערי השרון הדרומי, אילת. ערים מעורבות כמו לוד, רמלה, עכו.
ולהתקדם בהדרגה למקומות שבהם צפויות התנגדויות רבות לאחר שכבר יש הרבה תקדימים.
לדעתי, לא נכון להתחיל דווקא בערים שהן סמל עבור הציבור החרדי.
ונהריה

אני חושב שזאת עיר קלילה מבחינת דת, ודי פעילה בסופ"שים ככה שנראה לי שהתיירות תתרחב הייטב אם תהיה תח"ץ פעילה בסופ"ש
 

olli3

New member
מנהל
באר שבע, קהילת החרדים בעיר ממש קטנה.

צודק, ציינתי דוגמאות. כל דוגמה נוספת תבורך
באר שבע, קהילת החרדים בעיר ממש קטנה.
כמו כן מאז ומתמיד לא היו כאן מלחמות שבת וכו', גם מכוניות נוסעות כאן ביום כיפור. לא מדובר במסות של מכוניות, אבל ניתן לראות כל כמה שעות מכונית נוסעת בשכונה. בצירים הראשיים בעיר כל חצי שעה לפחות עוברת מכונית. כמה שעות לפני צאת כיפור כבר נוסעות יותר מכוניות.

רוב הקווים הבין עירוניים מתחילים לפעול בעיר לפני צאת השבת (סביב 18:00) לרבות 370 ו380 שיוצאים כבר ב16:00. אין התנגדויות לכך, אף אחד לא אומר על כך כלום.
 

Ccyclist

Well-known member
אין הרבה קווים עורקיים-ראשיים מקבילים.

באר שבע, קהילת החרדים בעיר ממש קטנה.
כמו כן מאז ומתמיד לא היו כאן מלחמות שבת וכו', גם מכוניות נוסעות כאן ביום כיפור. לא מדובר במסות של מכוניות, אבל ניתן לראות כל כמה שעות מכונית נוסעת בשכונה. בצירים הראשיים בעיר כל חצי שעה לפחות עוברת מכונית. כמה שעות לפני צאת כיפור כבר נוסעות יותר מכוניות.

רוב הקווים הבין עירוניים מתחילים לפעול בעיר לפני צאת השבת (סביב 18:00) לרבות 370 ו380 שיוצאים כבר ב16:00. אין התנגדויות לכך, אף אחד לא אומר על כך כלום.
אין הרבה קווים עורקיים-ראשיים מקבילים.
כרגע אפשר לדבר על הקו האדום בת"א, ועל הרק"ל בי-ם שנכון שהזרוע השלישית שלה (בר-לב) עוברת בסמוך לשכונות חרדיות, אך יש שם תחבורה ערבית בשבת לתחנה המרכזית של מזרח העיר.
 
מגיע גם מ/אל נשר?

לראשונה מזה שנים: תחבורה עירונית בחיפה ברה"ש
באתר כל-קו עודכן הלו"ז של המטרונית לימי ראש השנה.
עד היום חיפה היתה משותקת בראש השנה בדיוק כמו שאר הארץ. בניגוד לשבת, בראש השנה לא פעלה תחבורה עירונית, ואם אני לא טועה פעלו רק הקווים לנצרת.
בזכות המטרונית, השנה לראשונה תהיה תחבורה עירונית בחיפה בכל ימי ראש השנה ללא הפסקה, גם ביום וגם בלילה.

הנה לוח הזמנים של קו 1 בכל ימי החג (מרביעי בערב עד מוצ"ש):
מ-10:00 עד 23:00 כל 20 דקות, מ-23:00 עד למחרת ב-10:00 כל חצי שעה.

גם קו הלילה 200 המקיף את כל חיפה יפעל בכל לילה מלילות החג.
שאר קווי הלילה יפעלו רק בחלק מהלילות: קו 210 יפעל רק ברביעי, שישי ושבת, וקווים 205, 208 יפעלו רק בשישי ושבת.
מגיע גם מ/אל נשר?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה