לראשונה ב117 ! תמונה שצילם MC60

Cell313

New member
לראשונה ב117 ! תמונה שצילם MC60

כן כן , לאחר המסעות הרבים לקניית הכבל (אל תקנו זה הדבר הכי מסריח בארץ וגם אי אפשר לפתוח SIMFREE) ההעברה די פשוטה ומהירה במחשב נדהמתי לגלות שהתמונות נראות טוב יחסית למכשיר אז הנה
 

kobibm13

New member
אם היה אפשר לשלוח

mms במכשיר המזדרגג הזה אז היית יכול להעביר לאימייל ללא כבל.
 

drugstore

New member
מה ../images/Emo35.gif ../images/Emo70.gif

אין לו MMS
נוקיה 3200 ומיד...
 

arielTsport

New member
כמובן שיש בו MMS

כנראה שיש איזושהיא בעיה בהגדרות אצלך... תתקשר ל320* כדי לבדוק. מעבר לזה, אני לא חושב שהמצלמה שלו כל כך מלהיבה... אבל היא כן טובה יותר מה7250I...
 

N641

New member
והשאלה המתבקשת:

הוא מצלם טוב יותר גם מה- 5140 ?
 

avivdv

New member
סביר..

יותר טוב מהMC60, אמנם עם קצת רעש אבל יותר טוב.
 

2cookie

New member
איפה אתה רואה רעש?../images/Emo67.gif

דווקא איכות טובה מאד (אני סבור שזו אותה מצלמה כמו ב6230.)
 
למעלה