לראשונה בישראל: פרסומת בלי מסר

לראשונה בישראל: פרסומת בלי מסר

חמוד הסרט החדש של בנק הפועלים, אפילו משעשע ובוודאי עשוי לא רע. רק בעיה אחת יש לפרסומת הזו אין לה מסר, שמתם לב? הסרט מראה את יואב צפיר מנסה לספר סיפור לבנותיו שמעדיפות את הסבא ויכולתיו הווקליות המשופרות. יואב מתבאס ואז עולות הכותרות: תקרא תצליח בבנק הפועלים- 10 ספרים בעשרה שקלים. מה הקשר בין התסריט לבין המסר? מה בכלל רצו להגיד בסרט עצמו? לגיא בר הפתרונים.
 

ophler

New member
ואיך שטוביה מספר את המצחיקה עם העגילים...

 

adman

New member
למה ללכלך? בזק היו קודם

בלי מסר,בלי אסטרטגיה אבל עם תקציב רציני
 
אפשר להתווכח על המסר אבל לפחות יש

המסר ברור: אין כמו בבית ובזק היא חלק בלתי נפרד מהבית. אפשר להתווכח אם זה מסר טוב, אם זו אסטרטגיה ראויה, אם הקריאייטיב מספיק מגניב וכו'. לפחות יש מסר, יש חשיבה, רואים שיש תוכנית פעולה.
 

LIFEEV

New member
המסר של הפרסומת

הוא אולי אינו משהו שקשור לשירות כזה או אחר של הבנק אלא למיזם חברתי של בנק הפועלים - "תקרא, תצליח" ובתור שכזה הוא מאוד נכון ומצליח כיום בעידן האינטרנט הורים אולי קצת שכחו איך זה להקריא לילדים שלהם ספר לפני השינה, זה מה שמלמדת "סופר נני" וזה כנראה גם המסר של הפרסומת אם הבנתי אותה נכון, אותי הפרסומת הזאת ריגשה ואפילו הצחיקה
 
למעלה