לראשונה בישראל המחזמר רנט

לראשונה בישראל המחזמר רנט

רנט מגיע לארץ ל10 הופעות בלבד. ההופעות תתקיימנה בירושלים בגג של בניין אל הלב, ברח' פייר קניג37 בתלפיות (מול קניון הדר) ההופעות תתקיימנה בתאריכים 11,14,15,16,17,18,21,22,23,24,25 ביוני בשעה 20:00 להזמנת כרטיסים ולפרטים נוספים 052-6039197
 

cookie12

New member
זהירות אתם טועים ומטעים

קודם כל תיזהרו לכם - מאוד מוזר אם קיבלתם זכויות למחזמר אבל אם לא אתם פשוט עוברים על החוק. חוצמזה אתם מטעים את הציבור - ההפקה שלכם היא הצגת חובבים וזה לא כתוב בשום מקום. עם כל הפירסומים והפוסטר שעיצבתם לעצמכם (תוך גניבת זכויות גם על הלוגו של המחזמר), הקהל עוד עלול להתבלבל ולחשוב שמדובר בהפקה של תאטרון מקצועי או מפיק מסחרי. אני מציעה לכם ליישר את ההדורים מול בעלי הזכויות בחו"ל ומול הקהל שכבר רכש כרטיסים להצגה שלכם. ובפרסומים הבאים ממש כדאי לכם לכתוב מפורשות שהשחקנים הם חובבים.
 

J e l l s

New member
זכויות יוצרים

שלום חבר/ה, אני יכולה להבטיח שהזכויות התקבלו באופן חוקי, ונעשו מול בעלי הזכויות מחו"ל. לא נעשית שום עבירה על החוק של זכויות יוצרים, וחבל שאתם מטיחים האשמות לפני שאתם שואלים או מבררים את העניין. בלי רכישת הזכויות אי אפשר לקבל הרי את התסריט ואת התווים. כמו כן בשום מקום לא הובטח או נאמר שההפקה היא הפקה מקצועית. אם תחפשו בפורום הזה אפילו, כשמישהו שאל על הקאסט הוא נענה שכל השחקנים הם שחקנים חובבנים. מי שעדיין לא הבין או לא יודע ושואל מקבל תשובה כנה, אין שום עניין או אינטרס להטעות את הקהל. עם זאת, ההפקה מאוד מושקעת, והיא לא קמה אתמול או שלשום. למרות האילוצים של תיאטרון קהילתי, ההופעה ברמה מאוד גבוהה יחסית לזאת, ומי שאוהב את רנט יהנה מכל רגע (מי שלא אוהב את רנט, הגיע הזמן להכיר!) חבל על האנרגיות השליליות הם לא מועילות לאף אחד :) איך אומר לרסון - measure your life in love בואו תהנו, תבלו, ואם לא אז אל תבואו אבל אל תוציאו שם רע על בסיס מידע שגוי בבקשה. שבת שלום
 

J e l l s

New member
../images/Emo6.gif

דבר נוסף אגב, אני לא יודעת איך אפשר להתבלבל ולחשוב שזו הפקה מקצועית כאשר בכל מקום כתוב שההופעה באנגלית. אין אף קבוצת תיאטרון מקצועית בארץ שמופיעה באנגלית. כמו כן יש מספר מאוד מצומצם של תאטראות מקצועיים בארץ ואם לא כתוב מופק על ידי ...בית לסין, גשר, קאמרי, בימה, וכו' אז זה די מובן... אבל תכלס באמת הכל שטויות. העיקר שהקהל נהנה והשחקנים נהנים ונכון להופעת פתיחה של אתמול ככה זה המצב :) :) :) חיוכים חברים - אין יום כמו היום!
 
לחבר'ה של RENT ולכולם

ראיתי ושמעתי אתכם שרים היום בכיכר אתרים, הייתם מקסימים! חובבים או לא, שרתם מדהים והיה כיף, אני בטוח שההצגה שלכם שווה מאוד ומצטער שלא אספיק לבוא לראות אותה, אבל ממליץ לכולם. כל הכבוד!
 
למעלה