לקשור פעמיים טוב כפלייים
אני לא יודע אם לשמוח או להתבאס.הלילה האופנוע היה קשור מכוסה . קשור בשני שרשראות של קריפטונייט ועוד ועוד מנעולים. באו בלילה הרימו את הכיסוי ופשוט חתכו\פרצו שרשרת אחת (בבוקר היא לא הייתה שם ללא זכר לעבודה בכלל).רעש גם לא היה(לא משמעותי כנראה). למזלי קשרתי עם עוד שרשרת סתם ככה ליתר בטחון.
אני לא יודע אם לשמוח או להתבאס.הלילה האופנוע היה קשור מכוסה . קשור בשני שרשראות של קריפטונייט ועוד ועוד מנעולים. באו בלילה הרימו את הכיסוי ופשוט חתכו\פרצו שרשרת אחת (בבוקר היא לא הייתה שם ללא זכר לעבודה בכלל).רעש גם לא היה(לא משמעותי כנראה). למזלי קשרתי עם עוד שרשרת סתם ככה ליתר בטחון.