לקשור פעמיים טוב כפלייים

MorEyal

New member
לקשור פעמיים טוב כפלייים

אני לא יודע אם לשמוח או להתבאס.הלילה האופנוע היה קשור מכוסה . קשור בשני שרשראות של קריפטונייט ועוד ועוד מנעולים. באו בלילה הרימו את הכיסוי ופשוט חתכו\פרצו שרשרת אחת (בבוקר היא לא הייתה שם ללא זכר לעבודה בכלל).רעש גם לא היה(לא משמעותי כנראה). למזלי קשרתי עם עוד שרשרת סתם ככה ליתר בטחון.
 

Crazy Guy

New member
הכי טוב פעמיים../images/Emo8.gif

בטח איזה חתול הבהיל אותם, אז הם ברחו
 
אפילו מומלץ לפוצץ את האופנוע במנעול

דיסק (לי יש שניים על כל גלגל,אחד מהם פלדלת) ואף לנתק פלאג או לרוקן דלק שלא יברחו לך בנסיעה,או לקשור בשרשרת ארוכה שיקח הרבה זמן להתיר אותה. בכל מקרה תערך בהתאם-עכשיו יודעים שיש לך אופנוע ויודעים איזה מיגון יש לך עליו. קח את זה בחשבון !!
 

MorEyal

New member
דיסק יש וזה לא משנה..מישבא עם ציוד

לחתוך כבר מעמיס על טנדר.-כנראה זה בדויים. חשבתי כבר על אזעקה.. או לא יודע כבר מה.
 

dagant

New member
הכי טוב

זה למצוא מקום אחר לאופנוע. וגם אז חשוב כל פעם להגיע עם האופנוע מכוון אחר. לגבי שרשראות, כנראה סתם הפריעו להם באמצע, כי זה לא בעיה היום לשבור כל שרשרת, ואני לא אפרט איך. דבר אחרון ששמעתי שמישהו עשה (רק לבעלי זכרון טוב, זה לשים בקבוקי זכוכית קשורים בחוט דייגים שקוף אחד לשני ולאופנוע. הייתרון הוא שמי שמתעסק עם האופנוע, הכל נופל לו על הראש, וגם עושה רעש שמעיר את כל השכונה. החסרון הוא במקרה שהזכרון שלך לא משהו
, ואתה שוכח מהחוט בבוקר
 

amitexc

New member
כן ותעשה את זה אחרי כל נסיעה

תרוקן דלק אפילו שמן מנוע שאם יניעו אז ילך המנוע תורוקן נוזל בלמים שאם לא ילך המנוע יכנסו באיזה עמוד תשחרר את הברגים של הגלגים...
 

ennicka

New member
רגע, מה-סגירת ברז דלק זה לא נוהל

חובה? תמיד הייתי סוגרת אותו, שייתקעו בדרך המ@#*!@#ם. (טוב זה לא עצר אותם בסוף מלגנוב לי את הXR, גם לא האבוסים, אבל לפחות עשה את זה יותר קשה
) אולי בכלל הם רצו רק לגנוב לך את המנעול ?
 
למעלה