לקרוא ולבכות.... לא יאומן

מורני !

New member
היגיון בריא?

אתה יודע משהו.... בהתחלה קראתי את מה שכתבת ואמרתי לעצמי... ראבק הוא טמבל. מה הוא מבין? ובגלל שהוא כזה טמבל אני אפילו לא אטרח לכתוב לו. ואז קראתי שוב ושוב (למעשה קראתי את מה שכתבת 4 פעמים) ואמרתי לעצמי אני צריכה להגיב. למה? כי כמוך יש עוד. וכי אתה כנראה באמת מאמין שמה שכתבת. נכון לא אתה ולא אני חקרנו את החיילת. מתוך כך... איך אתה ישר מחליט שמה שהחוקרים אמרו אוטומטית נכון ושהיא משקרת? מיכוון שלא אתה ולא אני חקרנו אותה... אולי תיתן לה להנות מהספק? אתה בחור בן 24? אני בחורה בת 25. היגיון בריא? פחח תעשה לי טובה. מה הקשר בין היגיון בריא ופגיעה? איזה היגיון בריא יש בתוקף שהוא תוקף בחורה? למה אתה מצפה שלבחורה שנפגעה יהיה היגיון כלשהו. על אחת כמה וכמה בריא? הרי כל המעשה כולו לא מציג שום נתון הגיוני. תגיד, בחור בן 24 שכמוך... זה שהמנקה לא ראתה אותו זה אומר שהוא לא היה קיים? אולי הוא התחמק מבלי שהיא תיראה? אולי היא לא שמה לב? לא היו דברים מעולם? תגיד, בעל היגיון שבריא שכמותך, אף פעם לא התפלחת לשום מקום? ניצלת שבריר שנייה שאף אחד לא ראה כדי להיכנס להופעה, אולם כל מקום אחר שעליו דורשים כסף? אז אולי לך, בעל היגיון בריא שכמוך, זה לא קרה. אבל אני כילדה די התפלחתי למקומות. כן, קראתי מה הפתולוג אמר. הוא אמר שהחריטה בוצעה בכתב עגול ולא רועד. מה שלא מתאים לפרופיל שלהם על אדם שתוקף. גם אני סומכת על הפתולוג הראשי. סומכת עליו שהוא אדם. וכמו כל אדם גם לו יש יכולת לטעות (זה ההיגיון הבריא שלי אמר לי..). לא ראיתי את הראיון כך שאין לי מה להגיב עליו. אבל. אז הוא גמגם? אז? הסב לביתו נזק? תעשה לי טובה. ענה תשובות לא קשורות. אף פעם לא קרה לך שהתרגשת? שהיית נבוך? לא. אתה בטח מושלם. אתה לא עושה שום טעות. יש לך היגיון בריא. אתה אם אחותך הייתה נפגעת וכייתה מגישה תלונה ואז אתה היית מוצא את עצמך בטלויזיה מתראיין ומנסה להציל את כבודה של אחותך שמנפגעת הפכה פתאום לנאשמת - אתה בטח לא היית מגמגם. היית נמצא שם בתוכנית טלויזיה מנסה להסביר שאחותך באמת נפגעה, שהאדם הזה שאתה רואה בבית, מפחוד, לא יכול לדבר, לא יכול לישון כי החולם חוזר על עצמו שוב ושוב, האדם הזה, אחותך, באמת נפגעה. ולא. מה פתאום - ניראה לכם שהיא משקרת? אתה, עם ההיגיון הבריא שלך, תהייה שם, בתוכנית, ותנסה להראות את צהד שלה, אתה לא תגמגם. ברור שלא. לך יש היגיון בריא. אתה בן 24. אתה חזק. אתה לא תגמגם. אתה תענה את התשובות הכי קשורות - גם אם למעשה השאלות לחלוטין לא קשורות. ואני לא מכירה את השדר הזה. או את הסיפור שלו. אבל מודעת לעובדה שיש מצבים שבחורה או בחור ממציאים. מתוך תאווה לפרסום? לא ממש. אחוז התלונות השקריות נורא נמוך וכל תלונה שכזו פוגעת בכל האחרות. זה נכון. אבל. איך אתה יודע מה אמת ומה שקר? אה. נכון. לך יש היגיון בריא.
 
לא להתיחס לשם המשתמש!!!

אני לא מצליחה לשנות אותו. לצורך העניין- הילוש....! אתם בטח זוכרים. :) אז ככה קראתי בעיון רב את רוב הדברים שרשמתם בהקשר לפרשה ובאופן ברור וחד משמעי: מורן אני איתך.!!!! אני חושבת שמורן צןדקת ב 100 האחוזים. לא נראה לי שלחיילת באמצע השירות פתאום יתחשק להמציא פרשת אונס מסוימת כדי לזכות בתשומת לב אבל בו זמנית להרוס לה את כל המעמד בבסיס ולגרום לכל הסביבה להסתכל עליה בעין שונה, וגם אם היא בהתחלה חשבה אולי?... מה שבטוח שהמצב לא היה מגיע לזה שאביה ידבר בתוכנית טלוויזיה על הנזק הרב שנגרם לה. כן יש שחיתות בממסד בארץ זה ידוע וזה לא סוד. אם אנחנו נמצאים במצב שאוטוטו חצי מהמדינה הזו מובטלת ולכל השרים יש כסף לצ´פר את עצמם במכוניות חדשות וכו´... אז השחיתות חוגגת. סה"כ חיילת מסכנה שנפלה קורבן לאנס כ"כ מקצועי וכ"כ טוב עד כדי כך שהמשטרה מטילה ספק בדברי החיילת. אם החיילת כ"כ מעורערת בנפשה עד כדי כך שיכלה להמציא אונס אז היו עולים על הערעור הזה מזמן עוד במבחני הגיוס שהיא עברה כדי לקבוע את מידת כשירותה לצה"ל האינטיליגנציה האישית וכן עוברים גם שיחות עם קב"ן ואז מחליטים אם מדובר בחיילת כשירה המסוגלת להתמודד עם שירות. אז אם אותה חיילת אכן עברה את כל המבחנים והיא משרתת בכבוד את המדינה אני לא מאמינה שעד כדי כך משעמם לה בחיים. לטעון שאביה גמגם או שטענותיה של החיילת היו סוטרות זה בכלל לא לעניין אל תדון אדם עד שלא תיהיה במקומו!!! יש לכל אדם את הדרך שלו להתמודד עם המציאות הכואבת של החיים וכנראה שלאבא היה קצת קשה והוא גמגם אני חושבת שמותר לו. ובאשר לחיילת אני רק מאחלת לה שתבריא ושאף אחד פה לא ינסה להיות חכם יתר על המידה.!!! אתם יודעים קרו דברים מעולם. גם על לינור אברג´ל טענו שהיא ממציאה זה הדבר הכי קל לקרוא בעיתון ולומר אההה שטיות היא ממציאה - אז טיפש האדם שחושב כך. יום נעים לכולם ותשמרו על עצמכם.!!!
 

חיפושיט

New member
הגיון בריא?.. הגיון בריא בתחת שלי

חשבתי לעצמי לכתוב תגובה? לא לכתוב תגובה? אבל המוניטין שלי כנראה מוצדק אני לא אוהבת טיפשות, ברברנות, יהירות, אהבה עצמית <חתמת את השם עם התאריך?, מה להציב לך גם אנדרטה?> אז הנה, אני מגיבה.. BUKEL UP...THIS IS GONNA B A BUMPY RIDE.. אחח... היא משקרת ברור שהיא משקרת כולן משקרות אין דבר כזה בכלל אונס! הן סתם שקרניות שרוצות פרסום, תשומת לב, או מה שלא יהייה ז"א, היא לא זוכרת.. יש חורים בסיפור היא לא זוכרת ב100% את מה שקרה! טוב, אני מציעה לסקול את הכלבתא באבנים. טוב, עד כאן החלק האומנותי בתוכנייה... ועכשיו, מר הגיון בריא, שאלה אתה יודע מה ההשלכות הפסיכולוגיות של תקיפה מינית? של אונס? של טראומה כלשהי? אתה יודע מה קורה לבן אדם?, לזיכרון שלו, להבנה שלו של האירוע? לא. אין לך מושג ירוק אבל מר הגיון-גבר-מבין-הכל-תנו-לי-להסביר-לכם-מה-באמת-קרה, החליט שהוא יודע.. חה מקסים.. באמת מקסים.. מכיר את המושג חמור קופץ בראש? כן.. יופי.., אז אני מציעה לשים עלייך את המושכות ולהתחיל לקרוא דיאוו אז מאיפה מתחילים? נפגעי טראומות, או במקרה הזה תקיפה מינית נפגעים בכמה מישורים פסיכולוגיים <זה בטווח הארוך.. על זה בכלל חבל לדבר איתך.. זוכר?, כולן שקרניות> בטווח הקצר, משתבשת ההבנה של האירוע ולפעמים לוקחות שנים עד שהבן אדם זוכר שמשהו קרה... עזוב מה קרה, אלא בכלל, שמשהו אכן קרה הדחקה ככה המוח, או נכון יותר התת מוע מגן על המודע מדחיק מסרב לזכור כמעט מפחד לזכור.. צעקה? לצעוק? לא כל קורבנות האונס מתנגדים באופן כזה תבין, יהיר יקר, תקיפה מינית מביאה הרבה השלכות פסיכולוגיות עימה אחת מהן, לא תמיד, היא הפסיביות חוסר התנגדות וזה אחד מהדברים שעתידיים לגרום יסורים ושנאה עצמית בעתיד אז כן, היא לא צעקה היא לא צעקה- אבל היא הותקפה גם אם היא בסופו של דבר תתברר כמישהי ששיקרה, למרות שאני חושבת שהדבר היותר הגיוני הוא שתראה ליד חלון ביתך חזיר מעופף מנופף לך לשלום, זה לא אומר שמקרים אחרים לא קרו לא כל מה שקורה בנפש האדם הגיוני לא כל דבר צריך להסתדר באופן מושלם באיזה פסיפס מחשבתי שיצרת לעצמך במיוחד אצל נפגעי טראומה כלשהי אז אל תדבר לפני שיש לך מושג, והכי קלוש שיש, על מה אתה מדבר ואתה יודע ממה אני מפחדת? לא, לא רק מאנסים גם מאנשים כמוך חה.. לפעמים יכולים להיות גרועים יותר כי כשלא מאמינים, זאת הפגיעה הכי קטלנית שיש אז ברגע זה, אתה לא רחוק בכמה צעדים מהאנס כי אנסים רואים בזולת כרכוש, משהו דומם ואתה? אתה מזלזל בבן אדם לא מראה שום כבוד כל כך מלא ביהירות חסרת הנימוק הזאת, שאתה לא יותר טוב ממנו אז כן, אני משווה אותך לאנס מהיבטים מסוימים, אדם "רגיל", לא אנס, גרוע בהתנהגותו שמזכיר מאד אנס רגע, עכשיו גם תגיד שהיא אשמה? שהיא מוציאה שם רע לנשים או משהו? אני לא חושבת שביטאתי אפילו מחצית ממה שגרם לי לרתוח כשקראתי את ההודעה שלך.. אה, ולמקרה שאתה תוהה לא נאנסתי אני לא מדברת מנסיון אישי אבל אני מדברת עם הבנה יחסית אז, פיקולו יקר, פעם הבאה שאתה מכריז בחוצות העיר - היא משקרת תבדוק טוב טוב בין השורות בעיתון ויודע מה עוד? תבדוק טוב טוב בין הדמעות של הבחורה חיפושיט, דצמבר 2001 <האנדרטה בשלבי בנייה... יקח בערך חודשיים, זה בסדר?., יופי, אני שמחה..>
 

חיפושיט

New member
אה, ועוד נקודה

למה שהיא תמציא את זה? מה זה נותן לה? כלום זה לא נותן לה כלום אף אחד לא ממציא פגיעות אם היא המציאה את זה, אז למה שמחר מישו לא ימציא שירו בו? שדדו אותו? חייזרים נחתו לו במרתף ? בולשיט זה מה שזה
 
אוי.. אתן חיות בענן...של אופטימיות

להגיב או לא להגיב? טוב אני כבר פה... אין שום קשר לזה שהיא עשתה מבחני מיון של הצבא לבין שהיא (אולי...) יכולה להיות קצת דפוקה ולעשות את זה!!!!!!!
 
למעלה