לקראת שחרורי הממשמש ובא..

לקראת שחרורי הממשמש ובא.. ../images/Emo13.gif

אני צריכה קצת סדר בכל מה שקורה אחר כך. 1. כמה כסף אני מקבלת בשחרור? 2. מה אני מקבלת מעבודה מועדפת? 3. איזה סוגים של עבודה מועדפת יש? 4. זה נכון שאני יכולה לקבל דמי אבטלה בחודשיים הראשונים אחרי השחרור? תודה מראש!
 

dudster

New member
חכי בסבלנות

תקבלי את החוברת של זכויות החייל המשוחרר. סתם. תקבלי אבל אני אנסה לעזור לך. הסכום המדויק למענק שיחרור נמצא באתר היחידה להכוונת חיילים משוחררים, וניתן לשאול את זה בפורום 827 (חיילים משוחררים) אבל לבנות הוא נע בין 4300-4700 ש"ח, לבנים עד 5600 (ג'ובניקים, כן?). המענק בד"כ נכנס מחולק לחשבון הבנק 80:20 אחוזים, ולעיתים גם נכנס כל הסכום בבת אחת. הוא נכנס לחשבון הבנק עד שישים יום ממועד השיחרור. עבודה מועדפת צריך לעשות כחצי שנה, לאסוף את תלושי המשכורת ולהגיע איתם לביטוח לאומי, שם מגישים טופס. במידה ולא חתמת אבטלה לפני ביצוע העבודה המועדפת, תקבלי מענק מלא, שזה בערך 7000 ש"ח, אם חתמת אבטלה, אז חצי מזה. עבודות מועדפות יש בתחנת דלק, בניה, בתי מלון, וכו וכו וכו. דמי אבטלה ניתן לחתום 70 יום אחרי השיחרור. בהצלחה.
 

dudster

New member
זה הכל שיקול שלך

רוב העבודות המועדפות הן בשכר מינימום, ז"א תסגרי 3500 ש"ח בחודש. אם תסתדרי על משכורת של 4500 ש"ח בעבודה לא מועדפת, זה אותו דבר בלי המענק. את מבינה
זה הכל תלוי באיזה עבודה את תופסת. אם עבודה בשכר מינימום, אז עדיף כבר מועדפת.
 
למעלה