לקראת קדם אירוויזיון 2005

hilagilady

New member
לקראת קדם אירוויזיון 2005 ../images/Emo70.gif

רשת גימל בשידורים מיוחדים ובלעדיים לקראת קדם אירוויזיון 2005.
כל שירי הקדם אירוויזיון בהשמעת בכורה ברשת גימל
ביום שלישי 15/02/04 11:00 – 13:00 נשמיע לראשונה את כל השירים של קדם אירוויזיון 2005 - שבועיים לפני התחרות) תחרות תתקיים ביום רביעי 2/03/05 ותשודר במקביל בערוץ הראשון של הטלוויזיה הישראלית וברשת גימל).
עורך: יוסי כסיף.
מנחה ומראיין: אהרון פררה
בהשתתפות: זהבה בן, יוסי אזולאי, להקת גאיה, מומי לוי, מיכל אמדורסקי, מירה עווד, מרב סמן-טוב, משפחת אלייב, סמיר שוקרי ואפרת כהן, צביקה פיק, רינת בר, רינת גבאי, שירי מימון, שרונה ודניאלה פיק.
התכנית תשודר בשידור שני ביום שבת 19/02/05 מ 10:00 עד 12:00.
בשבת 26/02/05 נייחד את השעות 17:00 – 19:00 לשירים שייצגו את ישראל בתחרות האירוויזיון בשנים עברו. ידברו וישירו הזמרים שייצגו אותנו בגאון ברחבי יבשת אירופה מאז ועד היום.
עורכת: עפרה הלפמן.
מגיש: אבי משולם.
רשת גימל תפרגן לכל שירי הקדם אירוויזיון ותשדר אוותם ברוטציה בכל יום, החל ביום רביעי 16/02/05 ועד מועד התחרות.
 

onli gilgoli 16

New member
תודה, אני מחכה ליום שלישי!

אבל ב-11 בבוקר? אווףף.. טוב אני צריך להגיד לאמא שלי שביום שלישי אני יהיה חולה ואז אני אוכל לשמוע את השירים. חחחחחח *מה קורה דורון? איפה אתה? לא שומעים ממך?
 

onli gilgoli 16

New member
אני גם יקליט את זה....

אני גם באותו יום ייקח לי יום חופשי מבית ספר ויקליט את שירי הקדם!!!
 

Dark Eyes2004

New member
כן אה.... כל תלמידי התיכון והחטיבה

שאוהבים אירוויזיון יהיו חולים ביום הזה חחחחחחחחחחחחחחח
 

Dark Eyes2004

New member
חחחח אמ.....כמה דרכים להיות חולה:

1)תבלע גיר 2)תשתה אקונומיקה יש לך עוד הצעות פחות מסוכנות..? חחח
 
../images/Emo41.gifלגבי הוספת תגובה מקוצרת -

הוספת תגובה מקוצרת בשלב זה פועלת בדפדנים מסוג MSIE בלבד. תפוז פועלים להתאמת המערכת גם לדפדפנים מסוג FF. תפוז תשמח לקבל את הערותיכם בפורום המשוב (168).
 

טליה ג

New member
כל הכבוד לרשת ג' ורשות השידור!

סופסוף הגיעו למסקנה, שכדי להפוך את הקדם לפופולארי ראוי ורצוי לתת חשיפה לשירים לפני התחרות, כפי שעושים בחלק גדול ממדינות אירופה. אני לא מבינה איזה עיקרון עמד מאחורי הנוהג של רשות השידור, לשמור את השירים חסויים עד לתחרות. הרבה יותר הגיוני לתת לאנשים הזדמנות להכיר את השירים מראש ולהתרגל אליהם, כך שבתחרות לא יקבע הרושם הראשוני בלבד ולא יזכה בהכרח כל קיטש או טראש רק מפני שהוא קליט או נשמע ייצוגי. אם כל השירים יזכו לאותה מידת חשיפה ברשת ג', התחרות תהייה בהחלט הוגנת,והצופים יצביעו עבור השירים שהם הספיקו לאהוב, ולא רק על סמך התרשמות ראשונית חטופה. כל הכבוד! אני משוכנעת שהשנה יכול להיות רק טוב יותר! וגם אם שוב נדשדש במקום בינוני ומטה, לפחות זה יהיה עם שיר שבאמת מזדהים איתו ואוהבים!
 
למעלה