לקראת הסינגל הממשמש ובא..

לקראת הסינגל הממשמש ובא.. ../images/Emo65.gif

ההייפ סביבו גבוה מתמיד, ויש כל מיני אישורים תמוהים לגבי סינגל חדש שככל הנראה נקבל בימים הקרובים.. וואו. אני לא מאמינה כמה זמן אנחנו מחכים לזה :| חח אני זוכרת שאיך שיצא מונה ליזה ודיברו על אוריג'ינל דול כולם היו בטוחים שהיא תוך חודש-חודשיים חוזרת..
אבל כל זה שייך לעבר (I HOPE)
אז על מה אתם חושבים שהסינגל ידבר? [ככל הנראה זה יהיה אבריבאדי / גט באק] יש ציפיות מיוחדות ממנו? הטיימינג מתאים / לא מתאים? כל מה שיש לכם לומר בקשר לנושא (המשמח
) - שרשרו לפה!
 
אני אשמח אם הוא ידבר

על מה שעבר עלייה ועל כל השמועות שהיא משוגעת,רוצחת ולא תחזור למיטב ושיראו עכשיו איך היא חוזרת בגדול. היא יכולה לשיר "IM BRINGIN MUSIC BACK..." כשורה מגניבה להיכנס בג'סטין
בעיקרון שזה יהיה מעין MP רק בגירסאת קאמבק.
 

Kryptonite

New member
ממש לא!

נמאס מלשמוע את בריטני מתבכיינת על כמה קשים החיים שלה, שתדבר על נושאים כאלה בצורה יותר בוגרת בבלדות. הסינגל הראשון צריך להיות בסיגנון Turn It Up
 

Brit22k

New member
../images/Emo13.gif אני השמח ....

שהיא תשאר עם אותו הסיגנון שלה שתביא איתה משהו חדש במוזיקה , שתבואו אולי עם תדמית חדשה ומדליקה ..! ושיהיה לה הכי בהצלחה כי מגיע לה , אחרי כל מה שהיא עברה! וגם מגיע לנו לראות אותה מצליחה אחרי כל הזמן הזה שכיחינו
 

annaLOVExtina

New member
מממ.. ../images/Emo65.gif

ניראלי לי שזה יהיה גט באק, זה מתאים לסיטואציה
אני מצפה למילים שבועטות בקווין
הקליפ- המון נשיקות והתחרמנויות צפוי מראש, אלא אם כן זאת תהיה בלדה. ונורא רציתי שזה יהיה סינגל בסגנון סינדרלה. פופ, אבל לא קופצני מידי.. אבל ניראה לי שזה לא יהיה ככה. ותשכחו מזה שהוא יצא עוד כמה ימים כי הוא יצא רק באוגוסט\ספטמבר. רוב האמנים מוציאים באוגוסט סינגל ראשון מאלבום ואז באוקטובר ספטמבר משחררים אלבום. לפני הכריסמאס, וניראה לי שזה יהיה ככה עם בריטני. אני חושבת שהאלבום בשבועיים הראשונים ימכור משהו כמו 400 או 500 אלף, ואז יתחיל לרדת. והוא בטוח לא ימכור יותר מ6 וחצי או 7 מיליון - על בטוח!
 

shay08

New member
../images/Emo13.gif

אני מאמין שהסינגל ידבר על כל מה שבריטני עברה מITZ ועד עכשיו : אהבה, פפראצי וכל מה שמסביב..
אני מאוד מאוד מקווה [אם לא בטוח
] שהסינגל יצליח בכל העולם ובריטני תחזור אלינו חדשה ויפה
בצלחה לבריטניייייייי
 
אני מקווה..

שהוא יהיה בסגנון טוקסי..שזה שיר ברמה גבוההה..ומדליקק... אומריםם שהוא יתעלה על טוקסי.. נחיה ונראה.. אמממ האלבום עצמו נראה לייי ימכור לא רע...אבל הוא לא ישבור שיאים כמו 30-40 מיליוןן כמו שהיה פעם..אבל מי יודע?אולי תהיה הפתעה לגבי המכירות... אני מקווה שהאלבום יהיה בוגרר כמו אין דה זואון.. ואפילו יותר טוב..
 

annaLOVExtina

New member
אין דה זאון בוגר../images/Emo35.gif:-\

הוא לא בוגר בגרוש חוץ מ2 שירים. ואת תמוש מפורום שירי?
 

xtina 4 ever

New member
כן, הוא מאוד בוגר.../images/Emo210.gif

אני מציעה לך לקרא את הליריקס שלו שוב.
 

Kryptonite

New member
מה?!

אין דה זון הוא האלבום הכי בוגר של בריטני, ואלבום בוגר גם בפני עצמו. בריטני התעלתה על עצמה שם מבחינת הנושאים והכתיבה האישית, והיא הצליחה לשלב את זה יפה מאוד עם להיטים ושירים יותר "כללים".
 

annaLOVExtina

New member
..

ארלי מורנינג? בריט און מי? זה בוגר? השירים הכי בוגרים הם אבריטיים ושאדו, שאותם היא באמת כתבה.
 

Kryptonite

New member
זה בכלל לא משנה מה היא כתבה

העיקרון זה שבאלבום הזה, בניגוד לאלבומים אחרים, היא באמת מדברת על חוויות שהיא עברה, על תחושות ומצבים שלה באותה תקופה. וזה מה שהופך את האלבום לכל כך בוגר. אם זה MATM שמדבר על המצב שהיא נכנסת אליו כשהיא רוקדת במועדון (ואהבתי ממש את הפירוש האחר שהיא הסבירה לו שהכוונה גם לאתגר את עצמך), טאצ' אוף מיי האנד שדיבר על חוויות אינטימיות שלה, וכמובן הבלדות שמדברות על פרידה שהיא באמת עברה. (למרות ששאדוו קצת יותר כללי ותלוש, אבריטיים נורא קשור לפרידה מג'סטין ואפילו סוגר מעגל עם הקטע שזה שיר סליחה וכו') באלבום הזה היא לא שרה על דברים שהיא בעצם אף פעם לא הרגישה (כמו FTBOMBH שהיא שרה על לב שבור, דבר שהיא בכלל לא הכירה בגיל הזה... אולי רק מסרטים, או מניגוד כל הבלדות אהבה כשזה היה עוד לפני ג'סטין בכלל. אפילו ב"בריטני", יש את Lonely שזה שיר בכל ללא קשור לחיים.. כי באותה תקופה היא וג'סטין היו בשיא שלהם, וממש לא ניראה לי שהיא כתבה את השיר מתוך רגש אמיתי שהיא הרגישה, אלא סתם חשבה שזה נושא יפה לשיר. כנ"ל לגבי סטרונגר כמובן) ובגלל זה הוא לא חצי מתקתק וקיטשי כמו הקודמים שלו. כל השירים בו מתאימים אחד אחד.
 

YugiBoy

New member
היא כתבה את סטרונגר?

ואת לונלי?..... איפה אני מוצא רשימה של כל השירים שהיא כתבה? (אני מניח שהיא כתבה ועברו על זה.. כמו בכל שיר של כל זמרת שזה היא + עוד מישהו)
 

shay08

New member
תפוזבל../images/Emo46.gif

טני כמעט בטוח שהסינגל יצליח בכל העולם וידבר על אהבה, פפראצי וכל מה שמסביב...רק נותר לאחל בהצלחה
 

annaLOVExtina

New member
../images/Emo207.gif עזרה../images/Emo70.gif

אני רוצה להזמין סינגלים באמאזון ואני צריכה עזרה. יש פה כאלה שהזמינו משם ויוכלו לעזור
אני גם לא ממש מתמצאת באנגלית.. מסן: [email protected]
 

YugiBoy

New member
RUMORS

אני מקווה שיהיה לסינגל קצב טוב, כמו שטימבה יכול לעשות... אבל שיהיה בו משהו כזה מיוחד, שתופס.. כמו בטוקסיק, שהיה בו משהו ממש מיוחד, לא זנותי מידי (השיר והקליפ) ושיהיה ברמה.. (= מה שכן, אני רוצה שהסינגל יצא נגיע עוד חודש (אמרו שהרי תהיה דגימה של 77 שניות), ושיהיה פוטושוט! הסינגל הראשון לא יהיה בלדה, אני חותם לכם... אבל אני רוצה שהסינגל הלפני אחרון יהיה בלדה... כזאת שקל להתחבר אליה... לא קיטשית.... ואני רוצה שהיא תדע להכניס בשירים למי שהרס לה את החיים, אבל לא בילדותיות....בתחכום... נגיד שורה 2 בשיר... והכותרת... אהבתי את RUMORS של לינדזי.... שיהיה לה שיר בסטייל הזה (של המלל, גםה קצב לא רע) והכי חשוב, (אוף הלכתי וחזרתי... שחכתי חחח)
 
למעלה