לקראת הכניסה של נתיב אקספרס

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
עדיין באזור עמאן
למי שאינו קורא ערבית, בשילוט של האוטובוס הראשון בתמונה כתוב "קבוצת עפיפי". הכביש הוא הכביש היורד לים המלח. הנסיעה לכוון מעבר שיח' חוסיין אינה מתבצעת בדרך הקצרה, עקב מצב הכביש.
 

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
6:30 אחרי שחלפנו בקצה הצפוני של ים המלח
כביש הבקעה הירדני. כביש פתלתל העובר דרך עיירות וכפרים רבים
 

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
השתקפות
 

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
6:50 הפסקה לבדיקה שהכל תקין
הנציגים של בית החרושת דואגים שהכל יעבור כשורה, ומוודאים עם הנהגים שאין תקלות
 

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
המשך כביש הבקעה הירדני
בשלב זה אני באוטובוס המאסף
 

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
עוד תמונה בכביש הבקעה הירדני
 

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
תמונה אחרונה לקטע זה
 

orensaab

New member
5:30, בחוץ עוד חושך
שיירה של 5 אוטובוסים מסתדרת בכסיש הראשי מחוץ לחצר המפעל. בראש השיירה מכונית, ובסופה מכונית נוספת. כל אוטובוס מצויד במסמכי היצוא, אולם אין עליהם לוחיות רישוי.
8:25 נכנסים למסוף הגבול שיח' חוסיין
זהו שער הכניסה למסוף, ובתוכו אסור לצלם. החלק הירדני עובר מהר. בדיקה בטחונית קצרה לאוטובוסים, כניסה למכס הירדני, ובמקביל אני מחתים דרכון ועובר עצמאית את הגבול על מנת להמתין לאוטובוסים בצד הישראלי. בשעה 9:10 5 האוטובוסים חצו את הגשר ונכנסו לתור הכניסה של הבידוק הבטחוינ לפני המכס בארץ. בשלב זה עדיין אסור היה לצלם.
 

orensaab

New member
8:25 נכנסים למסוף הגבול שיח' חוסיין
זהו שער הכניסה למסוף, ובתוכו אסור לצלם. החלק הירדני עובר מהר. בדיקה בטחונית קצרה לאוטובוסים, כניסה למכס הירדני, ובמקביל אני מחתים דרכון ועובר עצמאית את הגבול על מנת להמתין לאוטובוסים בצד הישראלי. בשעה 9:10 5 האוטובוסים חצו את הגשר ונכנסו לתור הכניסה של הבידוק הבטחוינ לפני המכס בארץ. בשלב זה עדיין אסור היה לצלם.
10:20 אוטובוסים ראשונים יוצאים מהמכס בארץ
צילום התמונות במקום זה בוצע אחרי קבלת אישור מיוחד ממנהל מסוף המטענים במסוף נהר הירדן. הנהגים כאן הם כמובן נהגים ישראלים.
 

orensaab

New member
8:25 נכנסים למסוף הגבול שיח' חוסיין
זהו שער הכניסה למסוף, ובתוכו אסור לצלם. החלק הירדני עובר מהר. בדיקה בטחונית קצרה לאוטובוסים, כניסה למכס הירדני, ובמקביל אני מחתים דרכון ועובר עצמאית את הגבול על מנת להמתין לאוטובוסים בצד הישראלי. בשעה 9:10 5 האוטובוסים חצו את הגשר ונכנסו לתור הכניסה של הבידוק הבטחוינ לפני המכס בארץ. בשלב זה עדיין אסור היה לצלם.
האוטובוסים הנוספים יוצאים גם כן
הראשונים נמצאים בין השער הראשון לשני, שלאחריו הם על כבישי מדינת ישראל. בשלב הזה, הוכנסה לראשונה דיסקת נייר למכשיר הטכוגרף.
 

צביקוש23

New member
האוטובוסים הנוספים יוצאים גם כן
הראשונים נמצאים בין השער הראשון לשני, שלאחריו הם על כבישי מדינת ישראל. בשלב הזה, הוכנסה לראשונה דיסקת נייר למכשיר הטכוגרף.
המסוף הישראלי מתופעל ע"י חברת פליינג קרגו
יש לציין שהמסוף הישראלי (מסוף מטען גשר חוסיין) מתופעל כולו ע"י חברת פליינג קרגו (ניתן גם לראות בצילום את לוגו החברה) בעלת הזיכיון של FEDEX בישראל.
 

orensaab

New member
8:25 נכנסים למסוף הגבול שיח' חוסיין
זהו שער הכניסה למסוף, ובתוכו אסור לצלם. החלק הירדני עובר מהר. בדיקה בטחונית קצרה לאוטובוסים, כניסה למכס הירדני, ובמקביל אני מחתים דרכון ועובר עצמאית את הגבול על מנת להמתין לאוטובוסים בצד הישראלי. בשעה 9:10 5 האוטובוסים חצו את הגשר ונכנסו לתור הכניסה של הבידוק הבטחוינ לפני המכס בארץ. בשלב זה עדיין אסור היה לצלם.
10:45 חמשת האוטובוסים מחוץ למסוף
אחרי מסירת אישורי היציאה, ומוכנים לצאת בשיירה לכוון נצרת.
 

orensaab

New member
8:25 נכנסים למסוף הגבול שיח' חוסיין
זהו שער הכניסה למסוף, ובתוכו אסור לצלם. החלק הירדני עובר מהר. בדיקה בטחונית קצרה לאוטובוסים, כניסה למכס הירדני, ובמקביל אני מחתים דרכון ועובר עצמאית את הגבול על מנת להמתין לאוטובוסים בצד הישראלי. בשעה 9:10 5 האוטובוסים חצו את הגשר ונכנסו לתור הכניסה של הבידוק הבטחוינ לפני המכס בארץ. בשלב זה עדיין אסור היה לצלם.
11 ומשהו, בעליות לנצרת
האוטובוסים הגיעו מספר ימים לפני פתיחת הגשר והמנהרה על שם הרשקוביץ ממע"צ שבהתעלמותו מההתראה של אגד והמשטרה, נמצא אחראי לתאונת האוטובוס עם הפנוים - פנויות. לכן תזכו למספר תמונות יפות מהכביש המטפס מאכסאל לנצרת.
 

orensaab

New member
8:25 נכנסים למסוף הגבול שיח' חוסיין
זהו שער הכניסה למסוף, ובתוכו אסור לצלם. החלק הירדני עובר מהר. בדיקה בטחונית קצרה לאוטובוסים, כניסה למכס הירדני, ובמקביל אני מחתים דרכון ועובר עצמאית את הגבול על מנת להמתין לאוטובוסים בצד הישראלי. בשעה 9:10 5 האוטובוסים חצו את הגשר ונכנסו לתור הכניסה של הבידוק הבטחוינ לפני המכס בארץ. בשלב זה עדיין אסור היה לצלם.
עליות למצרת 2
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה