לקראת ביצוע landing

sarma

New member
לקראת ביצוע landing

בשעה טובה, אנחנו מתכננים ביצוע לנדינג באוגוסט, ואחר כך חוזרים לארץ ומעבר הסופי נעשה בעוד שנה. 2 שאלות לגבי הוצאת רישיון נהיגה קנדי: עקב הזמן המוגבל שנהיה בטורונטו, נספיק כנראה לעשות רק G1. אם חושבים על הוזלת תעריפי ביטוח רכב, האם כדאי בכלל להתאמץ ולעשות עכשיו מבחן תיאוריה(G1)? או שנושא וותק נהיגה קנדי המאפשר ביטוח זול יותר רלוונטי רק אם יש רישיון G2 או Full G? ועוד שאלה, בהנחה ונעשה מבחן תיאוריה, האם נוכל להמשיך לנהוג עם רישיון ישראלי בזמן שהותינו הקצר בקנדה? תודה .
 

ShacharWeis

New member
כמה תשובות

אני חושב שותק נצבר רק עם G2 כדאי מאוד להתאמץ ולעשות טסט בזמן שאתם כאן, זה יחסוך לכם הרבה כסף אח"כ בביטוח. תמצאו איזה חור נידח שעה נסיעה מהעיר ושם לא יהיה תור לטסטים (זה מה שאנחנו עשינו) האם ניתן לנהוג עם רשיון ישראלי + G1 ? שאלה מצויינת. ששאלתי גורמיים רשמיים במשרד התחבורה וב DRIVE TEST קבלתי תשובות סותרות.
 

aviadbarel

New member
למה שלא תספיקו? תזמינו טסט אונליין

אז ככה: 1. טסט ניתן לקבוע באינטרנט. תיאוריה ממתינים בתור ועושים. תתכננו לעשות טסט שבוע אחרי התיאוריה, ככה אם תתקשו לעבור את התיאוריה יהיה לכם זמן לחזור עליה. מזמינים טסט כאן www.drivetest.ca ואני מאמין שעד חודש אוגוסט יש מספיק זמן כדי שיהיו תורים פתוחים. תנסו להזמין למקום מרוחק כמו AURORA ואז אין עומס רב של כלי רכב על הכביש. שיהיה בהצלחה! 2. ותק לא נספר מהG1, זה רישיון תלמיד, לא רישיון נהיגה. מומלץ בחום לעשות לפחות G2. 3. אין לכם בעיה לנהוג עם הרישיון הישראלי, מותר לכם לעשות כן למשך שלושה חודשים, במהלכם אתם אמורים להשלים רישיון קנדי. 4. דבר נוסף - אני לא יודע כמה התוקף של הG1 אבל לא בטוח שזה יספיר לכסות שנה שלמה. 5. נקודה חשובה נוספת - (אני לא יודע, אבל צריך לבדוק - אולי חבר פורום אחר מכיר) - מותר לכם לנהוג שלושה חודשים עם רישיון ישראלי, השאלה אם השלושה חודשים נספרים מיום ביצוע הלנדינג או מכניסתך האחרונה למדינה. אם זה מיום הלנדינג אתם חייבים לעשות רישיון, כי אחרת כשתחזרו לא תוכלו לנהוג!
 

aviadbarel

New member
לא ידעתי

בכל אופן הייתי מנסה להרים טלפון לDRIVE TEST אולי הם יסכימו לתזמן מבחן עתידי. אם לא, כמו שהמלצת - ללכת למקום מרוחק, או לחילופין ללכת לכל מרכז אחר ולקוות שמישהו יבטל. יש להם את האפשרות של טסט על בסיס מקום פנוי. בכל אופן - מומלץ בחום לסיים את זה בביקור הראשון.
 

תלתל11

New member
רק הערה לתשומת לבך

חברות הביטח מסתכלות על וותק נהיגה לא רק לפי וותק הרשיון אלא גם לפי וותק הביטוח. כלומר, אם היה לך רשיון נהיגה במשך שנה אבל לא היה לך ביטוח, חברת הביטוח תבין יפה מאד שלמעשה לא נהגת באופן קבוע, ולא תתרשם מוותק הרשיון. אני מניחה שתוכל לטעון שנהגת על רכב של מישהו אחר או על רכב שכור, אבל נטל ההוכחה יהיה עליך וספק אם זה ישפיע לך על תעריף הביטוח.
 

aviadbarel

New member
לא בטוח, סוכנת הביטוח של הוריי מתעקשת שזה לא

עובד כך. כשהוריי עשו ביטוח לרכביהם ביקשנו ממנה לרשום גם אותי בפוליסה (בתוספת תשלום כמובן) כדי שיהיה לי "ניסיון ביטוחי" והיא הסבירה שאין דבר כזה, ובהתחשב בזה שכתובת מגוריי שונה משלהם, אני לא צריך להירשם בכלל בפוליסה, אז חבל על הכסף. אני לא יודע אם זה נכון או מי מסוכני הביטוח צודק ומי לא (שלך או שלי) אבל בכל מקרה - אם יש להם זמן שיעשו רישיון, מה יש להם להפסיד?
 

תלתל11

New member
להפסיד אין כלום

רק שלא יבנו על זה בשביל להוריד עלויות ביטוח. אני לא יכולה להתווכח עם מה שאמרה לכם סוכנת ביטוח, אבל בכל online quote שתעשה (ב-kanetix למשל) שואלים על וותק הביטוח בצפון אמריקה, ואם תשחק עם הנתונים תראה שזה משפיע על ההצעה.
 
למעלה