לקנות את כל העונות של דוקטור הו

לקנות את כל העונות של דוקטור הו

אני מעוניין לדעת היכן אני יכול לקנות את העונות ואת כולן של הדוקטור ועם אפשר גם בתרגום .
 
לפי מיטב ידיעתי אין אפשרות לקנות את הסידרה

בארץ, בטח שלא עם תרגום. רוב האנשים קונים אותו מחו"ל או מבקשים ממישהו שנוסע לאנגליה שיקנה להם. מחיר של עונה נא בין $65-$75, או 50 פאונד. כן, זה יקר בטירוף.
 

ping93

New member
טוב, זאת קצת הגזמה, לא?

המחירים כרגע באמזון UK הם דווקא די סבירים - עונה 1 ב28 פאונד, עונה 2 ב30 ועונה 3 ב35. רק עונה 4 די יקרה - 46 פאונד. חוץ מזה, שער הפאונד הנוכחי הוא ממש נמוך, אז זה יוצא בערך 250 ש"ח לעונה, שזה כמו מחיר סדרה בארץ. אני קניתי את 3 העונות הראשונות (ואת עונה 1 של טורצ'ווד ב17 פאונד), לפני בערך חודש וחצי כשהן היו אפילו יותר זולות. וזה בהחלט שווה את זה. יש הר של תוספות מיוחדות. (כן, אני חדשה כאן. (למרות שאני בעצם עוקבת אחרי הפורום כבר שנה וחצי) היי.)
 
אני בדקתי לפני שבועיים על עונה 4,

והיא אכן היתה 46 [או אולי 47], אבל גם המשלוח עולה הרבה, ותמיד צריך להוסיף אותו למחיר הסופי. וכמובן שחיפשתי באתרים בריטים נוספים שהיו יקרים יותר. את שאר העונות באמזון UK לא בדקתי. המחירים באמזון האמריקאי בהחלט מעודכנים להיום בבוקר. וסתם הערה, לפני חודש וחצי, בטירוף הלפני-כריסמס, הכל יותר זול
 

ping93

New member
כן, אבל יורד 17.5 אחוז,

בגלל המס הזה של הבריטים, אז זה מתקזז עם המשלוח, ולפעמים מוריד קצת מעבר לזה. וחוץ מזה המשלוח מאמזוןUK דווקא לא כזה יקר - 2 פאונד לחבילה + 1.5 לכל פריט. וכן, אני יודעת שהכל זול יותר לפני כריסמס, בגלל זה חיכיתי עד אז כדי להזמין.
 

meli99

New member
לא כל אחד

מרגיש בנוח להוריד דברים (להזכירך, הורדה של סדרות וסרטים היא עבירה על החוק וגניבה) אז מי שמוריד, סבבה, אני לא שופטת אבל צריך לכבד בהחלט אנשים ישרים שמעוניינים לשמור על החוק ועל זכויותיהם של בעלי הזכויות על יצירות.
 

XUXA141

New member
למה לא להקליט?

ארבע עונות הוקרנו בYES ובטח ייטחנו בשידורים חוזרים. למה לא להקליט? זה עם תרגום והכל, וזה חוקי. מה הבעיה?
 

steelwater

New member
חוץ מזה

הכי כיף לקנות ושיש את ה-DVD המקורי, גם אם זה יקר1 אני קניתי את ה-DVD של העונה השלישית באנגליה, וזה היה בהנחה מטורפת, ועדיין יקר בטירוף חחח. אבל הוא כזה יפה ונוצץ ונאי יכולה להסתכל עליו כל היום חוץ מזה יש טונות תוספות מגניבות.
 
לא. כי זה לא חוקי.

ואם אתה אוהב משהו ממש, מן הראוי שתביע את ההערכה שלך כלפיו ותשלם למי שיצר אותו. זו דעתי.
 

קנטרו

New member
יש באוזן השלישית מממש יקר משהו כמה...

500 שקל לעונה ... ואין כתוביות ...כי זאת לא הוצאה ישראלית חשבתי לקנות את זה אבל וויתרתי כי 4 עונות כפול 500 שקל יוצא מממוווווווווגזם !!!!1 נ.ב מרתה ג'ונס שולטתתתתתתת !!!!!111
 

meli99

New member
כי היא נראית רוב הזמן

כאילו תקוע לה משהו ב... איפושהו... היא כל הזמן תוקעת מבטים מאוהבים בדוקטור אבל היא עושה את זה בצורה שבא להכניס לה סטירה... כאילו, תרגעי.... חוץ מהפרק האחרון בעונה היא נראית תלותית לגמרי בדוקטור שזה מעצבן והיא גם כל הזמן מתלוננת שזה עוד יותר מעצבן. בפרק האחרון שבו היא כאילו יוצאת גיבורה, היא פתאום נהיית מחוספסת כזו ועוד יותר מרגיזה ובפרקים שבהם היא משתתפת בעונה הרביעית, היא ממש נראית כאילו אנדרואיד השתלט עליה...
 

OKDeSign

New member
ואו כ"כ מש"א!!!

חחח סיכמת בצורה כ"כ יפה את מה שאני חושבת על מרתה.
 

קנטרו

New member
אני גבבבבבר !

ומרתה סקסית רוז נראת כמה סוס ! והג'נג'ית נראת כמה אורק
 
למעלה