לקנות או לקנות באינטרנט ?...

שרדינגר

New member
לקנות או לקנות באינטרנט ?...

דרך האתר ZAP מצאתי אתר עם מוצרים במחירים מאוד זולים, והייתי מעוניין לקנות משם כמה דברים. אבל... אף פעם לא שמעתי על האתר, והמחירים הזולים קצת מחשידים.... כתובת האתר היא : http://www.wawawa.co.il/ כמה שאלות... האם מישהו מכיר אותם, ויודע עליהם משהו לטוב או לרע?... האם בקנייה באינטרנט יכול לקרות מצב שהכסף ירד, ולא אקבל את המוצר.?. נדמה לי ששמעתי איפושהו שבמקרה כזה חברת האשראי מחויבת להחזיר לי את הכסף שירד... האם זה נכון ? האם אני מוגן איכשהו ממצב שבו לא יסופק לי המוצר, או שיגבו ממני סכום שונה ממה שהצהירו ?...... האם האחריות במצב כזה אכן נופלת על חברת האשראי ?.... ......... המוצר הספציפי שמצאתי שם היה שעון של casio שעולה 210 ביחד עם המשלוח, ובירור העלה שבחנות רגילה, השעון לא יעלה פחות מ300 ..... מה דעת האנשים המנוסים יותר?.... אני מאוד רוצה לקנות, אבל האם אני יכול להיות שקט בקנייה הזו?
 

שרדינגר

New member
הכותרת היתה אמורה להיות:

לקנות או לא לקנות ..... לא מצאתי פה איך אני עורך את הודעה הקודמת שלי...
 

alonpaz

New member
ד.ד.ש די מוכרת בשמם-לא מכיר את....

האתר אבל החברה מוכרת.יש להם שם טלפון וכתובת. תתקשר ותבדוק אם יש הגנה באתר או שתזמין טלפונית.
 

שרדינגר

New member
הזמנה טלפונית

במה הזמנה טלפונית שונה מההזמנה באינטרנט... אותה בעיה שיש לי עם הזמנה באינטרנט קיימת לי עם ההזמנה הטלפונית. אני לא רואה חנות מולי ואני לא יודע אם יש מישהו אמיתי מאחורי כל זה , ואין לי מושג מה יעשה עם פרטי כרטיס האשראי שאתן להם. ... יש יתרונות להזמנה טלפונית על הזמנה באינטרנט .?
 

מרוצה

New member
שרדינגר

עבור דמי משלוח לשעון בדאר רשום עולה 7.10ש"ח. שים לב כמה הם גובים ממך וזה הרווח שלהם. התחושה שלך היא 210 ש"ח אבל הקניה היא כמו בחנות. ההבדל שבחנות אתה בודק מה אתה לוקח.
 

שרדינגר

New member
עדיין יש לי רווח מאוד משמעותי...

השעון מוצע ב 170 ש"ח. המשלוח הוא עוד 40 ש"ח. ביחד 210... ... בחנות אמרו לי שהוא לא יעלה פחות מ 300... ואפילו הוסיפו ואמרו שבמחיר של האינטרנט אני לא אמצא בשום מקום ושכדאי לחטוף את המציאה ..... ....... אם משלוח עולה רק 7, הם אכן קצת הגזימו בדמי המשלוח שהם גובים, אבל עדיין, בסיכום הכללי 210 זה הרבה יותר זול מלפחות 300 .... ..... ככה שיש לי רווח של לפחות 90 שקל... בשביל 90 שקל לא אכפת לי לוותר על חווית הקניה ....
 

alonpaz

New member
משלוח...

בדרך כלל עם המחיר האמיתי הוא 210 הם יגידו מחיר של 170 ואז כאילו מוסיפים משלוח.
 

שרדינגר

New member
תגובה למשלוח ...

והם אכן אמרו 170 :)... לא רציתי להטעות פה בשאלה שלי , אז אמרתי את המחיר כולל השמלוח .. ....... חבל שאי אפשר ליסוע אליהם ולקחת את זה בעצמי...
 

alonpaz

New member
לא בטוח גם שהיו מסכימים שתקח לבד..

כי המשלוח הוא חלק מהמחיר האמיתי.
 
למעלה