זה כל הקטע כאילו...דהאאא ../images/Emo6.gif
בילדות אנו מרגישים מרכז העולם...וככל שאנו מתבגרים אנו ממשיכים להרגיש כך בעקבות כל מה שעברנו
ואז כל דבר שמישהו עושה לנו, אז נראה לנו שזה קשור אלינו. אבל זה קשור אליו. הוא גם היה עושה את זה למישהו עם שם שונה, גוף שונה, פרצוף שונה, אופי שונה וכדומה...אבל עם אותם מאפיינים שגרמו לו להתנהג כמו שהוא התנהג. למשל, אם מישהו (דוד) אומר לאדם אחר (שלמה): "הי התקרחת!" אז זה לא אישי כלפי שלמה. דוד שאמר לשלמה שהוא התקרח, אמר את זה אולי כי הוא בעצמו סובל מהתקרחות או כי הוא רגיש למראה חיצוני.... וגם אם היה עומד שם אדם אחר ולא שלמה, עם שם אחר, גוף אחר, פנים אחרות, אבל עם אותו השיער כמו של שלמה, גם לו הוא היה אומר את זה. יכול להיות שבאמת שלמה מקריח, אבל האמירה שנאמרה אליו היא לא אישית. היא לא נובעת משלמה....אלא מהסרט של דוד. זאת הכוונה. אם יש שאלות, תשאלו...