לקוראי האנגלית

טלה בר

New member
לקוראי האנגלית

והמעוניינים, נשלח מטעם כתב העת שבו התפרסם הסיפור: Contact: Tala Bar (Rubin), Afula E-mail: [email protected] The board of editors at Long Story Short has accepted Tala Bar’s story “The Garden”, for the month of June.] The Garden was conceived after visiting the Bahyan Gardens in Haifa. Edited by Denise Cassino, Linda Barnett-Johnson, and Susan Scott, Long Story Short features fine writing from fiction and poetry to essays and, unlike many journals, also offers critiques from their submission committee. Their goal is to promote and advance the work of writers worldwide. Tala Bar is the author of stories published in such publications as Bewildering Stories, Unlikely Stories, Scribal Tales, and others. Other awards Third Place in Dream Passage in September 2003.
 

טלה בר

New member
תודה, אלון.

אם אתרגם את הסיפור לעברית, אתה יודע איפה אפשר לפרסם אותו?
 

gwizard

New member
תשובה

אם תתרגמי את הסיפור אז אני אשמח לפרסמו אצלי באתר יחד עם שאר העבודות המצויינות שלך.
 

RainBird

New member
אהבתי מאוד. אני חושב שיש הרבה בסיפור הזה ממך, טלה.
 

טלה בר

New member
כמובן,

ולשמחתי, הסיפור מופיע עכשיו (או יופיע באוגוסט) באנתולוגיה באנגלית.
 

RainBird

New member
עכשיו שאני קורא מחדש זה מזכיר לי קצת את המטאמורפוזות של אובדיוס ואת פילומלה- שהפכה לציפור אדומת חזה אחרי שנקמה את האונס שחוותה ואחרי שנכרתה לשונה כדי שלא תספר את שאירע לה. היא לקחה את כל הכאב והפכה לציפור שיר.
 

טלה בר

New member
זה בהחלט

נושא מיתולוגי נפוץ למדי, ורומז לזמנים שבהם הקשר בין האדם לטבע היה הדוק הרבה יותר משהוא עכשיו. תמיד אהבתי סיפורים כאלה, ואני משערת שהושפעתי מהם כשכתבתי את הסיפור, אף כי לא הרגשתי בכך בעת הכתיבה - לכך יש צורך בקורא אחר שיציין עובדות נסתרות בסיפור, שלכותב אין מודעות להן. תודה על ההארה.
 
למעלה