לקום באמצע הלילה

לקום באמצע הלילה

עד כמה זה עוזר לחלום צלול? ומה הסיכוי לחלום צלול אם אני לא עושה את זה?
 

sh00sha

New member
מממ אני לא יודעת על אמצע הלילה...

אבל לקום בבוקר עוזר מאוד!!! איכשהו, אפילו בלי שיטות, אני מחצללת הכי הרבה בבקרים. כשאני קמה וחוזרת לישון... =) על אמצע הלילה אני לא יודעת, אבל מומלץ להיות עירניים ולחזור לישון... ובאמצע הלילה זה קצת קשה... ("איפה המשקפיים שלי?? ליימך, ראית את המשקפיים שלי?? מה זאת אומרת מפלצות לא קיימות?? אז מי אתה???) בהצלחה.... שושה!!
 
כמו ששושה אמרה,

אני גם חושב שעדיף להתעורר ככה לפנות בוקר (ב5:00, או אפילו ב4:30). זה בגלל שיש לנו הרבה חלומות במהלך הלילה, ואנחנו זוכרים בעיקר את החלומות שבסוף השינה. את מעדיפה לזכור את החצלול שלך, נכון? אם אנחנו מחצללים ולא זוכרים את החצלול, זה כאילו לא חיצללנו בכלל. אהבתי את החתימה שלך.
 

sh00sha

New member
חוצמזה ש.....

זה לא רק בגלל שזוכרים יותר טוב... אני לדוגמא הגעתי למצב שזכרתי גם חצלולים מהלילה... קימה בבוקר וחזרה לישון פשוט הגבירה את מספר החצלולים שלי... אלו גם חצלולים שונים... יותר עירניים... יותר מודעים... זה טוב במובן של מודעות... רע במובן של עשייה... חחח אני לא מצליחה לעשות שום דבר שהוא על טבעי בבוקר !!
 

silverhawk

New member
האם את מתכוונת ביחס לשיטות המתקדמות

במידה וכן, מומלץ ביותר לקום לאחר מספר שעות שינה. הדבר מגביר את הסיכויים בצורה דרסטית. למידע נוספת את מוזמנת לקרוא את האתר של אלון ברמן ואת השאלות הנפוצות.
 
למעלה