לקוח מסכים להסיר פידבק שלילי...

Yehuda00

New member
לקוח מסכים להסיר פידבק שלילי...

הסיפור שלי בקצרה הוא שמכרתי מוצר כלשהו לבחור מספרד, הלקוח לא היה מרוצה אז שלחתי מוצר חלופי והסברתי לו עד כמה חשוב לי פידבק חיובי וכו'... הנ"ל הבין את הבעיה ומאוד רוצה לשנות לחיובי, דא עקא כבר בלתי אפשרי כיון שעברו 7 ימים מהיום ששלחתי את בקשת השינוי פידבק. כעת איביי מסכימים להסיר את הפידבק השלילי אך ורק אם הלקוח בעצמו יתקשר ויבקש להסיר. שלחתי לו את הטלפון שלהם שיתקשר, אך כנראה שמדובר במתבגר שלא חייג אף פעם מחוץ למדינתו... כך שאין לו מושג מהי הקידומת לכן הוא מבקש ממנו לתת לו מספר הכולל את כל הספרות הנחוצות... איך לעזאזאל אני אמור לדעת מה הקידומת לחיוג מספרד לארצות הברית? המספר הוא 866-903-3229, הקידומת של ארצות הברית היא 1, אבל איך מגיעים למרכזייה הבינלאומית? למישהו יש מושג?? תודה רבה אנשים! מי יודע אולי בזכותכם אחזור להיות 100 חיובי... (השלילי היחיד שלי).
 

incognito01

New member
אם הלקוח עדיין מסתבך...

תוכל ליצור שיחת ועידה. הלקוח, איביי ואתה. תאם איתו שעה שנוחה לו כאשר מוקד איביי פתוח. הפרשי השעות עלולים להוות אי-נוחות אך אפשר להתגבר. כמובן שהלקוח צריך להסכים לספק לך את מספר הטלפון שלו. יתרון נוסף (וחסרון מבחינתך) עבור הלקוח - הוא אינו משלם עבור השיחה... שיהיה בהצלחה!
 

Yehuda00

New member
תודה רבה!

איך לא חשבו על זה עד היום...
 
למעלה