לקבלת ה-
הפורום יעבור להקשב-תום מתגייס

IvgenyIAS

New member
בגלל 3 סיבות

1. רציתי שפדרר ישווה את שיא הגרנד סלאמים של סאמפראס. 2. אני אוהב את סגנון המשחק של פדרר הרבה יותר. נאדאל שיחק אתמול יותר טוב והוא היה ראוי לזכייה אבל אני פשוט לא מסוגל להתחבר לסגנון המשחק שלו. לעמוד 3 מטר מקו הבסיס ולשחק 65 אחוז מהזמן על השגיאות של היריב עושה עוול לאלגנטיות והתחכום שהיו בטניס של פעם. פשוט אני מרגיש שאתלטיות וכוח הביסו את הכישרון ובגלל זה יש תחושה קצת רעה. אם אתה רוצה השוואה קצת יותר רלוונטית לפורום הזה (עם כי די גסה), עצוב לי למשל שלשחקן כמו ג'רום ג'יימס יש מקום ב-NBA ולניקולה וויצ'יץ בשיאו אין. 3. וזה אולי הכי כואב - אני לא בטוח שרוג'ר יתאושש מזה מנטלית. הוא הפסיד לנאדאל בשנה האחרונה גם על משטח קשה וגם על הדשא, שני משטחים שעליהם היה לו בעבר יתרון עליו. אני אדגיש רק שאני לא מאשים את נאדאל, להיפך, מוסר העבודה הגבוהה שלו ויכולות הטניס שלו ראויות להערצה. פשוט קשה לי להתחבר לסגנון הזה.
 
אבל זה משמח

1. הוא ישווה את השיא של סאמפרס. הבחור רק בן 27.5 ויש לו לפחות עוד 3 שנים של טניס ברמה הכי גבוהה, וגם זה במקרה הרע. ודווקא בגלל נאדאל, זה יהיה הרבה יותר מתוק. הוא לא יעשה את זה כשחקן על ללא יריבים, הוא יוכיח שהוא מסוגל לעשות את זה גם מול יריב ראוי. המחסור ביריבים רק פגע בו, והפך את הטניס שלו לאינטילגנטי אבל משעמם. 2. אני לא רואה המון משחקי טניס. אבל לא ברור לי מה הקשר בין הסגנון שאתה מדבר עליו למה שהיה אתמול. פדרר לא הרבה לטעות הוא נתן ווינר שוטס מדהימים, שנאדאל הגיע אליהם בלי סיכוי וניווט אותם בדיוק לנקודה הנכונה במגרש. פדרר לא עשה המון טעויות אתמול. ניקולה היה שחקן ענק בקנה מידה אירופי. בNBA הוא לא היה הופך לשאקיל אוניל או דוויט הווארד, או אפילו בראד מילר. היה לו מקום שם, אבל הוא היה צריך להסתגל להיות רול פלייר. למיטב הבנתי הוא זה שבחר להישאר באירופה. 3. אם הוא לא יתאושש מזה מנטלית, אז אני חושב שזה רק יוכיח שהוא לא הספורטאי הגדול שכולם חושבים שהוא. זה לא חוכמה לשלוט בטניס 4 שנים בלי יריבים, אבל ברגע שבא אחד לקפל זנב ולברוח. ואני כן חושב שהוא הספורטאי הגדול שכולם חושבים שהוא. לא יזיק לו קצת לחשוב כמו אנדרדוג, ולמצוא איך הוא משתפר. אני מהמר שכבר ברולאן גארוס הקרוב הוא יחזור בגדול, ישווה את השיא של סאמפרס, ויעשה את מה שסאמפרס לא הצליח לעשות - לזכות בכל 4 תארי הגרנד סלאם. הוא יעשה את זה רק מתוך הכאב של ההפסד אתמול ובווימבלדון.
 

IvgenyIAS

New member
הלוואי

אם הוא ישווה את השיא ע"י זכייה ברולאן גרוס זה יהיה יותר מתוק עבורו מאשר הזכייה בגראנד סלאם הראשון מכיוון שהוא מעולם לא זכה במייג'ור בפאריס. בקשר לסגנון, פדרר שגה אתמול פחות מאשר במשחקים הקודמים אך עדיין די הרבה (היו לו כמעט 80 שגיאות לא מחוייבות לעומת בערך 90 ווינרים). אם אתה רוצה ביטוי מעט קיצוני יותר של סגנון המשחק הזה, אתה יכול לראות משחקים של ילנה יאנקוביץ' אצל הנשים (אני יוצא מותש רק מצפייה בהם, מסכנות היריבות שלה). בכל אופן, העלת נק' שאני מאד מסכים איתה - דווקא בגלל שנאדאל הפך ליריב ראוי על כל המשטחים, הזכייה הבאה תהיה מתוקה הרבה יותר.
 

ikrmr

New member
אמנם ונוס עפה, אך סרינה זכתה ושתיהן בזוגות

 

ikrmr

New member
זה לא עצוב לאוהד סמפראס כמוני

בס"ד שיישאר לו השיא כמו עוד כמה שיאים
 

תום116

New member
../images/Emo41.gifתודה לכולם. מחר בבוקר על מדים!

האמת, שחשבתי שאני אתרגש קצת יותר, או משהו בסגנון הזה. אבל אני יותר מוכן לעסק הזה מאשר מתרגש, חברים שלי דאגו להכין אותי לגבי כל פרט קטן, וזה כולל אזהרות כבדות על השמיכות שאני הולך לקבל שאולי יהיו מלאות בעקרבים, כך שאני מביא שמיכה משלי! אור, אל תשאל. עצוב לי. חשבתי שלפחות רוג'ר, יביא לי לגיוס איזו מתנה קטנה. איזה השוואת השיא של פיסטול פיט, אבל זה יידחה עוד קצת ככל הנראה, לפחות לווימבלדון\USO בסוף העונה. ובכלל, כמה כאב לי בלב שרוג'ר בכה והתרגש היום, בצורה שאף פעם לא ראיתי אותו ככה.
לפחות מהבחינה הזאת, הצבא בא לי בעיתוי טוב. אין דרך יותר טובה מלהשכיח את זה מלקבל צעקות מאיזה מפקד, כ"כ הרבה חיכיתי לגמר הזה, ובסוף הכל מתפוצץ בפנים! בכל מקרה, ממחר אני חייל! שיהיה בהצלחה לי! שבוע טוב לכולם ותודה רבה, יהיה בסדר.
 

Puskas

New member
גם אני לא הגעתי לחוץ

אתה מגיע בשוק..אחרי שאתה עולה על האוטובוס,אתה מקבל ת'כאפה..ואז מתחיל הלחץ והבאסה :) מזל שאתה כבר בבקו"ם ולא רואה את זה אבל תוכל להגיד לי אם צדקתי או לא כשתראה את זה בסופ"ש אם תחזור :)
 

Puskas

New member
משתתף בצערך תום

:) קח באיזי..יהיה בסדר..ואל תתבייש לדרוש קב"ן!! רק ככה משיגים דברים בצבא הזה ;)
 
למעלה