לקבלת המפקד הפורום ימתח להקשב

P o o f i

New member
בא לי פיצה

כללי שם: רוזי גיל: 101 שרת: סקניה דמויות במשחק: קוסמת אש רעל ברמה 161, ריינג'רית ברמה 100 ועוד כמה דמויות פחות חשובות. משחק מאז: אה.. מאז הוולנטיין של 2005 או 2006. מ- 10 עד- 10 (כש- 10 זה הכי הרבה) אני אוהבת את הפורום: 9.99999, סתם
10 פורים עדיין מתחפש/ת או שעזבו אותי זה לא בשבילי. לצערי השנה אני לא מתחפשת. אחותי מתחתנת ואין לי טעם להשקיע בתחפושת כי זה נופל על פורים. אבל אני הולכת לאיזשהי מסיבה אז תכננתי לאלתר תחפושת של חיפושית. תחפושת אהובה מהעבר? התחפשתי פעם למישהי שרק קמה בבוקר.
שמתי איזשהי פיג'מה, נעלי בית של פרה, בובת פרה תואמת, כובע גמד עם פונפון בקצה שהיה אמור לשמש לי מצנפת וכרית והלכתי לביצפר. תחפושת מפגרת ברמות, אבל היה לי כיף.
תחפושת טראומטית מהעבר? לוח שחמט. תמנעו מלמרוח אודם שחור על חצי מהפנים ואודם לבן על החצי השני אם אתם אנשים שנוטים לשכוח דברים. אוזן המן או רעשן? רעשן המן הרשע או אסתר המלכה? כיפה אדומה אוזן המן קלאסית עם פרג או שעדיף לשדרג לשוקולד? אני נמנעת מלאכול דברים כאלה
לאיזה דמות/NPC/מפלצת ממייפל הייתם מתחפשים? קארגו!!! אולי ליטי
ושאלת בונוס לאוהבי הבננות- אני חושב שעידן היה צריך להיות רמה 120 כבר לפני? עידן עדיין לא רמה 120?
שחקני ברה, אני חושבת שיש לכם כאן עבודה קטנה.
 
מצטרף באיחור כי סגרתי.. אז מותר לי :p..

כללי שם: עידן (מפתיע בטח חשבתם אחרון \:) גיל:20 שרת:ברה (שליטה!) דמויות במשחק:רנג'ר רמה 84, ומיול לוחם ברמה 20. משחק מאז: מ- 10 עד- 10 (כש- 10 זה הכי הרבה) אני אוהב/ת את הפורום:עדיין מתלבט בנוגע לנושא, אחזור בהמשך. פורים עדיין מתחפש/ת או שעזבו אותי זה לא בשבילי. חובה להתחפש ולעשות שטויות. תחפושת אהובה מהעבר?: לאחים מריו (אני התחפשתי למריו) תחפושת טראומטית מהעבר?: ------ אוזן המן או רעשן?: אוזן המן יותר טעימה מניסיון :p. המן הרשע או אסתר המלכה?: המן הרשע כי א הוא רשע יש לו מעבדה סודית מגניבה כזאת. אוזן המן קלאסית עם פרג או שעדיף לשדרג לשוקולד?:שוקולד הכי זורם לאיזה דמות/NPC/מפלצת ממייפל הייתם מתחפשים?:אני משער של Manji אני חושב שעידן היה צריך להיות רמה 120 כבר לפני?- לכול אחד יש את קצב הגדילה שלו אז מה אם הוא "קצת" מתעכב :p. אההה בנוגע לכמה אני אוהב את הפורום התשובה היא 9.999 בגלל שעידן עדיין לא ברמה 120 +.. :p והוא עושה בושות לכל העידנים ברחבי עולם המייפל.
 

Hasselblad

New member
כן המפקד!

כללי שם: סיון גיל: 28 שרת: ברה דמויות במשחק: שדוארית רמה 174 משחק מאז: מאז היצא המשחק בבטא עם הפסקות פה ושם. מ- 10 עד- 10 (כש- 10 זה הכי הרבה) אני אוהבת את הפורום: תנחשו
פורים עדיין מתחפש/ת או שעזבו אותי זה לא בשבילי -- חולה על תחפושות ויותר מזה אני מאלה שממש מכינים את התחפושת מאפס זה אחד התחומים שאני סופר יצרתית בו ויודעת לנצל כמעט כל חומר אפשרי שיש כדי ליצור מראה אמיתי, לצערי השנה אני לא הולכת לשום מסיבה ככה שאין תחפושת. תחפושת אהובה מהעבר? אריק ובנץ - תחפושת שאני הכנתי מאפס, את הראשים שלהם עשיתי מספוג ויצא מדהים! התחפושת זכתה 3 פעמים מקום ראשון (אחרי שהכנתי אותה לי שנתיים ברצף הכנתי אותה לחברים), תאמת הלוואי ויצא לי להכין אותה שוב זאת בהחלט אחת התחפושות אם לא ה. ואם כבר אז גם אלדין אבל שוב זאת לא הייתה תחפושת אישית שלי... במהלך השירות הצבאי שלי הייתי קצינה של יחדיה מסויימת בחיל האוויר (יחידה מאוד מאוד קטנה והייתי הקצינה היחידה שם) ובגלל שהיחידה היתה כמעט מנותקת מכל גורם צבאי גילינו על המסיבה והתחרות תחפושות ממש יומיים לפני המסיבה, אני וכל החיילים שלי התארגנו והתחפשו לכל הדמויות מאלדין (שוב לא קנינו תחפושות אלא הכנו הכל בעצמנו) את התלבושות הכנו מבדים ובגלל שלא היה זמן לתפור פשוט השתמשנו בדבק בדים, היה את אלדין יסמין גאפר אבא של יסמין היה את אבו בקיצור היו את כל הדמויות. תחפושת טראומטית מהעבר? בתור ילדה לא ידעתי למה להתחפש וברגע האחרון התחפשתי לכושית... עצוב להגיד שילדה אשכנזייה בלונדינית צריכה הרבה מאוד איפור כדי להיראות כושית וכיף זה לא היה. אוזן המן או רעשן? לא חובבת אוזני המן אז אני אבחר ברעשן. המן הרשע או אסתר המלכה? המממ צלוי מי משלם לי יותר. אוזן המן קלאסית עם פרג או שעדיף לשדרג לשוקולד? לא חובבת אוזני המן אבל ממש לא אוהבת פרג אז אם כבר רק שוקולד. לאיזה דמות/NPC/מפלצת ממייפל הייתם מתחפשים? נראה לי שהיימס הכי ישים להכנה ויכול צאת ממש ממש יפה! ושאלת בונוס לאוהבי הבננות- אני חושב שעידן היה צריך להיות רמה 120 כבר לפני? המממ בוא נראה... מזמן?
 

Hasselblad

New member
בטוח יש

רק שלצערי שני הסיפורים התרחשו עוד לפני העידן הדיגיטלי. את התמונה מהצבא של אלדין בכלל אסור לי להחזיק אצלי היא צולמה ליד מסוק של חיל האוויר ולא עברה צנזורה או אישור של הצנזורה אבל שטויות היא קבורה באחת מתוך ה20 קופסאות המלאות תמונות שיש לי בבית. את אריק ובנץ אני צריכה לחפש גם. אולי יום אחד תהייה לי מוזה ואסרוק את כל אלפי התמונות שיש לי מפעם (לצערי להרבה מהם אין נגטיבים כי אז לא הייתה לי מודעות לזה).
 

Don Nirtin

New member
2 דברים- 1. החתימה ../images/Emo6.gif../images/Emo267.gif

ודבר שני- מזה נגטיב
תסבירי לנוב כמוני
 

מ י ל ר

New member
נגטיב

זה מה שיש בתוך הפילים אחרי פיתוח נראה לי מראה את התמונות בקוביה קטנה, ותמיד אפשר לפתוח אותם שוב (זה נראה כמו רצועה עם קוביות, כול קוביה תמונה) נראה לי שזה זה בכול אופן.
 
למעלה