בשעה טובה. ו... יש רצוי ויש מצוי...לצערי/לשימחתי היום השתחררתי מהצבא
אחרי 3 שנים של פעילות. למה לצערי? כי רציתי להשאר בקבע
בין רצוי ומצוי עומד רק הכסףבשעה טובה. ו... יש רצוי ויש מצוי...
פרט מהגימטריה מה מסתתר מאחוריבין רצוי ומצוי עומד רק הכסף![]()
רצוי = 306 - מצוי = 146 = כסף = 160
יש המון דברים שאנחנו רוציםפרט מהגימטריה מה מסתתר מאחורי
המספרים הנ"ל
אף פעם אל תגיד על להשתחרר מהצבאלצערי/לשימחתי היום השתחררתי מהצבא
אחרי 3 שנים של פעילות. למה לצערי? כי רציתי להשאר בקבע
אם אפשר אני חולק עליךאף פעם אל תגיד על להשתחרר מהצבא
לצערי.....בחיים! אבל בחיים!
כשתתחיל ללמוד באוניברסיטהאם אפשר אני חולק עליך
בעניין זה אני דווקא מתגעגע מאוד לתקופת השירות שלי, אבל אני משוחרר טרי ("צעיר" באזרחות) ...
כשתתחיל ללמוד באוניברסיטה
וכשתסיים את השנה הראשונה שלך ותחשוב על זה שאם לא היית הולך להיות עבד של צה"ל למשך 3 שנים היית כבר מסיים את התואר שלך עכשיו במקום בגיל 30 אבל בסדר עזוב, זה לא לעניין הפורום ולא לעניין בכלל אני ממורמר מאוד לגבי המערכת הצבאית.
אף פעם אל תגיד על להשתחרר מהצבא
לצערי.....בחיים! אבל בחיים!
אף פעם אל תגיד על להשתחרר מהצבא
לצערי.....בחיים! אבל בחיים!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.