לצערי/לשימחתי היום השתחררתי מהצבא

מצב
הנושא נעול.

singera

New member
לצערי/לשימחתי היום השתחררתי מהצבא

לצערי/לשימחתי היום השתחררתי מהצבא
אחרי 3 שנים של פעילות. למה לצערי? כי רציתי להשאר בקבע
 
בין רצוי ומצוי עומד רק הכסף../images/Emo13.gif

בשעה טובה. ו... יש רצוי ויש מצוי...
בין רצוי ומצוי עומד רק הכסף

רצוי = 306 - מצוי = 146 = כסף = 160
 

fireman

New member
אף פעם אל תגיד על להשתחרר מהצבא

לצערי/לשימחתי היום השתחררתי מהצבא
אחרי 3 שנים של פעילות. למה לצערי? כי רציתי להשאר בקבע
אף פעם אל תגיד על להשתחרר מהצבא
לצערי.....בחיים! אבל בחיים!
 

IסושיI

New member
אם אפשר אני חולק עליך

אף פעם אל תגיד על להשתחרר מהצבא
לצערי.....בחיים! אבל בחיים!
אם אפשר אני חולק עליך
בעניין זה אני דווקא מתגעגע מאוד לתקופת השירות שלי, אבל אני משוחרר טרי ("צעיר" באזרחות) ...
 

fireman

New member
כשתתחיל ללמוד באוניברסיטה

אם אפשר אני חולק עליך
בעניין זה אני דווקא מתגעגע מאוד לתקופת השירות שלי, אבל אני משוחרר טרי ("צעיר" באזרחות) ...
כשתתחיל ללמוד באוניברסיטה
וכשתסיים את השנה הראשונה שלך ותחשוב על זה שאם לא היית הולך להיות עבד של צה"ל למשך 3 שנים היית כבר מסיים את התואר שלך עכשיו במקום בגיל 30 אבל בסדר עזוב, זה לא לעניין הפורום ולא לעניין בכלל אני ממורמר מאוד לגבי המערכת הצבאית.
 

522 אוקטן

New member
../images/Emo45.gif

כשתתחיל ללמוד באוניברסיטה
וכשתסיים את השנה הראשונה שלך ותחשוב על זה שאם לא היית הולך להיות עבד של צה"ל למשך 3 שנים היית כבר מסיים את התואר שלך עכשיו במקום בגיל 30 אבל בסדר עזוב, זה לא לעניין הפורום ולא לעניין בכלל אני ממורמר מאוד לגבי המערכת הצבאית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה