לצערי, אני נאלצת להודיע על סגירת הפורום

לצערי, אני נאלצת להודיע על סגירת הפורום../images/Emo7.gif

שלום לכולם, הפורום הזה עומד להיסגר לצערי. אני רוצה להודות מקרב לב לכל השואלים, המתייעצים והעוזרים. ניתן בכל מקרה לפנות אלי בכל נושא או בעיה למייל האישי שמופיע בחתימה שלי (ניתן תמיד לראות אותו בכרטיס האישי ), ואשמח תמיד לעזור ולייעץ. שיהיה לכולנו כל טוב, רינה בלום
 
אבל עוד לא הספקתי לחשוב על תשובה לשאלה ששאלת

אותי. רציתי לומר לך תודה על הטיפול בנושא שלי, להסביר שעוד לא עניתי בעיקר בגלל שהגיעה לי נחמה גדולה מכיוון בלתי צפוי, ולספר לך שגם אני ניהלתי פעם פורום שנסגר. ניהלתי אותו בשם משתמש אחר ועשיתי לא מעט שגיאות ניהול בפורום שבו ניהול מבריק היה קריטי כי הנושא היה קשה. ההרגשה לא משהו כשפורום ניסגר.
 
המשך ה"שיחות" שלנו

היי אחד העצובים, אמשיך כמובן לענות לך על כל מה שתרצה ולעזור במידת האפשר, אם לא דרך הפורום אז במסרים אישיים. יש לך בכרטיס האישי שלי (רינה בלום) גם את המייל האישי שגם בו ניתן להשאיר שאלות, מחכה לתשובה שלך על השאלה שלי שאני יודעת שהיא מורכבת ומצריכה זמן , כל טוב, רינה בלום
 
תודה!

הנקודה היא, שכשמדברים על 'אותה תקופה' השאלה היא מה היא אותה תקופה? איך תוכמים אותה? מהמשפחה של הידידה יש לי לא מעט זיכרונות, רובם נראו לי בילדותי כסתמיים ומאוחר יותר הם נתנו לי להבין שהמשפחה ההיא הייתה ממש לא מתפקדת. יש גם זיכרונות יפים משם.
 
אני מתכוונת שתנסה לזכור חוויות אחרות,

וממש לא קריטי בדיוק באיזו תקופה מדוייקת הן קרו או התרחשו. מה שחשוב לי שתזכור חוויה שונה, ושתנסה לפרט עד כמה שניתן מה היה ומה היתה ההרגשה או ההרגשות.
 
למעלה