לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
 

ה דרומי

New member
מאחורי האוטובוס

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
מאחורי האוטובוס
 

ה דרומי

New member
ההכיתוב אגד תיור ונופש

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
ההכיתוב אגד תיור ונופש
 

ה דרומי

New member
עמדת הנהג וגם הנהג שהוא גם

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
עמדת הנהג וגם הנהג שהוא גם
מורה דרך רק שאין תיירים בארץ אז מי שלמד להיות מורה דרך נאלץ לחפש פרנסה אחרת פשוט חבל ועצוב.
 

ה דרומי

New member
עמדת הנהג +הנהג של ה../images/Emo73.gifבוס

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
עמדת הנהג +הנהג של ה
בוס
 

ה דרומי

New member
הגכסאות שוב מהצד השני

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
הגכסאות שוב מהצד השני
 

ה דרומי

New member
מבט אחרון מרחוק

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
מבט אחרון מרחוק
תיקון לכיתוב ממקודם כסאות ויצאה תמונה כפולה אז
 

ה דרומי

New member
זהו נסע לו האוטובוס לדרכו

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
זהו נסע לו האוטובוס לדרכו
 

ה דרומי

New member
מה בדיוק הגובה?.

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
מה בדיוק הגובה?.
 

ה דרומי

New member
מי אמר שאין קופה לכסף קטן

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
מי אמר שאין קופה לכסף קטן
 

ה דרומי

New member
אגד מספר פנימי

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
אגד מספר פנימי
 

ה דרומי

New member
נצל"ש לשאלה למה כתוב בשלט הזה

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
נצל"ש לשאלה למה כתוב בשלט הזה
בגלל שזה בלועזית אשמח לשמוע מה כתוב נדמה לי שזה שייך לרכבת מח"ול.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo63.gif../images/Emo16.gif../images/Emo16.gifשבת שלום ושקטה../images/Emo57.gif

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
שבת שלום ושקטה
 

ה דרומי

New member
מה שרואים בתמונה זה אבא אחד

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
מה שרואים בתמונה זה אבא אחד
שבנה לבן שלו את זה אבל כבר כמה שנים הוא סיפר שהוא יגבר לבנות את זה ככה לפחות זה מה שהוא סיפר לי.
 

אורי404

New member
תמונות יפות, תודה!

לצחקן אה אגד תיור ונופש בקשת קבלת
זה אוטובוס של חבר טוב שבא לבקרני אחרי חצי שבוע עמוס בעבודה . בגלל שאין תירות חוץ בארץ אז רוב נהגי תיור לא רואים את ה
שלהם כול השבוע.
תמונות יפות, תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה