לצהל יש עודפי כוח אדם

Harrington

Well-known member
מנהל
שמישהו יעדכן את ליינט שיש סתירה עובדתית בין שתי הפסקאות האחרונות שלהם :cool:. נראה שמרוב נסיון להשמיץ הם לא קולטים כשבדרך אגב הם גם מעלים טענות אמת שדופקות להם את ההשמצות :).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שמישהו יעדכן את ליינט שיש סתירה עובדתית בין שתי הפסקאות האחרונות שלהם :cool:. נראה שמרוב נסיון להשמיץ הם לא קולטים כשבדרך אגב הם גם מעלים טענות אמת שדופקות להם את ההשמצות :).
הטענה לעודף חיילים היא של חנן ולא של וויינט.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שמישהו יעדכן את ליינט שיש סתירה עובדתית בין שתי הפסקאות האחרונות שלהם :cool:. נראה שמרוב נסיון להשמיץ הם לא קולטים כשבדרך אגב הם גם מעלים טענות אמת שדופקות להם את ההשמצות :).
איזו סתירה שילוב של כל החוקים להעמיס על המשרתים ולהקל על מקבלי הפטור בחבילה אחת הארכת שירות סדיר, הארכת מילואים ופטור לחרדים.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הטענה לעודף חיילים היא של חנן ולא של וויינט.
לא משנה את דברי דלעיל.

איזו סתירה שילוב של כל החוקים להעמיס על המשרתים ולהקל על מקבלי הפטור בחבילה אחת הארכת שירות סדיר, הארכת מילואים ופטור לחרדים.
או שביסמוט אמר שיקדם 2 חוקים או שהוא אמר שיקדם 3. לא הולך ביחד.
 
למעלה