לפעמים זה נידמה

אורora

New member
לפעמים זה נידמה

שמישהו פה יצא מדעתו. ומי יממן את זה? את טיפולי הפוריות ואת גידול הילד האומלל ?
 

Koru

New member
כן זה די מזעזע

להביא ילד לחיי כלא ואומנה בידיעה מראש. מטורף.
 

ג e ש e ם

New member
מתוך התגובות

"שלום. רציתי לדעת אם זה כולל אסירים מהפתח או מהחמאס? תודה. כי אם כן זה טוב כי חברים שלי שבכלא מאוד ישמחו. זה גם טוב לעוד כמה חברים שעדיין לא נכנסו לכלא אבל הם ישמחו להכנס כי יש להם בעיית פוריות. מוחמד" גדול לא?
 

Lucy4

New member
אנחנו רוצים להיות ראשונים בכל לא?

וזה הראש היהודי ה'חושב' - העם הנבחר.....
 

דש1דש

New member
לשניה אהיה הקול השני

עיזבו אותו - רוצח נתעב ראיתם על מה היא בכלא? רצחה בעל מתעלל..... ממתי מכניסים להרבה שנים על זה? כנראה לא היה לה כסף לעו"ד טוב שיגיד שזו היתה הגנה עצמית ויוציא אותה עם עבודות שירות.... אם תשאר בכלא היא לא תוכל להיות אמא בכלל, ומי כמונו מבין שזה צורך.... ויש גם מצב שאם תהרה ותלד יקלו בעונשה.... ככה שהיא כן תגדל את הילד.... בקיצור - צריך טיפה להסתכל וזה שמממנים להם טיפולי פוריות - הטענה שכל אחד זכאי לזה במדינה מקופות החולים, ומאחר ולאסיר אין קופת חולים (הכל ניתן לו בכלא) הרי אין להם את הזכות לזה - גם את זה אני מבינה.... זה לא באמת שאנחנו נממן את זה - פשוט בית החולים שיבחר להם לא יקח כסף מהמדינה וזהו. זה לא ששולחים אותם לחו"ל לצורך הענין... יאללה
 

ג e ש e ם

New member
האמת שגם אני חשבתי בכיוון הזה

שהשב"ס הוא קופ"ח של האסירים, ולכן בעניין המימון - זכותם. שלכל אחד יש זכות להיות הורה - מה לעשות, ככה זה, אולי זה עצוב אבל ככה זה. קשה לחשוב על ילד שיוולד לסיטואציה כזו, כואב הלב עליו, אבל כל עוד ללדת זו זכות של כל אחד - זו גם זכותם של רוצחים. ואם זו לא תהייה זכות של כל אחד, מהר מאוד (או לאט יותר) זו גם לא תהייה זכותן של רווקות. זוכרות את זה: "בהתחלה הם באו לקחת את היהודים אבל אני לא אמרתי את דברי כי לא הייתי יהודי לאחר מכן הם באו לקחת את הקומוניסטים אבל אני לא אמרתי את דברי כי לא הייתי קומוניסט אחר כך הם באו לקחת את אנשי האיגודים המקצועיים אבל אני לא אמרתי את דברי כי לא הייתי איש האיגודים המקצועיים ולבסוף הם באו לקחת אותי אבל לא נותר אף אחד שיגיד את דברו בעבורי" זה עצוב, זה אבסורדי, זה קשה לעיכול, אבל זה נכון. ועדיין תגובת החמס ענקית לדעתי.
 

ג e ש e ם

New member
נכון = החלטת בית המשפט

לא הציטוט (שעל נכונותו אני מניחה שאין הרבה ויכוח).
 

יולי 7

New member
מסכימה איתך לגמרי

והטקסט הזה חזק ומצמרר אותי מחדש בכל פעם שאני קוראת אותו
 

אורora

New member
לאסירים בבית כלא

אין בדיוק זכויות כמו לכל אדם. "למשל" הזכות לחופש נילקחה מהם כל עוד הם אסירים ועוד כמה זכויות די בסיסיות. אני לא חושבת שצריך לאפשר להם להוליד ילדים בזמן שהם בכלא. ( ברגע שהשתחררו ברור שכמו כולם.) לצורך העניין זה לא משנה את מי הם בדיוק רצחו ולמה. בעל מתעלל אפשר לעזוב לא חייבים לרצוח אותו.
 

ג e ש e ם

New member
אבל בינתיים, הזכות הזו עדיין לא נשללה מהם

וכל עוד זה כך, זכותם. אם נכון לאפשר להם את הזכות הזו או לא, זאת שאלה קשה. קודם כל, האם לזוג שרק אחד מהם כלוא לאפשר ורק לזוג ששניהם כלואים לא? ובהמשך, צריך להיות קשר כלשהו בין זכויות שנשללו לסיבה לשלילה, כלומר, אם הסיבה היא טובת הילד, אז למה רק להם? מי אמר שחולי נפש, עניים / מפגרים / (וכן, לדעת לא מעט, גם רווקות), יעניקו לילדם חיים טובים יותר? זכות החופש היא זכות חשובה ביותר, והיא נשללת מהם ובצדק, גם לצורך הרחקתם ושמירה על שאר הסביבה, האם זה מצדיק שלילת זכויות (מסדר גודל כזה) נוספות? אני באמת לא יודעת.
 

אורora

New member
זכות החופש

לא נישללת מאסירים רק לטובת הגנת הציבור אלא כעונש הרבה מאוד אסירים שלא מהווים כלל סכנה יושבים בכלא כענישה. כפועל יוצא לדעתי כל דבר שהישיבה בכלא וההפרדה מהחברה מונעת...באה כתוספת יוקר, למשל מיפגשים עם בני המין השני לצורך הולדה. ( בעניי האבסורד הוא לאפשר להם לקיים יחסי מין וללדת ולאו דווקא לממן להם טיפולי פוריות ).
 

ג e ש e ם

New member
ברור לי שזו הבעיה

לאו דווקא הטיפולים. ונכון, כליאה היא גם הענשה. ונטיית הלב הראשונה היא להסכים איתך. ויחד עם זה, לא נראה לי נכון ששלילת הזכויות תהיה גורפת כ"כ
 

ג e ש e ם

New member
ואגב, זה שבמימון הטיפולים

יש תקדים עולמי, גם זה לא מפתיע, כל נושא מימון טיפולי פוריות, וטיפולי פוריות בכלל, הוא די תקדימי בארץ לדעתי (יש הקוראים לו היסטרי) ועוד מעט אצל יעל דין ברדיו. ואין לי כוח לעבוד היום.
 

ג e ש e ם

New member
מה שכן

אני לא ממהרת לפטור את האישה ב"עורך דין לא מוצלח" בכל זאת, היא רצחה, אמנם מתעלל, אבל לא יודעת מה הנסיבות בדיוק, וכמה הגנה עצמית באמת הייתה שם.
 

אורora

New member


אם היא היתה הורגת רק כהגנה עצמית היא לא היתה מורשעת ברצח אלא בהריגה לכל היותר הרשאה ברצח היא לא משהו שנעשה בקלות ראש ע"י בתי משפט
 

דש1דש

New member
את מקווה או יודעת?

לצערי לא מסכימה איתך...... (ראי מקרה זדורוב. יש המון דיעות שהוא לא יכול היה לרצוח והוא הורשע. יש עוד הרבה מקרים כאלו בארץ לצערי)
 

אורora

New member
אין לי מושג על מי מדובר

כאן, אני מדברת כללית. מי זה זדורוב?
 
למעלה