לפעמים היופי מוקרן מבחוץ: "החלטתי לא להגיע בגלל נתניהו"

אני הבנתי את זה, לצערי הרבה אחרים לא מבינים את זה

אני הבנתי למי אני צריכה להצביע כדי להחליף את השלטון.
הבעיה היא שאנשים מצביעים למפלגות שאין להן שום סיכוי להחליף את נתניהו והליכוד, וסתם מהוות תפאורה לאופוזיציה או לחילופין הופכות למסחטת כספים בקואליציה. צריך לרכז כוחות ולהצביע למפלגה אחת בלבד שיש בכוחה להחליף את השלטון הקיים ורק ככה ניפטר מהייצור הזה שנמצא בראשה יותר מדי זמן וגם לא נראה בשלטון את כל סחטני הכספים שלא מעניין אותם שום דבר מעבר לתקציבים שהם רוצים. מוכנים להצביע גם בשביל החיזבאללה, העיקר שיקבלו את ליטרת הבשר שלהם.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לפורטמן לא חסר כסף והיא ממילא תכננה לתרום את הפרס.
אז.. הפסידו ה"נתרמים".
בכל מקרה, היא הביעה את דעתה וזה לגיטימי.
 

shayCn

New member
יורקת לבאר ששתתה ממנה

נולדה בישראל, גדלה בישראל, אבל מאז היא התפרסמה ורק הקריירה חשובה בעיניה, לא ארץ המוצא שלה או משהו אחר.
זה נראה לי די ברור שהיא עשתה החלטה כדי לא לפגוע בקריירה שלה, כנראה בגלל שמעגל החברים והמפיקים שלה הוא אנטי ציוני.
לדעתי, אנחנו צריכים להפסיק להחשיב כל ישראלי שחי בחו"ל כאיש ציבור מ"אחד משלנו". אתמול זו היתה אורלי ויינרמן, היום זו נטלי פורטמן, מחר זו תהיה גל גדות? נועה תישבי?
אל תשכחו שגם המאמי הלאומית בר רפאלי התבטאה בעבר נגד ישראל כשהתגוררה בניו יורק, אבל הזיכרון הקצר של העם והתקשורת התפוגג והיא קיבלה סיקורים יומיומיים.
 
נולדה בישראל אבל לא גדלה בישראל

יורקת לבאר ששתתה ממנה??
איך בדיוק?
תקרא קצת בויקיפדיה:
"פורטמן נולדה בירושלים, ישראל. אביה, אבנר הרשלג, הוא רופא ישראלי המתמחה בפוריות. אמה, שלי סטיבנס (לבית אדלשטיין) נולדה בארצות הברית להורים ילידי ארצות הברית שהגיעו ממשפחותיהודיות מאוסטריה, ליטא ופולין. סביה מצד אביה הם מניה (לבית פורטמן) וצבי יהודה הרשלג, והם עלו לארץ ישראל מרומניה ופולין, בהתאמה. בגיל 4, עברה משפחתה להתגורר בארצות הברית. תחילה התגוררו בוושינגטון, בשנת 1988 עברו לקונטיקט, וב-1990 עברו להתגורר בלונג איילנד, סיוסט שבניו יורק, כל זאת בשל עיסוקיו של אביה. פורטמן הוא שם הנעורים של סבתה מצד אביה, והיא אימצה אותו כשם הבמה שלה על מנת לשמור על פרטיותה. על אף שאינה גרה בארץ, פורטמן מדברת עברית ומקיימת קשרים חברתיים בישראל.
כשהייתה פורטמן בת 11 גילתה אותה סוכנת של רבלון בפיצריה. היא התעניינה בה כדוגמנית.
לפורטמן תואר ראשון בפסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת הרווארד, שם שימשה כעוזרת מחקר של פרופסור אלן דרשוביץ.[2] בין השאר, כשהייתה סטודנטית פרסמה כתבת מחאה נגד טור בעיתון הסטודנטים "הרווארד קרימסון" שמתח ביקורת על מדיניות ישראל כלפי הפלסטינים.[3] בהמשך, פורטמן למדה חצי שנה באוניברסיטה העברית בירושלים, במסגרת תוכנית חילופי הסטודנטים של הרווארד. במהלך לימודיה האקדמאיים, השתתפה בכתיבת שני מאמרים מדעיים, ואחד מהם (בנוסף לעצם היותה שחקנית מפורסמת) זיכה אותה במספר ארדש-בייקון 7. פורטמן גם הייתה מרצה אורחת באוניברסיטת קולומביה, בנושאים של טרור ומלחמה בטרור בעקבות סרטה "ונדטה".


וזה רק חלק מרשימת הישגיה.
מותר לה לא להסכים עם מדיניות ממשלת ישראל. אני מכירה הרבה אנשים בארץ, שלא מסכימים עם המדיניות של הממשלה הזאת ואף אחד לא מגרש אותם. אני באמת לא מבינה מה עובר עליכם. אפשר לחשוב שמישהו כאן נתן לה משהו או גידל אותה או כלכל אותה והלביש אותה. והכי מוזר זה לקרוא את כל הערסאווטים שאין להם אפילו פסיק במוח ממה שיש לה בראש, מעזים להגיד שהם יחרימו אותה.
ממש כאילו שהיא צריכה אותם. יש לה סנטימנטים למדינה, היא אוהבת את המדינה ומותר לה לחשוב אחרת ממך וממני ומראש הממשלה גם.
 

shayCn

New member
כמעט הפכת אותה למדענית פורצת דרך

היא שחקנית קולנוע, אחת מיני רבים שאני עוקב אחרי הקריירה שלהם, לכן אני לא צריך את ויקיפדיה במקרה שלה. היא התפרסמה דרך הסרטים שלה, דרך 'ליאון' בראשית דרכה בהוליווד ובהמשך במלחמת הכוכבים, ברבור שחור וכיוב'.
ועם כל 'הסנטימנטים' שלה למדינת ישראל, בחרה שלא להגיע לטקס שהוא לא פוליטי בשום צורה, אלא טקס יהודי שבוחר יהודים מרחבי העולם שהצליחו והביאו כבוד לעם היהודי, זה גם חוזק ונאמר מפורשות ע"י מוריס קהאן מי שתורם את הכסף.
הבחירה שלה מחזקת את האנטישמיות בעולם, לא את ה'רצון החופשי'. ביבי, ממש לא שם על זה שפורטמן לא תגיע לארץ. אם לא הבנתם, זה לא מזיז לו או לקריירה שלו. לקריירה של פורטמן - סביר שזה יזיז הרבה יותר והיא כבר סופגת את הביקורות. מי יודע, אולי זה יפגע בה בהמשך גם בהצעות לסרטים.
חוץ מזה, שהיא היתה אמורה לתרום את ה2 מיליון דולר לארגון זכויות נשים, ככה שהיא פגעה גם בהם.
 
אני לא הפכתי אותה למדענית

זה מה שהיה כתוב בויקיפדיה.
אמנם לא מדובר בטקס פוליטי, אבל היא הבינה שביבי הולך לנאום שם והיא לא סובלת אותו כמו חצי מדינה והחליטה לוותר על הטקס ועל הפרס. יש לה ביצים.
כן, מן הסתם זה יפגע בהצעות לסרטים. בקשר לןתרומה, הקרן תתרום את הכסף כראות עיניה.
 

shayCn

New member
היא במילא לא היתה מקבלת את הכסף

היא היתה אמורה להעביר את הכסף כתרומה לאירגון לפי בחירתה. אז זה לא יפגע באירגון לזכויות נשים שהיא בחרה, כי הקרן תתרום את הכסף בכל מקרה.
היא לא מבינה, שההחלטה שלה לא להראות ליד נתניהו הפכה בעצמה לפרובוקציה(עובדה שמאתמול הרשת סוערת בגלל העניין הזה), אז היא לא רצתה להיראות פוליטית ובפוליטיקלי קורקט הפכה להכי פוליטית שיש ואפילו אנטי ציונית ויש שיאמרו, שונאת ישראל.
אגב, היא עשתה את התואר שלה בישראל אז היא התגוררה בישראל כשכבר היתה בוגרת, היא עשתה סרטים ישראלים בארץ ויש לה משפחה בישראל. לדעתי, זו לא רק יריקה, זו סמוחטה בפרצוף.
&nbsp
 
היא לא למדה בארץ

בחייך תעשה לי טובה ותקרא את קורות החיים שלה. היא למדה באוניברסיטת הרווארד והייתה בארץ חצי שנה באוניברסיטה העברית במסגרת חילופי סטודנטים.
היא לא גדלה כאן ולא חיה כאן ולא נעליים.
בוא נסכים שלא להסכים על הנושא הזה. אבל לפחות תיצמד לאמת.
 

shayCn

New member
רגע

אז אם היא למדה חצי שנה באוניברסיטה העברית, אז מאיפה היא למדה? מארה"ב?היא היתה צריכה לגור כאן כדי ללמוד כאן. לא מעניין אם זה חצי שנה או 4 שנים, היא הגיעה לכאן לתקופות ארוכות גם אם זה לא נראה לך. היא הצטלמה פה לסרטים, צריך לגור כאן כדי להצטלם לסרט. היא מכירה כאן אנשים, משפחה, חברים. הגיעה לביקורי מולדת ממושכים.
אני לא אוכל את הקטע שהיא מנותקת לגמרי מישראל ולכן לא חייבת כלום. לפחות חייבת לא לגרום נזק תדמיתי למדינה. היא כבר התחייבה להגיע וביטלה ברגע האחרון, זו הסיבה שביטלו את הטקס - בגללה.
תעשי טובה בעצמך ואל תהיי סנגורית של כל אחד שמחרים את ישראל. ראש ממשלה בוחרים בקלפי, לא דרך החרמות על מסגרות ישראליות.
 

Ron W

New member
הפכת לעוד שופר שמחבר בין נתניהו לישראל?

נתניהו אינו מסגרת ישראלית אלא משרת אותה בתפקיד שזכה בו ותו לא.
ראש ממשלה לא בוחרים רק בקלפי אלא מבקרים אותו נון סטופ במעשיו
בכל דרך שהציבור רואה לנכון ואינה בניגוד לחוק.
להזכיר שנתניהו נבחר אחרי רצח פוליטי - שלא הסית נגדו.
 

shayCn

New member
אתה לא רק מבקר אותו

אתה מעוניין להדיר את ראש הממשלה שלך מטקסים.
עוד לא הבנת את התפקיד שהוא נמצא בו..הוא יכול אם הוא רוצה, להופיע בכל טקס שיחשוק בו בתוך גבולות מדינת ישראל ומתוקף תפקידו גם כשר החוץ, בטקסים חו"ל.
הבעיה שלך ושל השמאל, שאתם מתעסקים בפינאטס. בהדרה מטקסים -ככה לא תעיף אותו מהכהונה.
 

Faria

New member
אף אחד לא דורש להדיר את נתניהו מטקסים

אבל בהחלט מותר להעריך אנשים שמדירים את עצמם מטקסים בהם נמצא נתניהו.
 

poseidon111

Active member
אתחיל מהסוף. ארגון זכויות הנשים לא יפגע כלל כי נאמר כבר

שהכסף יועבר ישירות על ידי הקרן לארגון עצמו.
שנית, היא בחורה שמבינה עניין.
טקס שמיועד לעשות טוב ולהתעלות מעל הפוליטיקה ומראש יודעים שביבי ינאם בו הרי יודעים גם לאיזה כיוון
זה ילך. ביבי הוכיח שאין לו יושרה וסיכומים איתו לא שווים את הנייר שנחתם.
היא לא רוצה וזו זכותה המלאה להיות מקושרת לנאום פוליטי של ביבי.
כאמור זו זכותה המלאה ואל תעשה אתה את ההקשר שביבי ואשתו עושים שמי שמחרים את ביבי, מחרים את המדינה.
היא אמרה במפורש שהיא לא רוצה לשהות במחיצתו.
שלישית, לקריירה של פורטמן זה לא ישנה כהוא זה. כוכבת בינלאומית מהשורה הראשונה לא בונה על הקולות מארץ ישראל, במיוחד אלו שמשתייכים לתומכי ביבי ולקחו את העניין קצת רחוק מידי.
 

shayCn

New member
קצת הגזמתם עם הפומביות של ביבי

אז אני מבין שמעכשיו, בכל טקס שביבי נואם, זה טקס פוליטי כן?
טקס הדלקת המשואות שהוא ממלכתי הופך לפוליטי, טקס בראשית שהוא יהודי הופך לפוליטי..רק שביבי לא ישא דברים בוועד הבית, כי זה עלול להפוך לטקס פוליטי.
הייתי רוצה לשמוע איך ביבי ידחוף פוליטיקה לטקס כזה שהוא על טהרת הצלחת יהודים בעולם. הרי הוא ידפוק לעצמו אם ישרבב מילה אחת נגד השמאל בישראל.
הוא ראש הממשלה. הוא יכול לנאום בכל טקס שיבחר. אם אדלשטיין היה מחרים את טקס הדלקת המשואות בגלל שביבי נאם, זה היה פוגע בו עצמו. הוא הבין את מה שפורטמן לא הבינה על טקס בראשית.
אל תהיה בטוח שלישראל אין השפעה על הוליווד. יש הרבה בעלי אולפנים, מפיקים ובמאים יהודים, חלקם אפילו בקשרים מעולים עם ביבי כמו חיים סבן. מעניין איך הם יראו את זה שפורטמן סירבה להשתתף בטקס יהודי לצד ראש הממשלה של ישראל.
&nbsp
 

poseidon111

Active member
אני קורא אותך ושואל אם יצא לך לשמוע את ביבי בזמן האחרון.

אם כן אז תזכיר לי מתי הוא נאם בטקס כלשהו כולל הטקס ביום העצמאות בלי להזכיר נושאים פוליטיים ובלי לעשות קצת "שכונה" עבור עצמו ומפלגתו.
"הוא ראש הממשלה. הוא יכול לנאום בכל טקס שיבחר", כתבת. נכון.
רק שלאנשים יש את הזכות לבחור עם מי הם רוצים להיות ועם מי לא. הפכת את הטקס הזה למבחן מי בעד או נגד המדינה וזו בדיוק הטקטיקה של הימין.
אני מזכיר לך, מותר לכל אזרח להחליט עבור עצמו מטעמים כאלו ואחרים
אם להשתתף או לא להשתתף. ממתי אי השתתפות היא הצבעה נגד מדינת ישראל?
הגזמתם עם הלוקאל פטריוטיות הפרובינציאלית הזו.
"לא רוצה להשתתף, את יורקת על המדינה"...
מתאים למשטרים ימנים קיצונים.
 
אכן, ברגע שאני נתקלת בתגובות כאלה אני לוקחת צעד אחורה

אין לי כוח לוויכוחים לוקאל פטריוטיים שהופכים אותי פתאום לעוכרת ישראל.
 

shayCn

New member
בניגוד למה שנאמר בתקשורת

לא שמעתי מילה אחת שעשתה פוליטיזציה לימין בטקס הדלקת המשואות.
מה לעשות שהמזרח התיכון חם, המצב עם איראן התחמם לאחרונה וזה דורש התייחסות. זה היה יותר הזוי אם הוא היה מתעלם ולא היה מגיב לאירועים האלו בחיזוק העם ובמילים שמבטאות ביטחון. וזה הכי מתאים לבטא ביטחון לעם ביום העצמאות יותר מכל יום אחר בשנה. אני חושב שאם ראש האופוזיציה היה נואם בטקס, הוא היה מביע מילים דומות.
ההחרמה של נטלי פורטמן נעשה ברגע האחרון, בדיוק כמו שאמנים מבטלים הופעות ולא מגיעים לארץ. רק שהם לא ישראלים בשום צורה וכשהם מבטלים זה קורה בלחץ הBDS או בעת מלחמה. פורטמן לא גויה, הטקס עצמו הוא טקס יהודי. מה לעשות, גם ביבי יהודי והוזמן לטקס.
בעצם הביטול שלה, היא עשתה בעצמה פוליטיזציה לטקס.
בקיצור, פרובוקטורית. לא שונה ממירי רגב.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

dory141

New member
מבחינה תרבותית אתה טועה אבל מבחינה מצפונית אתה צודק

פורטמן מבינה דבר או שניים בתרבות, אבל מתנהגת כמו פוליטיקאית מהזן הנחות ביותר, ע"ע רגב.
 
למעלה