לפעמים היופי מוקרן מבחוץ: "החלטתי לא להגיע בגלל נתניהו"

דרך אגב, ברשת מסתובב מכתב שכתבה חברה טובה שלה מהילדות

ודבריה די תואמים את הדברים שאני שמעתי מחברים שלנו שהיו שותפים בעסק יחד עם הוריה ומכירים אותה מאז הייתה ילדה. היא גדלה בבית מלא כל טוב.
מכתב שכתבה חברת ילדות של מירי רגב:

תשובתי למירי רגב -
כמה דרמה מזוייפת וכמה עוד תרקדי על הדם ותיבני את עצמך על סכסכנות ופלגנות, אישה עלובה?! שחררי אותנו כבר מכל תסביכי הנחיתות המפוברקים והמבויימים שלך מהעבר.
שנים רבות היינו בקשר קרוב ביותר ומעולם(!!!!!!) מ-ע-ו-ל-ם(!!!!!!) לא דיברת כאחרונת החלכאים/ות והנדכאים/ות וכפי שהינך מדברת בזיוף ובסילוף כיום ועושה שקר בנפשך. מעולם לא דיברת על ״אנחנו והם״ עד כניסתך לפוליטיקה. מעולם לא הזכרת את ימי המעברה ה״קשים״, כביכול. מעולם לא ניסית לסחוט דמעות כמו שרצית לסחוט תפוזים מאותו ׳סיפור עץ התפוזים׳ המפוברק שמעבר לרחוב. מעולם לא היסית את הורייך על שדיברו איתך בספרדית. ההפך, השבת להם בספרדית ונהנית לשוחח איתם בספרדית ו=D7ם התמוגגו מנחת ובצדק. גם המוסיקה שהתנגנה בבית היתה רק מוסיקה יפה בספרדית (גם לא את ג׳ו עמאר כמו שקשקשת לצרכייך ה׳פוליטיים׳ לא אחת ושאפילו לא הכרת אותו...) ומעולם לא התנגדת לכך, אפילו נהנית. וגם אני נהניתי. את רוב שנותייך, מגיל נערות, לא גדלת במחסור ובקיפוח. ההפך הוא הנכון. גדלת בשפע מבורך ובדירה יפה ומטופחת ואח״כ בבית פרטי ווילה יפה ומטופחת של הורייך. הכרתי את הורייך, סביך וסבותיך שמעולם לא התלוננו והיו בדר״כ אנשים שמחים ולא היו בכיינים ״מקצועיים״ כמוך, וודאי שלא היו אנאלפביתים ש״לא ידעו קרוא וכתוב״ כפי שתיארת בשקר גס, מכוון ותמוה מספר רב של פעמים. אלוהים, מה לעזאזל את ׳מחנטרשת׳ ו׳מוכרת׳ שוב ושוב לאומה??? למה את משקרת במצח נחושה ומנסה ליצור תמונה מזוייפת ומסולפת יש מאין??? הגידי, אין לך מה לעשות בחיים?!?!
היית מוכנה לרמוס עד דק את כבודך ואת כבודם של הורייך, בסיפורים אוויליים מצוצים ולו כדי ״למסכן״ אותם ואת עצמך למטרות נלוזות. קדמי את עצמך בזכות (פעלך) ולא בחסר (ב-ר׳) שקרי שגדלת, כביכול, לתוכו. איך את לא מתביישת??? עד לאן תדרדרי את תעשיית הסילוף, הזיוף והשקר ותספרי סיפורי מעשיות והמצאות דימיוניות לצרכים אישיים ולו רק כדי להתקדם ועד מתי תישארי כזו עלובת-נפש, חדלת-אישים ובכיינית-פאתטית מביכה???
-------
ענת רבאל בן דוד
 

gildmor

New member
זה בבל"ת כמו כל בבל"ת שמסתובב ברשת

לא נראה לי שענת רבאל כתבה את זה וזה ממש לא נשמע כמו משהו שהייתה כותבת חברת ילדות שלה...
הטעות העיקרית של מירי רגב היא שאולי העריכה בחסר את הכח של הקליקה שהצליחה להרגיז. מה שכן היא הצליחה לעורר את כל השדים הלא עדתיים שלהם שהיו מוסווים עד כה ונחשף פרצופם האמיתי של אלה שעכשיו משמיצים אותה בכל פינה ובדרכים הכי בזויות נמוכות ומסולפות כיאה לאנשי "תרבות" ולתפארת מדינת ישראל.
 
במקרה זה בדיוק מה ששמעתי במו אוזניי

מחברים שלנו שהיו שותפים בעסק של אביה והיו חברי המשפחה מאז שהייתה ילדה קטנה. התלבטתי רבות אם להביא את המכתב הזה, אך מאחר והוא תואם את מה ששמעתי בעצמי, אז הוא נראה לי אמין ביותר.
 
האמת היא שעד עכשיו בכלל לא התייחסתי לנטלי פורטמן

ידעתי רק שיש לה קשר כלשהו לישראל,
אבל עכשיו אני מסירה בפניה את הכובע.
כל הכבוד לה. מיד קפצו כל הביביונים של הליכוד וכבר מאיימים לשלול ממנה את האזרחות הישראלית. מכאן הדרך לדיקטטורה היא קצרה ביותר. תתחילו לשלול
תעודות מכל מי שמתנגד למדיניות של ביבייהו ומכל מי שלא מוכן לקבל ממנו פרס
ובהמשך תבנו להם מחנות הסגר כמו בצפון קוריאה, סין או איראן. למה לא? אנחנו ככל העמים לא?
 
דברים בלתי שקולים .

פוטרמן היא אמריקאית ילדת ישראל . עיקר פרנסתה מצריכת סרטיה בארהב . את אזרחותה הישראלית לא אפשרי לשלול . אנחנו רחוקים מדיקטטורה . עדיין אין בישראל מפלגה גדולה מהליכוד ואין פוליטיקאי מוכשר מנתניהו .
 

Ron W

New member
מוכשר למה? לעשות רושם על הדיוטות?

מפלגה גדולה שעסוקה בהשרדות ותומכת פה אחד בביטן בחקירות
מפלגה מושחתת שאף אחד בה לא קורא לביבי להתבצר עקב החקירות
אורן חזן? רגב? איוב קרא - אסונות איוב של ממשלה, ממש חבורת טובה.
"המוכשר" הלחיץ שחרר את שייך יאסין עקב כשלון המוסד בירדן (בכיכובו)
ואלף מחבלים עבור גלעד שליט
לא היה מבצע צבאי אחד שהצליח בו - נכשל בהרתעת איראן (בזבז מיליארדים)
נכשל בהרתעת החמס וחיזבללה. נשען על הרתעת ישראל של השמאל
ומסית נגדו - למעשה ההסתה היא התחום היחיד "המוכשר" שלו
וכמעריץ אתה מנסה לחקות אותו באופן צולע ומגוכח.
 

dory141

New member
על דבר אחד אנחנו מסכימים- היא נהגה בטיפשות

לפעמים, צריך לבלום את המחשבות ולאכול צפרדעים. היא כנראה לא מסוגלת לכך וחבל מאוד.
 
למה טיפשות? היא נהגה בהתאם למצפון שלה

אני ואתה יכולים לא להסכים עם דעותיה ולחשוב שהיא טועה ולחשוב אחרת ממנה, אך אני מורידה את הכובע בפני כל מי שעושה חסד עם המצפון שלו וחי איתו בשלום.
וטיפשה היא לא. שחקנית שמקבלת אוסקר לא יכולה להיות אישה טיפשה. אולי לא נחמדה, אולי רעה, אולי מכשפה, אבל בטח לא טיפשה. והעולם לא סובב סביב ישראל. אין האדם בעולם נמדד על פי יחסיו עם ישראל, אלא עם המקום בו הוא חי, עם חבריו ועם עבודתו.
 

dory141

New member
פתאום היא גידלה מצפון?

אגב, אין קשר בין קבלת אוסקר ל-IQ. בדיוק כמו שלא תוכלי לטעון שרונאלדו, מסי או ניימאר הם גאונים. הם במקסימום גאונים בתחומם.
 
לא אמרתי שהיא גאון

ומאיפה אתה יודע מה היה לה במצפון כל הזמן הזה?
יצא לך לדבר איתה פעם? מאיפה אתה יודע מי היא ומה היא?
קראתי ראיון איתה ואני מאמינה לה שהיא באמת אוהבת את המדינה הזאת ולא סובלת את נתניהו. כמוה יש כאן מאות אלפי אנשים. אז מה הבעיה? היא לא צריכה את הכסף הזה. היא התכוונה לתרום אותו. כל הכבוד לה. מרגע לרגע אני מעריכה יותר את מה שעשתה.
 

dory141

New member
לשם הידע בלבד

ההוצאה שלנו ייצגה את אבא שלה, אבנר הרשלג, בתקופה מסוימת. הוא כתב איזה מותחן עתידני בשם misconception.
 

dory141

New member
יצא בהוצאה אחרת ויוצג על ידינו

כיום, הוא כבר ירד מהקטלוג ביוזמתו. לאחרונה היה שם בסביבות 2013, כמדומני.
 
מה הקשר בין אוסקר לחכמה?

היא פעלה לפי המצפון שלה ועל הדרך תדלקה יפה מאוד את ה-BDS ואת כל מי ששונא אותנו.
כל הכבוד לה.
 
למה בלתי שקולים? אתה בדרך לדיקטטורה ובצעדי ענק


 
כל עוד העם ממשיך לתמוך בנתניהו ואף להגביר את תמיכתו

עם כל ציוץ של סלבריטאי, עם כל הודעה של איזו שחקנית שלא תגיע, עם כל הודעה של איזה זמר שלא יבוא, כל ציוץ שהוא נגד ראש הממשלה, מיד גורר אחריו בסקרים - 3 מנדטים נוספים לליכוד. במדינה שבה אנשים מצביעים לפי דווקא, אז לא פלא שבסופו של דבר, מנהיג הופך לדיקטטור והמדינה לדיקטטורה. ואנחנו לא רחוקים משם. שים לב שכל שני וחמישי מנסים לשנות חוקים קיימים לחוקים שיתאימו למשטר החדש. עוד מעט יהיה לנו כאן משטר של האייטולות.
ראיתי סרטון עכשיו של חרדי עם מקל ביד בבית שמש מכה נערות ברחוב כי הן הלכו עם בגדים שלא לטעמו. אז יכול להיות שהוא חולה נפש שמסתובב חופשי ברחוב ואין היחיד מעיד על הכלל, אבל המגמה הכללית היא של הליכה לכיוון
מדינת הלכה והרבנים הם לגמרי האייטולות.
 

dory141

New member
לא נראה לי שיהיה משטר כמו באיראן

לנתניהו אין את הכוחות הפוליטיים של רוחאני; פוטין ואסד רוצחי ההמונים או ארדואן. למרות שיש לי תיעוב גדול מאוד כלפיו, אנחנו צריכים להגיד תודה רבה על כך שאנחנו לא חיים במדינות האלה. עם זאת, מרגיז איך הוא יצר לעצמו אישיות מזויפת של מר ביטחון וכולם קונים את זה, כאילו המציא מחדש את עשרת הדיברות והוריד אותן שנית מהר סיני. הוא שולט ע"י מה שהגדירו עד לא מזמן בצבא, "צריבה תודעתית". שטיפת המוח הזאת, גורמת אפילו לאנשים כמוני להרהר עם לפיד או גבאי יותר טובים ממנו, או לפחות מסוגלים לגבור עליו בבחירות.
 
או בדיוק. שטיפת מוח.

אני לא מאמינה, אנשים שבבחירות הקודמות הצביעו לכחלון או ללפיד או לסתם איזו מפלגה של ירוקים, עכשיו ממש מדברים כמו שטופי מוח, מדקלמים לי על הישגי נתניהו ואיך בזכותו כל העולם סוגד לנו, ואיך הכלכלה פורחת, ואיך השמש זורחת, ואיך כל המדינות משתחוות ומבקשות לפתחנו, אז מה אם יש עניים? ככה זה בעולם. בכל העולם יש עניים. ככה זה בחיים. ופתאום מירי רגב מקבלת מחמאות על כי היא תקעה אצבע בעין של השמאלנים ועם ישראל שמח ומבסוט כאילו נבחרת ישראל עלתה למונדיאל, עוד מעט אנשים יקפצו למזרקה בכיכר המדינה. הוא הצליח לגרום לכך שחצי עם שונא חצי עם אחר שנאה עיוורת ועזה
ואני אמרתי את זה פעם ואני אגיד את זה עוד פעם, על זה אני לא אסלח לו לעולם גם אם הוא יביא לכאן את פרס נובל לשלום.
 
חרדי עם מקל ביד בבית שמש מכה נערות ברחוב ?

כבר כתבתי שמערכת אכיפת החוק גרועה , סלחנית ומועטת ענישה .
אם הצלחת להבין "
עם כל ציוץ של סלבריטאי, עם כל הודעה של איזו שחקנית שלא תגיע, עם כל הודעה של איזה זמר שלא יבוא, כל ציוץ שהוא נגד ראש הממשלה, מיד גורר אחריו בסקרים - 3 מנדטים נוספים לליכוד" למה את או פוליטיקאים של ממש לא מסיקים את המסקנות הנובעות מזה ?
אולי זו הדרך להחליף את נתניהו ?קיבלת לימון ? עשה ממנו לימונדה !
 
למעלה