לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

Sunset Night

New member
לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

אני פשוט לא יודע מה לעשות עם בנות.. לא יודע. אין לי מושג. לפעמים נדמה לי שכל אחת פחות נגישה מהשניה. כולן מחכות לבראד פיט שיפול עליהן מהשמיים, ואני נשאר בצד (מה לעשות.. לא כולם הם בראד פיט). לפעמים נדמה לי שכולן פרפקציוניסטיות מוחלטות. ותכלס, אני מבין אותן. כי למה להתפשר?? למה להסתפק במשהו כשאפשר להשיג משהו טוב יותר? אני לא הייתי רוצה שיתפשרו עלי ולא הייתי רוצה להתפשר על מישהי. אין לי אף שמץ קלוש של מושג איך להתחיל עם בנות! כאילו, אם זו מישהי שאני כבר מכיר, ממקום העבודה, מהמכללה, הפקידה בבנק שיצא לי לשוחח איתה כמה פעמים, הידידה של אחד החברים שלי שיצא לי לשוחח איתה קלות, אז זו לא בעיה. אם יש כבר קו תיקשורת נוח וזורם, זה משחק ילדים. הרבה יותר קל לשים לב לבנאדם, לראות אם היא מעוניינת, הרבה יותר קל להזמין אותה לדייט. אבל אם זו מישהי שאני לא מכיר? אני פשוט קופא. מתחרפן מתיסכול! אין לי מושג מה לעשות. אין לי שום כישורים חברתיים בנושא הזה. בהתחלה הלכתי על אסטרטגיית ה"לנסות כמה פעמים, להתרגל לסיטואציה ואז להשתפר לאט לאט". אבל הנסיונות האלו היו כה מביכים ומגושמים עד שויתרתי על הרעיון (שואל מישהי בחדר כושר מה השעה כאשר אין קיר בלי שעון עליו). ואני רואה כל הזמן בחורות כ"כ יפות וחמודות, באוטובוס, בפאב, בחדר כושר, במכללה, בכל מקום, ולא יודע מה לעשות איתן! ולא, אני לא מחפש סקס, יש לי יזיזה. אני מחפש מגע נשי חם ואוהב. מישהי לחבק. מישהי לעשות איתה אהבה לוהטת וגדושת רגשות ממיסים ומבטים רומנטיים (להבדיל מסקס אצל היזיזה, שם המטרה היא פשוט לזיין..וזה נמאס כבר. אני קורא לזה "סקס קר"). מישהי לחשוב עליה, להיזכר בה כל הזמן, להריח את ריחה על מצעי המיטה שלי כשאני ישן לבד. אני נראה טוב, אני בנאדם נהדר עם אישיות עמוקה ומעניינת, אני באמת חושב שיש לי המון מה להציע ושאין הרבה בנים כמוני (נמאס לי מהצניעות). אז למה אני מתנהג ככה? לפעמים זה כ"כ מרתיח שישמור האל אם הבנות יתחילו להתחיל עם הבנים לשם פאקינג שינוי.
 

Vdrums

New member
../images/Emo45.gif צניעות או לא, אתה לא לבד...../images/Emo4.gif

 
../images/Emo4.gif

מצטערת שאתה מרגיש כך. אני מכירה את התסכול הזה. גם אני הייתי שם. מהצד השני. זו שלא מתחילים איתה אף פעם. זו שמנסה להתחיל ונתקלת בשתיקה רועמת. הייתי שם. וכבר לא. האדם הנכון פגש בי. אותו אדם שגם הוא לא ידע איך מתחילים עם בחורות. אבל היה חיוך. היו מילים שיצאו מן הלב ופגשו בשלי. היתה אהבה. וגם לך אני מאחלת שתמצא את שלך כמה שיותר מהר ואל תאבד תקווה
 
אצלי זה בדיוק הפוך

אני לא הייתי יודעת איך לגשת לידי שלי. מישהו שאני מכירה טוב ויש בינינו מערכת יחסים מסויימת ופתאום למשוך אותה לכיוון אחר. האמת, שבעצם, אצלי הבעיה היא בשני המקרים. אני פשוט חסרת עמוד שידרה ולא יודעת "להתחיל" עם המין השני! אבל אולי בעצם זו לא בעיה, כי אני אוהבת גברים אסרטיביים
 
אני אשה שמתחילה עם גברים.

אצלי אין את הבעיה שלך כי אני לא מעוניינת לצאת עם בחור שרק הרגע הכרתי. תמיד אני יוצאת רק עם בחורים שהם ידידים של, מכרים מהעבודה, בנים של.. לא אוהבת את כל הקטע של דייטים לפני שבכלל מכירים את הבן אדם. ואם זורם לך יפה ביחסים אחרים, אז מה הבעיה? למה לרעות בשדות זרים?
 
כי הדשא של השכן ירוק יותר

אולי כי יש בו יותר זבל...?
>סקארלט -תוהה לרגע על קנקנו של משפט זה.... סיימתי- אוהארה<
 
עולם מוזר

כל כך הרבה בחורות מחכות לגבר חלומותיהן, כל כך הרבה גברים רוצים אהבה אז למה זה צריך להיות כל כך מסובך. הנה כמה עיצות לגבר הביישן: א. צאט - מקום מעולה לביישנים - במקרה ויש עיניין והשיחה מתפתחת תמיד אפשר לבקש תמונה. ב. אתרי שידוכים - היום זה כבר IN ג. אצבע על הדופק - אתה רואה בחורה שמוצאת חן בעינייך ברחוב, באוטובוס במכולות , חייך אליה, תראה אייך היא מגיבה אם היא מחייכת בחזרה תמצא נושא לשיחה: במכולת תמיד אפשר לדבר על אוכל, בקיוסק על איזה סיגריות היא מעשנת ובאוטובוס על זה שבקרוב תהיה עשיר ויהיה לך אוטו. בכל מקרה, כמו כל דבר בחיים, צריך להיות יצירתיים ולהשאר "קול"
 
למעלה