לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

Sunset Night

New member
לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

אני פשוט לא יודע מה לעשות עם בנות.. לא יודע. אין לי מושג. לפעמים נדמה לי שכל אחת פחות נגישה מהשניה. כולן מחכות לבראד פיט שיפול עליהן מהשמיים, ואני נשאר בצד (מה לעשות.. לא כולם הם בראד פיט). לפעמים נדמה לי שכולן פרפקציוניסטיות מוחלטות. ותכלס, אני מבין אותן. כי למה להתפשר?? למה להסתפק במשהו כשאפשר להשיג משהו טוב יותר? אני לא הייתי רוצה שיתפשרו עלי ולא הייתי רוצה להתפשר על מישהי. אין לי אף שמץ קלוש של מושג איך להתחיל עם בנות! כאילו, אם זו מישהי שאני כבר מכיר, ממקום העבודה, מהמכללה, הפקידה בבנק שיצא לי לשוחח איתה כמה פעמים, הידידה של אחד החברים שלי שיצא לי לשוחח איתה קלות, אז זו לא בעיה. אם יש כבר קו תיקשורת נוח וזורם, זה משחק ילדים. הרבה יותר קל לשים לב לבנאדם, לראות אם היא מעוניינת, הרבה יותר קל להזמין אותה לדייט. אבל אם זו מישהי שאני לא מכיר? אני פשוט קופא. מתחרפן מתיסכול! אין לי מושג מה לעשות. אין לי שום כישורים חברתיים בנושא הזה. בהתחלה הלכתי על אסטרטגיית ה"לנסות כמה פעמים, להתרגל לסיטואציה ואז להשתפר לאט לאט". אבל הנסיונות האלו היו כה מביכים ומגושמים עד שויתרתי על הרעיון (שואל מישהי בחדר כושר מה השעה כאשר אין קיר בלי שעון עליו). ואני רואה כל הזמן בחורות כ"כ יפות וחמודות, באוטובוס, בפאב, בחדר כושר, במכללה, בכל מקום, ולא יודע מה לעשות איתן! ולא, אני לא מחפש סקס, יש לי יזיזה. אני מחפש מגע נשי חם ואוהב. מישהי לחבק. מישהי לעשות איתה אהבה לוהטת וגדושת רגשות ממיסים ומבטים רומנטיים (להבדיל מסקס אצל היזיזה, שם המטרה היא פשוט לזיין..וזה נמאס כבר. אני קורא לזה "סקס קר"). מישהי לחשוב עליה, להיזכר בה כל הזמן, להריח את ריחה על מצעי המיטה שלי כשאני ישן לבד. אני נראה טוב, אני בנאדם נהדר עם אישיות עמוקה ומעניינת, אני באמת חושב שיש לי המון מה להציע ושאין הרבה בנים כמוני (נמאס לי מהצניעות). אז למה אני מתנהג ככה? לפעמים זה כ"כ מרתיח שישמור האל אם הבנות יתחילו להתחיל עם הבנים לשם פאקינג שינוי.
 

nescafe

New member
אהההמממממ....

לא מבינה מה כולם מחזיקים מבראד פיט...לדעתי הוא רחוק מלהיות מודל יופי כלשהו.. עכשיו, לאחר שהבעתי את עמדתי בעניין חשוב זה
, אם אתה מרגיש/חושב שבחורות מתפשרות עליך, זה כבר מתכון בטוח לנפילה. פרפקציוניזם זה טוב..אבל לאו דווקא במראה חיצוני. אני לא הייתי יוצאת עם בעל-לוק-של-סאדאם-לפני-התספורת/גילוחה, חלילה <ליאור
הגיע הזמן להחליף תתמונה במסנג'ר>, אבל יש תכונות אחרות חשובות בהרבה ממראה חיצוני! ואם רדודה שכמוני אומרת את זה, אז כנראה שבאמת יש דברים בגו.
משיכה- חייבת להיות. קטונתי מלתת לך עיצות כיצד להתחיל עם בחורה..כל אחת אחרת בקטע הזה.. נראה לי שהעיצה הכי פרקטית היא מבטים.. בקשר למשפט האחרון, בנות לא תתחלנה עם בנים
|פולניה
| חוצמזה, אקדים את
ואומר, שגם כאן אתה יכול להכיר..תשתלב בשרשורים, <רצוי באלה של חבורת הזבל
>, תכיר את הלך העניינים ואולי גם תלמד טיפ או שניים.
 

nescafe

New member
את מי שאני רוצה

כבר יש לי
ובואי נאמר שאני מעדיפה מראה כמו של ברוס ויליס/ניקולס קייג'/ להמשיך או את מקיאה כבר?
 
אבן נגולה מעל ליבי

לא נריב על אותו בחור לעולם... רגע, יש לך מישהו? אז גם את לא סינגלית? בגלל זה היית נחמדה אלי...
 

nescafe

New member
יש גם יש

וכנראה שגם לא נריב על אותם סרטי DVDV בוידאומט <או דיוידימט או איך שקוראים לזה>
 

anzo

New member
אז אולי..../images/Emo124.gif תעופו מפה שתיכן../images/Emo35.gif

ואם אפשר... תיקחו את כל המטומטמות/ים שבאו פתאום.....
 

voguemaster

New member
לא בשבילך ../images/Emo3.gif

הנקודה היא בשבילו.. Should he chooses to accept it This message will self destruct (the forum) in 5 seconds...
 

שיאנה

New member
אם רק לא היית כזה קטן....

הייתי כבר מוצאת דרך לעשות לך נעים
 
בחורצי'ק תקשיב טוב!

תאמין לי שאתה לא היחיד ותאמין לי שיש אנשים במצב הרבה יותר גרוע משלך אוקיי. לך לפחות יש יזיזה זה גם לאחרים אין. אז תפסיק לבכות. כולה בן 19. לך תשרת את המדינה ושב בשקט. ו...שיאנה... אני מספיק גדול ?
 
למעלה