לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

Sunset Night

New member
לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

אני פשוט לא יודע מה לעשות עם בנות.. לא יודע. אין לי מושג. לפעמים נדמה לי שכל אחת פחות נגישה מהשניה. כולן מחכות לבראד פיט שיפול עליהן מהשמיים, ואני נשאר בצד (מה לעשות.. לא כולם הם בראד פיט). לפעמים נדמה לי שכולן פרפקציוניסטיות מוחלטות. ותכלס, אני מבין אותן. כי למה להתפשר?? למה להסתפק במשהו כשאפשר להשיג משהו טוב יותר? אני לא הייתי רוצה שיתפשרו עלי ולא הייתי רוצה להתפשר על מישהי. אין לי אף שמץ קלוש של מושג איך להתחיל עם בנות! כאילו, אם זו מישהי שאני כבר מכיר, ממקום העבודה, מהמכללה, הפקידה בבנק שיצא לי לשוחח איתה כמה פעמים, הידידה של אחד החברים שלי שיצא לי לשוחח איתה קלות, אז זו לא בעיה. אם יש כבר קו תיקשורת נוח וזורם, זה משחק ילדים. הרבה יותר קל לשים לב לבנאדם, לראות אם היא מעוניינת, הרבה יותר קל להזמין אותה לדייט. אבל אם זו מישהי שאני לא מכיר? אני פשוט קופא. מתחרפן מתיסכול! אין לי מושג מה לעשות. אין לי שום כישורים חברתיים בנושא הזה. בהתחלה הלכתי על אסטרטגיית ה"לנסות כמה פעמים, להתרגל לסיטואציה ואז להשתפר לאט לאט". אבל הנסיונות האלו היו כה מביכים ומגושמים עד שויתרתי על הרעיון (שואל מישהי בחדר כושר מה השעה כאשר אין קיר בלי שעון עליו). ואני רואה כל הזמן בחורות כ"כ יפות וחמודות, באוטובוס, בפאב, בחדר כושר, במכללה, בכל מקום, ולא יודע מה לעשות איתן! ולא, אני לא מחפש סקס, יש לי יזיזה. אני מחפש מגע נשי חם ואוהב. מישהי לחבק. מישהי לעשות איתה אהבה לוהטת וגדושת רגשות ממיסים ומבטים רומנטיים (להבדיל מסקס אצל היזיזה, שם המטרה היא פשוט לזיין..וזה נמאס כבר. אני קורא לזה "סקס קר"). מישהי לחשוב עליה, להיזכר בה כל הזמן, להריח את ריחה על מצעי המיטה שלי כשאני ישן לבד. אני נראה טוב, אני בנאדם נהדר עם אישיות עמוקה ומעניינת, אני באמת חושב שיש לי המון מה להציע ושאין הרבה בנים כמוני (נמאס לי מהצניעות). אז למה אני מתנהג ככה? לפעמים זה כ"כ מרתיח שישמור האל אם הבנות יתחילו להתחיל עם הבנים לשם פאקינג שינוי.
 

Cat Out of hell

New member
איזה פיצול אישיות קטלני

אתה מתחיל בזה שבנות מחפשות בראד פיט ואתה לא, ומסיים בזה שאתה די מושלם. אתה מתחיל בוואי כמה בחורות חמודות יש סביבי ומסיים שאתה מחפש אהבה אחד על אחד. ובנות כן מתחילות עם בנים. כל הזמן. האמת אני אף פעם לא יצאתי עם בחורי ה" מה השעה" ו"אפשר מספר טלפון" וה" יש לך חבר?" אם "זה" היה שם, הוא לא היה צריך להתחיל. התחלנו ביחד :) אני לא מלכת הפמיניזם, אבל אני גם לא מסכימה איתך על המושג "להתחיל עם בנות". זה לא תרגיל זה לא משהו להתאמן בו, ואם אתה מחפש אהבה זה בטח לא בלהסתכל על כל בחורה שנראית סביר ברדיוס קילומטר. אם אתה רואה מישהי שעושה לך את זה. אתה מביט בה, היא מביטה בך, אתה מחייך קצת היא מחייכת קצת, אז אפשר לגשת. אבל אנחנו לא אבקת כביסה. אתה לא יכול לנסות על כל אחת אפילו אם היא בכלל לא מסתכלת עליך או לא נראית מעוניינת. לא פלא שאתה מתחרפן. ואתה יכול כבר עכשיו לוותר על מה השעה, כי תתפלא, יש משפטים יותר סוחפים מזה. אתה יכול לנסות כנות. זה אף פעם לא מזיק. אם היא חמודה אתה יכול להגיד "היי אני ככה וככה הסתכלתי עליך מרחוק ואת נראית לי ממש חמודה" אבל גם כן...תחכה לקשר עין. תחכה להזמנה. זה שאנחנו לא שורקות וצועקות "יו איזה כוסון" לא אומר שאנחנו לא מתחילות. לפעמים אנחנו מתחילות רק יותר רגוע, יותר בשקט.
 

סירפדית

New member
תרשה לי לתקן אותך../images/Emo8.gif

בנות מתחילות עם בנים
בנות בימינו כבר מציעות נישואים לגבר
בנות כן יוזמות
אני התחלתי עם החבר של חבר שלי לאאאאאאאאאאאאאאא לא במהלך החברות... אלא לפני שהכרתי את החבר האחרון שלי נדלקתי על חבר שלו היינו באיזה פאב והצעתי לו לטעום מהמשקה שלי וזה הדליק דווקא את הבחור שיצאתי איתו שנה + לאחר מכן. ואם בא לך על משהי סתם ברחוב או בחדר כושר גש אליה מקסימום תתקל בדחיה ואולי זה מה שמרתיע אותך
 

Sunset Night

New member
בנות בנות בנות.. (אנחת אכזבה)

למה בנות חושבות שלהציע למישהו שהן מכירות שלוק מהמשקה או לשאול אותו מה דעתו על משהו זה להתחיל איתו? בנות..תעשו טובה..אתן סתם מנסות להתחמק מההכללה של "בנות לא מתחילות" ע"י זה שאתן נותנות לעצמכן יותר מדי קרדיט. לגשת לבחור ולהזמין אותו למשקה, או לתת לו מס' טלפון, או להציע שתיפגשו לכוס קפה מתישהו, זה להתחיל איתו. לבוא ולבקש ממנו להעביר את הסוכר כשכבר יש סוכר לידכן זה בקושי רמז, ולא להתחיל עם שום נעל. (כן אני יודע שההודעה הזאת קרירה ותוקפנית, אבל אני במצברוח עצבני היום ואין לי ז' להיות פוליטיקלי קורקט).
 
הצחקת אותי.. מאוד!!

כי אתה צודק.. יש הבדל בין להתחיל עם בחור לבין להציע לו טעימה מהמשקה.. נשים לרוב פשוט אומרות שלום, הוא כבר לבד יודע שתפקידו להמשיך מכאן הלאה. אז גם כשאת הצעת למישהו לטעום מהמשקה שלך, בעצם מי שהתחיל בסוף זו לא את.. את רק רמזת שאולי..אולי.. תהיי מעונינת.. זה שונה, אתה צודק. אבל.. אולי ככה הן מתחילות ?! מה שמעורר בי שאלה... רגע.. אם זה נקרא להתחיל, אז כשתציעי למישהו לצאת איתך לקפה זו כבר הזמנה למין פרוע וחסר מעצורים ?
ובקשר לשאלה שלך.. עזוב, אתה כמו כולנו דפוק... זה לא משנה מה תעשה, עצם העובדה שאתה חושב על זה תדפוק לך הכל.. פשוט הפסק לחשוב ועשה.
 
טעות !

להתחיל זה ליזום אינטרקציה שתוביל בסופו של דבר למגע מיני או רומנטי . איך? זה כבר עניין של טעם אישי, אופי וטקטיקה. מי שדוחף פתק ביד הוא "מתחיל", וגם מי שמציע לטעום מהמשקה הוא "מתחיל" - הרי ברור שזה לא יריד טעימות אלא תירוץ. מהלגימה מתחילה שיחה לא מחייבת, החלפת מבטים, חיוכים, ולשני הצדדים יש זמן לחשוב, לחוש ולהשתחרר. בסוף השיחה שהתחילה על המשקה, כבר לא משנה מי מבקש את הטלפון - זה כבר לא מביך ולא נועז. אתם סיווגתים את ההתחלות העקיפות כ"נשיות", אבל אני יכולה להעיד על הרבה בחורים שכך הם מתחילים. ואתם יודעים מה? הם חכמים! הולך להם הרבה יותר טוב, כי לבוא לאישה לא מוכרת ולבקש ממנה טלפון זה מגושם, בוטה, אין לה זמן לחשוב אם היא מעוניינת, ולכן ברוב המקרים היא דוחה את ההצעה. תראה סאנסט, אתה בחור צעיר, יפה, נחמד, רגיש, בכלל לא טיפש, אבל בגיל 19 כבר פיתחת טונות של אכזבה מהמין הנשי, בין היתר כי "הן לא מתחילות". אולי במקום ה"אני מאשים" החדש תאמץ את הטקטיקה שלהן! היא יותר נעימה, יותר מתוחכמת ועובדת יותר טוב. בייחוד על בחורות שלא לחוצות להכיר. (דרך אגב, בישיבותיי בפאבים דחפו לי ליד לא מעט טלפונים. אתה יודע איפה הם? נכון, במאפרה. ככה זה כשלא נותנים לי 10 דקות כדי להחליט).
 
זה אולי נכון..

הרבה מושג בנושא אין לי.. אני פשוט לעיתים נדירות *מתחיל* .. וגם כשאני כבר מתחיל, זה רק כשכבר יש איזו אינטריאקציה.. הנקודה היא שמה שאת מתארת כלהתחיל מהצד הגברי (לדחוף למישהי טלפון) זו כבר הקצנה לצד השני.. אני משער שהבחור התכוון לדברים בסיגנון של : אפשר לשבת לידך? גם לזה את צריכה 10 דקות ?
 
תלוי איפה.

אם זה פאב, ה"אפשר לשבת לידך?" שקול, ואפילו יותר מאופק מה"אפשר לטעום מהמשקה?". כנ"ל אם זו הרצאה או ספריה. אם זה אצלי באוטו...
בכל אופן, התכוונתי בדיוק למה שהגדרת כ"להתחיל כשיש אינטרקציה". אבל מישהו צריך להתחיל את האינטרקציה. ולכל צעד קטן יש חשיבות.
 

dumdum

New member
אני בכל זאת לא מסכים

נכון שיש התחלה ויש התחלה, אבל בסופו של דבר מישהו צריך להציע הצעה קונקרטית, שלא תשתמע לשני פנים, והשהתשובה עליה תהיה חיובית או שלילית. יש הבדל בין הבעת מסר שיכול, ויכול שלא, להתפרש בתור הבעת עניין, כשבעצם אין מאחוריו שום דבר מחייב. ועדיין, עם כל הכבוד לגישושים האלו, רוב רובן של הבחורות יעדיפו יעדיפו לשלח לחלל כל מיני סימנים ברורים כאור הלבנה, ולא, נניח, להציע להיפגש. אמנם לבקש שלוק ממשקה של מישהו זר זה משהו שצריך להיות די אטום כדי לא להבין אותו, אבל אני מנחש שאם הבחור, או החבר, לא היו "נדלקים" ועושים מזה משהו קונקרטי, זה היה נגמר רק בשלוק משקה
 
אין כאן שחור ולבן:

1. אם מישהי תבוא אליך במסיבה, תכבד אותך במשקה, תתיישב לידך ותדבר אתך, ואתה תבקש ממנה טלפון אחרי רבע שעה של שיחה קולחת - תקרא לזה "התחלתי אתה"? נראה לי שזה יהיה מינוח לא נכון. ברור שההצעה הקונקרטית חשובה, אבל גם היוזמה חשובה לא פחות, אולי אפילו יותר. אחרי שהיא יזמה, באה ויצרה אווירה נוחה לפלירטוט ולהמשך - לבקש ממנה טלפון זה בסך הכל לעשות צעד קטן שנועד להבהיר לה, שלא שיתפת פעולה כי אתה סתם מנומס. אני, בכל אופן, הכי אוהבת התחלות כאלה - כשכל הצדדים יכולים לגשש ולעשות צעדים קטנים. 2. לא נכון שהבחורות לא מבקשות טלפונים ולא מציעות פגישות, אני עצמי מחלקת כל שבוע עצות בפורומים לבחורות ששואלות איך לעשות זאת. אולי הן עושות זאת פחות בנסיבות מאולצות של היתקלות ברחוב, אבל כבר אמרתי מה אני חושבת על ההתחלות הארצ'י בנקריות האלה. 3. נניח והבחורות אכן מציעות פחות הצעות "קונקרטיות" (לא נכון שלא מציעות בכלל). אז מה? הבחור כותב כאן, שהוא לא מצליח למצוא חברה, בין היתר, כי הבחורות לא יוזמות. תאמין לי, שמי שבאמת רוצה למצוא חברה, יסתדר יופי עם בחורות ש"רק" יוזמות שיחות, ישיבה משותפת, קפה יחד וכדומה. עם החינוך שרוב הבחורות קיבלו, לבוא למישהו ולהתיישב לידו באופן שלא משתמע לשתי פנים זה הרבה יותר קשה ונועז, מאשר לבקש ממנה טלפון אחרי פלירטוט ממושך. שיידע לתרום את חלקו, להיענות ליוזמה בצורה יותר פעילה. שיעריך את זה, שינצל הזדמנויות! אם הוא ממשיך לדקלם "למה הן לא יוזמות" אחרי שהיא עשתה את הכל חוץ מלקחת אותו הביתה - הוא לא מחפש חברה, הוא מחפש לקטר.
 

tookmy

New member
../images/Emo32.gif תשמעי בלתי צפויה

כשאת מזכירה כאן את ארצ'י בנקר את שוכחת לקחת בחשבון את גיל הגולשים , את החלב על השפתיים, ואת זה שהדור לא ידע את ארצ'י בנקר.
 
ממש לא נכון

אצל בנות זה נחשב אולי להתחיל אצל גברים לא, בסוף מי שמשלם זה הגבר
כי אנחנו לעולם לא נבין אותכן
 

סירפדית

New member
ח..ח...ח..

עובדה שזה כן הצליח! ואתה יושב ואובד עצות תנסה משהו בסיגנון של זה ואולי ילך לך יותר! ומספיק עם הקוצ'י מוצי תתחיל ליזום בדרכים אחרות אולי כאן הבעיה????
 

ero2000

New member
אתה לא נכה חברתית ולא עננים

אתה סתם טוחן לעצמך את המח רד מזה בנות הן בדיוק כמו בנים וכמו שאתה חושב שכולן מחכות לבראד פיט יש מיליוני בודדות שחושבות שכולם מחכים לבריטני ספירס רד מזה בסופו של דבר כולנו זקוקים לאותו דבר - חבר/ה ןהכלי הכי חשוב ביצירת חברות הוא כנות כלומר במקום ללכת מסביב ולהתקע עם שאלה מטומטמת של "מה השעה " היית יכול להגיד לה שהיא מדהימה (הן כולן אוהבות לשמוע את זה כשזה בא מהלב ) ושאתה נורא מתרגש וגם נבוך אבל למרות זאת אתה נורא רוצה להזמין אותה לארוחת ערב וכו תנסה מקסימום ... זה יצליח
 
גם מחפשים את המושלמת...

טוב אז ככה אתה אומר שבנות מחפשות את הבראט פיט אבל בעצם כל אחד ככה אפילו בנים.. תראה לכל אחד היום יש צפיות מבן הזוג וכמו שאתה לא תלך עם איזו מכוערת (כמובן הכל עניין של טעם) ככה גם משהי לא תלך עם מכוער אי אפשר לומר שכולם מחכים לאיזה בראט פיט משלה אבל בכל זאת לכל אחד יש דרישות וגם אם הם מינימליות הם דרישות...
 

editmy

New member
כל הכבוד על הכנות

תכנס לג'דייט לפרופיל של 30935542 או edaF1D6
 
הפכנו לנכים תפיסתית

הרבה מאוד נשים מתחילות עם גברים וזה כבר נהיה שגרתי, לגיטימי ולטעמי מאוד נכון. רק שלדעתי כולכם מפספסים פה נקודה חשובה. זה לא שהשאיפה של כל אחד מתאיתנו היא למצוא את ה"בראד" שלה או את ה"בריטני" שלו (כי תמיד יש טוב יותר...) אלא שבאמת הפכנו לשוק בשר, גם אם כבר הגעת לפאב (שכמעט כל אחד מהם הוא "פיק אפ" באר)ויש בחור מדליק שתעזי ותתחילי איתו או לחלופין בחורה חמודה שתעז להתחיל איתה זה בהגדרה לא רציני כי התפיסה היא כזו, כי הפכנו להיות פתוחים יותר, כי התפיסה שלנו פחות מסורתית, כי השוק רווי ורק תושיט יד ותיקח, הכל נגיש, הכל גלוי וכל כך צפוי... התמימות נעלמה, הכנות שדיברתם עליה כל כך הפכה לכמעט נדירה ולכן נקודת ההתחלה של כל מפגש כזה הוא בעייתי...נכון שאי אפשר לעשות הכללה אבל בשנים האחרונות זה הופך להיות יותר ויותר ככה ונכון שיש יוצאים מן הכלל אבל לצערי הם מעטים.
 
א. בראד פיט יש רק אחד../images/Emo152.gif

ב. אני חושבת שיש בך כמה מרכיבים שיכולים לגרום לבחורה להתעניים בך אולי אתה צריך לשפר קצת את הביטחון שלך... ג. בא לך על מישהי ? כמו שהיית כנה כאן , תהיה כנה עם מי שאתה מתחיל איתה תגיד לה בדיוק מה עושה לך את זה אצלה, שאתה מעוניין בקשר איתה... ד. זה הכל עניין של לדעת למכור את עצמך - ועם זאת להקשיב לה, לקלוט תנועות גוף, בכדי לדעת אם היא מעוניינת בכלל... מאמינה שתקלוט את זה בסופו של דבר אמרתי לך יש לך את זה
רוחי!
 
תנקה את הראש שלך מהשטויות

על תקשיב פה לאף אחד. תזרוק זין על כולם, תעשה איך שאתה רוצה ואיך שבה לך, בלי להתחשב באף אחד. למה שהאנשים יגידו לך מה לעשות, על תהיה טיפש. אם אתה מרגיש שזה הזמן וזה הרגע אז תתחיל עם בחורה בלי לחשוב פעמים. אם תחשוב פעמים אתה תפספס את החיים שלך. תזרום עם עצמך, תהיה ספונטני. בסוף אתה תשפוט את עצמך, ואתה תחיה עם המצפון שלך. אם מישהי לא מתייחסת אלייך ולא נותנת לך את הכבוד המינימלי, תעשה ממנה אפס ותשתין אליה.
 
למעלה