לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

traveler03

New member
אם אתה חושב שאתה נכה קרא את זה..

אני בן 27, מעולם לא הייתה לי חברה או איזשהו קשר עם בנות (כולל יזיזה..) עד לאחרונה בכלל לא הצלחתי להכנס למסיבה או פאב, משהו הרתיע אותי, פשוט לא הצלחתי להכנס לשם... לאחר שכן הצלחלתי להכנס (עם אטמי אזניים כדי להפחית את הרעש) חשתי דחף אדיר לצאת, לאחר האירועים הלא נעימים שקראו לי לאחרונה במקומות כאלו הקמתי וועדת חקירה בהשתתפות אני, אני ואני.. והגענו למסקנה שהסיבה שרציתי לצאת משם היא... פחות מדי אנשים זה די הגיוני כי כל הזמן הרגשתי שאני מתבלט שם (אפילו בלי אטמים..) מצוייד בתובנה חדשה זו ... הלכתי שוב והצלחתי להכנס הפעם למסיבה של המכון כושר שלי (ולא היה שם תור בנוסף לכך..) אבל עם אטמים (למה מה קרה? פורים מותר לי להראות מוזר..) הקהל הרב באמת עזר לי להגיש יותר נבלע באפילה שם.. קבוצת הבנות שעובדות בקבלה נפנפו לעברי והזמינו אותי לרקוד איתם... ידוע לי שגבר נורמלי שבנות שקוראות לו לרקוד יקפוץ על ההזמנה ב2 ידיים , רגליים וזנב, אלא אם כן הגבר הזה הוא אני, כבר אמרתי בעבר שאני לא רוקד (ולא בגלל שאני רוקד רע, טוב אולי גם זה מעולם לא גיליתי..).. אלא פשוט אני חושב שריקוד זה משהו אינטוטאיבי, כמו שבמסיבת הגן של האופניים הבחור לידי התחיל לקפץ בצורה משונה והסביר שהוא מרגיש את המוסיקה, גם אני הרגשתי את המוסיקה אבל בעיקר את הווירבציות בעצמות (זו גם הסיבה למה עמדתי רוב הזמן ולא נשענתי על עצמים, הם היו מוליכים את הרעש אל הגוף ) ולא הרגשתי צורך לרקוד. עמדתי שם בשקט, התסכלתי מסביב, הסתכלתי על מצלמת olympus של מישהו ושאלתי את עצמי אם זו אותו הדגם שהזמנו, הסתכלתי על האורות המסתובבים ושאלתי את עצמי אם אני יכול לתכנת אותם ואיך, ראיתי שלdj היה מחשב dell laitude והרגשתי מעין גאוות יחידה (מוזר , נכון ?
) שאלתי את מנהלת המכון למה לעזאזל הם בחרו בכלב בתור סמל מסחרי וסתם התבוננתי מסביב על אנשים.... אמנם באתי ישר מהמכון לבוש כהרגלי אבל כדי שלא תגידו שלא באתי מחופש, בחורה אחת התחילה לשאול שאלות כי חשבה שאני מאבטח, אז אפשר להגיד שהתחפשתי למאבטח. נקודת האור היחידה בסיפור הזה שאני כנראה כעת נראה מספיק הממ.. מאסיבי כדי להראות ככזה אני לא חושב שאני נראה טוב יש לי בטן קטנה (1.89 על 84 קילו), אפילו אם תהיה לי שיחה קולחת עם בחורה (שזה בלי אפשרי כשלעצמו, מגוון הנושאים שלי נופל על חתולים,אופניים, מחשבים, מד"ב וזהו) לעולם לא אוכל להזמין אותה לדייט. אז כדי לעודד אותך אתה בן 19, הצלחת כבר לעבור משוכה אחת עם בחורה ואתה מצליח להזמין לדייט באיזשהו מצב(!) לעומתי אתה לא נכה, אתה סתם נעזר במקל הליכה
אני לא מתחרפן מתסכול (אולי בגלל הגיל).. אני פשוט השלמתי עם המצב שיש באמת בחורים הרבה יותר טובים ממני וצריך להשאיר להם את השטח.. ואין הרבה בנות מתחילות עם בנים (אלא אם כן הוא נראה ממש ממש טוב..) אז מה תגידו על מישהו שנראה כמו מאבטח אבל מתחיל כמו שהוא נשמע כאן ?
 
רק אל תוותר!

אף פעם לא הייתה לי בעיה עם בחורים.כל פעם שהייתי בקשר אני ניסיתי "לסחוט" מהקשר כמה שיותר. אני בן אדם שמתאהב בקלות ומאבד את הראש. אני תמיד חיפשתי את האהבה האמיתי ואני מצאתי אותה! זאת מתנה מהשמיים, זה כמו ריקוד סוחף. הסרטים הרומנטיים על אהבה נצחית ובלתי מנוצחת לא משנה מה הם לא פרי דימיונם של הסופרים והבמאים, אלא מציאות. אני יכולה לצעוק לכל העולם שאני הבן אדם הכי מאושר בעולם כי יש לי עם מי לחלוק את זה, האהוב שלי. לכן, אני מאוד מאוד ממליצה לך לחפש את זה ואתה תמצא! אני באמת לא יכולה לתת לך רעיונות להתחיל עם נשים אבל אני לא מאמינה שמקרה כל כך מטומטם כמו המקרה על השעון שסיפרת בהתחלה גורם לך להסס ואף להתחרט על זה שהתחלת עם האישה ההיא. זה קורה המון ואל תתן לזה למנוע ממך להמשיך לחפש והתגבר על הפחדים ותיסכולים. אתה יודע שהיא נמצאת שם, אי שם אולי אפילו לא יודעת על קיומך , ואולי להיפך, כל כך קרובה אליך. יום יבוא ותמצא את עצמך מסוחרר ממה שקורה מסביבך, מופתע לראות את העולם לגמרי אחרת ונדהם מכל מה שאדם יכול לתת לך כשהוא באמת אוהב.
 

tookmy

New member
אני בטוחה שמה שמפיל אותך

זה שני דברים: האחד אתה מחפש במקומות הלא נכונים. השני אתה חסר ביטחון בכך שיש לך מה להציע.לגבי הדבר השני, יש לך הרבה עבודה לעשות על עצמך. לגבי הדבר הראשון- אם אתה לא סובל פאבים, למה לעזאזל לחפש בהם? הרי, מן הסתם, אתה תמצא שם כנראה בחורה שאוהבת פאבים, ככה שגם שתצאו יחד לא תהנו ללכת לאותם מקומות. אני לא מסמפטת פאבים ולכן בחים לא אחשוב ללכת לשם להכיר, אמנם בתקופה האחרונה קצת יבש אצלי, אבל אני בהחלט יכולה להעיד שהיו תקופות. חוק מספר אחת זה ללכת למקומות שאתה רוצה להיות בהם! דבר שני, אני בטוחה שיש מספיק נשים בעולם שחתולים, מד"ב, מחשבים ואופניים מעניינים אותן! ואם לא כולם, אז לפחות חלקם. מסקנה? אולי לצאת עם חבר'ה לטיולי אופניים, אולי להתנדב באגודה למען החתול או להיות כותב קבוע בפורום גידול חתולים, אולי להצטרף לאיזה חוג של שוחרי מד"ב. ככה אם תפגוש בחורה, תדע שכנראה היא מתעניינת באותו נושא שאתה ויהיה יותר קל לדבר.
 

traveler03

New member
אולי בגלל שעברתי שטיפת מח..../images/Emo13.gif

מבחוץ... אני לא יכול לצאת לטיולי אופניים כי רובם בשבת (לאלה שביום שישי צריך לקום מוקדם בבוקר)... ה'טיולים' היחידה שהייתי עושה זה כל יום שישי האחרון בתאב"א, טיולים הפגנתיים כאלה... אני ממש לא בקטע של התנדבות בעמותת חתולים, או בפורום חתולים אנשים שם פנאטים מדי ומזדהים יותר מדי עם החתולים (יעידו התגובות שלהם לנסיונות הזיווג שלי על החתול פרסי שלי).. בקשר למד"ב זה פשוט לא יכול להיות בסיס היחיד למשהו...
 

tookmy

New member
שים לב

שפסלת את כל מה שהצעתי לך. משמעותו של קשר הוא בין השאר להרים כפפות שאנשים זורקים לך, כלומר לדעת לקבל מכל מצב. במקרה שלך אתה קוטר ולא מוכן להשתנות. אם אתה שומר שבת אז אולי תכיר אותה בפורום של שומרי מסורת. אם לא מתאים לך להתנדב בארגון למען החתול, תמצא חוג אחר של חובבי חתולים ו/או מד"ב ו/או מחשבים להיות חלק ממנו. והדגש הוא על תמצא!!!! לא שאני אשב ואציע לך כאן ואתה תפסול, אלא שבמקום להיות פאסיבי וקוטר תיקח קצת אחריות על החיים שלך. אני מצטערת אם אני נשמעת חריפה בדברים שלי, אבל אני באמת חושבת שזה תלוי בעיקר בך ובפתיחות שאתה מוכן להפגין. איזו בחורה תרצה להיות עם בחור שמשוכנע שאין לו מה להציע ומשוכנע שהוא משעמם? ואגב, אם אתה בטוח שאתה כל כל משעמם, אולי תנסה לפתח תחום עניין חדש? בכל מקרה אם שום דבר מהדברים שאמרתי לא מתאים אז תחשוב לא איך לפסול, אלא איך לקחת מה שאמרתי ולשנות ככה שכן יתאים. אבל האמת, נראה לי שיותר נוח לך פשוט לקטר ולרחם על עצמך.
 

traveler03

New member
אני לא מרחם על עצמי..

אני פשוט מכיר בעובדות... פורום של שומרי מסורת גם כן לא מעניין כל כך... מה שאני מנסה להעביר שהתחומים שאני מתעניין בהם אין בהם מספיק כדי להוות בסיס, ואני לא מתעניין בהם מספיק כדי להשקיע בהם מאמצים.. עובדה היא שבכל זאת הצטרפתי לתאב"א, אבל פשוט לאחרונה הפסקתי לקחת בזה חלק...
 

traveler03

New member
הייתי בטיולי "אמסטרדם"

כמה פעמים, אבל לא יצא הרבה מזה... אני לא יכול להצטרף לטיולי שבת.. ואם בכלל יש ביום שישי צריך לקום ב6:00 בבוקר בשביל זה!! (חשבתי על זה ואפילו לקנות אופני הרים טובות, אבל לא חושב שאוכל לעמוד בכך...)
 

loziper

New member
Lame

חחחחח, הרגע סיימתי לראות "ספרות זולה", נחמד.. טוב, נחזור לענייננו.. כן, נראה לי גם אני מרגיש ככה, רק שלי אין בעיה לפדח את עצמי.. פשוט תגיד לעצמך: Fuck The World (כן, סרטים משפיעים עלי) ותנסה להתחיל, מקסימום תצא מפודח ואז תלך, במלא אולי תראה אותה עוד ככה שנה או לא תראה בכלל, אז מה אכפת לך? אבל אם זאת מישהי שאתה נפגש איתה כל יום זה כבר משהו אחר.. אז תנסה למצוא לך דרכים להתמודד עם המציאות..
 
רוצה לדעת מה לעשות איתן ?

טוב.. אני לא "פלייר" אבל אני בדרך לשם.... יש לי כמה עצות בשבילך עקב כך שסבלתי מאותה בעיה בדיוק. נראה לי שאתה "נייס גאי", ובנות, מה לעשות, מדברות שיחות נפש עם ה"נייס גיא" ועושות סקס חסר מעצורים עם ה"באד גיא". ראית פעם את ג'ימס בונד (ולא משנה מי שיחק אותו...) מביא פרחים ? או מחמיא לבחורה ? לא ! לבחורות יש הגיון שונה מאיתנו ידידי....אתה לא צריך להבין אותו, אלא רק לדעת איך הוא עובד. בהודעה שלך אתה מפרט שאתה אינטליגנט, נראה טוב, יש לך זה וזה ואת ההוא....אתה רשימת מכולת? באמת נראה לך שבחורה שמסתכלת עליך עוברת על כל זה ? משיכה היא לא עניין של בחירה. כשאני מתחיל עם מישהי, בפאב למשל...אני לא אסתכל עליה שנתיים ואחייך בבהיה דבילית כי זה משדר לה שאו שאני ממש ממש חרמן או שיש לי פיגור סביבתי...לא מושך במיוחד. מעבר לזה, את רוב משפטי הפתיחה היא כבר שמעה לפחות 99999 פעמים באותו יום ואם היא נראית טוב אז המספר הזה עולה בחזקת 8. (תעשו את החשבון לבד). המפתח הוא להצחיק...ולא, אני לא מתכוון שתעמוד מולה ותעשה ג'אגלינג או שתבוא ותגיד לה "היי, שמעת את הבדיחה על הפרסי והפולני?" אלא..."היי, ראיתי שהסתכלת עלי ואני חושב שעכשיו זה זמן טוב שתזמיני אותי למשקה..." (בלי לחייך חיוכים דבילים תוך כדי, אם אתה לא מסוגל, תתאמן מול מראה). רוב הבנות עכשיו, וגם הבנים אני מאמין מרימים גבה....הרי התשובה שלה תהיה משהו בסגנון..."למה שאתה לא תקנה לי משקה ?" ההמשך - "מה יצא לי מזה?" ההמשך שלה - "כלום" (במקרה הגרוע ביותר, עוד לא קרה לי....אבל הכל אפשרי) ההמשך שלך - "בגלל זה ביקשתי ממך להזמין אותי למשקה..." מפה...אחרי שנשבר הקרח....השיחה זורמת. טוב, אני לא אגלה את כל הקלפים כי הזמן קצר והבחורות מרובות אבל אני חושב שמגיע לך (ובמיוחד לבחור בן ה 27 שהולך למסיבות כדי להסתכל על הערכה של הדי.ג'י) יותר בחיים. גברים....בנות אמנם אומרות שהן רוצות "גבר רגיש" אבל שימו לב שזה ראשית כל "גבר" ורק אח"כ "רגיש"....התגובות ששמעתי פה הם של "רגישים" שמתנצלים על זה שהם גברים....ואז יש להם בעיה בשמיעה שנקראת בסלנג המקצועי - - - "ידידים". נשים שמעונינות בהרחבה....מוזמנות לפנות אלי. שלכם : המרקיז המרגיז.
 

Sunset Night

New member
אני גם נייס גאי וגם באד גאי

אני מורכב מניגודים. יש בי הכל.. אני פשוט לא יודע איך לתפעל את עצמי. הייתי צריך להגיע עם ספר הוראות
 
קראתי והייתי חייבת להגיב...

קודם כל, לדעתי אתה לא נכה רגשית. אתה פשוט לא אוהב לעבוד קשה... עובדה שהצלחת להשיג לעצמך יזיזה (כמה אני שונאת את המילה הזאת...) אבל לא בת זוג. אם אתה לא רוצה לצאת מנקודת הנחה שאם את לא מתחיל, אז אף פעם לא תכיר- בבקשה. אבל זה לא נכון. לדעתי אתה מחפש בשיטה לא נכונה ובמקומות לא נכונים. אם אתה לא רוצה להיות זה שמתחיל, אל תהיה. היום זו כבר לא בעיה להיכנס לצ'ט למשל ולנהל שיחה עם מישהו, או להירשם לאתר הכרויות, וזה כבר מוביל לקשר. ואז זה כבר לא משנה מי אמר מה ומי התחיל, וזה לא משנה שאתם לא מכירים. הרי אם תסמוך על זה שתוכל לצאת לדייט רק עם אנשים שאתה מכיר, זה מצמצם לך כמעט את כל האפשרויות לקשר. אתה הרי כל כך רוצה שתהיה לידך מישהי כשתתעורר בבוקר, אתה רוצה שיאהבו אותך ויגידו לך שהכול בסדר כשאתה מרגיש רע, אתה רוצה אינטימיות של מערכת יחסים... ומצד שני, לא ממש נראה שזה מה שאתה צריך. לדעתי הצעד הראשון הוא להפסיק את הקשר עם היזיזה. הצעד השני הוא להתחיל לחשוב מה בדיוק אתה מחפש. הצעד והשלישי הוא להתחיל ליישם. ועוד דבר: תתפלא, בנות דווקא כן מתחילות עם בנים. אני אישית מכירה כאלה. שיהיה בהצלחה.
 

p00ga

New member
כל כך מזדהה

כ"כ מזדהה שכל מילה מיותרת תגרע מהרעיון
 

miki31

New member
האמת שגם אני מרגישה אותו דבר עם בני

זה מאוד לא נוח לעשות סקס קר זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות. להתחיל זה קשה כי תמיד יש את הפחד של התשובה השלילית והדחיה, אשמח אם תיצור איתי קשר באי מייל.
 

vertoron

New member
הזדהות!!!

מזדהה עם כל מילה ומילה (טוב...חוץ מהיזיזה) בנות...מתיתתחילו אתן אתנו??
 

vampirchik

New member
הייתי בנעליים שלך פעם

עד לפני שנה בערך הייתי כמוך, הבעיה שאתה מציג הטרידה אותי חבל על הזמן, אבל מצאתי פתרון. לשאול בחורה מה השעה או לשאול אותה אם לא כאב לה כשנפלה מגן עדן זה פסה, זה כבר לא עובד על אף אחת, אבל...אני בטוח שיש לך את היכולת להצחיק ולבדר, תזרוק לה משהו משעשע, שיצחיק אותה, בחורות אוהבות שמצחיקים אותן, תזרוק שניים שלושה דברים עד שהיא תתחיל שיחה, כי היא תתחיל! וזהו, אתה בדרך המלך, כל מה שנשאר לך לעשות זה לצאת איתה, לתת לה ללמוד להכיר אותך, ואם מה שהיא תגלה בתוכך יקסים אותה, אתה יכול לתת נשיקות פרידה לבראד פיט המתוק!
 

sharon5111

New member
ישלי פתרון

שים זין על העולם תתחיל לחיות בלי מעצורים ומחסומים ותראה איך שהכל מסתדר עלי
 
למעלה