לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

Sunset Night

New member
לפעמים אני ממש מרגיש 'נכה חברתית'

אני פשוט לא יודע מה לעשות עם בנות.. לא יודע. אין לי מושג. לפעמים נדמה לי שכל אחת פחות נגישה מהשניה. כולן מחכות לבראד פיט שיפול עליהן מהשמיים, ואני נשאר בצד (מה לעשות.. לא כולם הם בראד פיט). לפעמים נדמה לי שכולן פרפקציוניסטיות מוחלטות. ותכלס, אני מבין אותן. כי למה להתפשר?? למה להסתפק במשהו כשאפשר להשיג משהו טוב יותר? אני לא הייתי רוצה שיתפשרו עלי ולא הייתי רוצה להתפשר על מישהי. אין לי אף שמץ קלוש של מושג איך להתחיל עם בנות! כאילו, אם זו מישהי שאני כבר מכיר, ממקום העבודה, מהמכללה, הפקידה בבנק שיצא לי לשוחח איתה כמה פעמים, הידידה של אחד החברים שלי שיצא לי לשוחח איתה קלות, אז זו לא בעיה. אם יש כבר קו תיקשורת נוח וזורם, זה משחק ילדים. הרבה יותר קל לשים לב לבנאדם, לראות אם היא מעוניינת, הרבה יותר קל להזמין אותה לדייט. אבל אם זו מישהי שאני לא מכיר? אני פשוט קופא. מתחרפן מתיסכול! אין לי מושג מה לעשות. אין לי שום כישורים חברתיים בנושא הזה. בהתחלה הלכתי על אסטרטגיית ה"לנסות כמה פעמים, להתרגל לסיטואציה ואז להשתפר לאט לאט". אבל הנסיונות האלו היו כה מביכים ומגושמים עד שויתרתי על הרעיון (שואל מישהי בחדר כושר מה השעה כאשר אין קיר בלי שעון עליו). ואני רואה כל הזמן בחורות כ"כ יפות וחמודות, באוטובוס, בפאב, בחדר כושר, במכללה, בכל מקום, ולא יודע מה לעשות איתן! ולא, אני לא מחפש סקס, יש לי יזיזה. אני מחפש מגע נשי חם ואוהב. מישהי לחבק. מישהי לעשות איתה אהבה לוהטת וגדושת רגשות ממיסים ומבטים רומנטיים (להבדיל מסקס אצל היזיזה, שם המטרה היא פשוט לזיין..וזה נמאס כבר. אני קורא לזה "סקס קר"). מישהי לחשוב עליה, להיזכר בה כל הזמן, להריח את ריחה על מצעי המיטה שלי כשאני ישן לבד. אני נראה טוב, אני בנאדם נהדר עם אישיות עמוקה ומעניינת, אני באמת חושב שיש לי המון מה להציע ושאין הרבה בנים כמוני (נמאס לי מהצניעות). אז למה אני מתנהג ככה? לפעמים זה כ"כ מרתיח שישמור האל אם הבנות יתחילו להתחיל עם הבנים לשם פאקינג שינוי.
 

ג ב ר ב ר

New member
כמוני כמוך!

למרות שאצלי לאט לאט כבר מתבצע השינוי... אשמח בכל זאת לרעיונות מעניינים מהמין היפה!!
 

linu2

New member
אין לי רעיונות קורקטיים

סיפרתי פעם שמישהו שרצה להכיר מישהי פשוט ניגש אליה ואמר לה כך: "שלום, אפשר להכיר לך אותי?" זה משפט נועז ביותר! אני יודעת שמעטים הבנים שיש להם אומץ להתחיל בצורה כזו ואני לא יודעת איך תהיינה התגובות של הבנות. יש ויש. תשאלו חברים שלכם מה הם עושים. אני יודעת שאפשר לפתח שיחה מכלום! פשוט מכלום, ולא משנה מי נמצא מסביב. נאמר, אם אתה נמצא באוטובוס ויש לידכם אנשים, תתנהג כאילו אף אחד לא שומע. ובונוס קטן - עוד לפני שאתה פוצה את פיך תחייך. זה עושה המון.
 

buli

New member
חיוך חיוך ושוב חיוך...

תיהיה אתה.. אם תראה מישהי שמוצאת חן בעניך אל תחשוב על זה יותר מידי.. פשוט תזרום עם זה.. בטח תמצא נושא מקורי למשוך את תשומת ליבה לשיחה קצרה. אני חושבת שאם אני אראה מישהו והמבטים יפגשו והוא פשוט יחייך אלי חיוך מכל הלב... הוא יקבל חיוך בחזרה וזו כבר ההתחלה. אני בטח לא מתכוונת לבהות במישהי עד שהיא תסתכל כי זה קצת מפחיד אבל.. בהצלחה!
 

Sunset Night

New member
כולם תמיד אומרים את זה

אומרים לי לחייך, לא לחשוב על זה ולזרום. תגידו..אתם מקשיבים לעצמכם? איך אפשר לא לחשוב על זה?? אם אני שיכור אז אולי. נראה לכם שאם הייתי פשוט יכול "לזרום עם זה" אז הייתי כותב הודעה כ"כ מתוסכלת? זה כמו להגיד למישהו בכיסא גלגלים שפשוט יפסיק לחשוב על זה, יזרום עם הסיטואציה וינסה לקום וללכת. טוב זו דוגמה קצת קיצונית אבל הבנתם את מה שאני מנסה להגיד.
 

נילס22

New member
תראה,אני פשוט בה לדבר עם הבחורה

ומראש לא מפתח ציפיות.אני יודע שאני רוצה אותה אבל בלב כבר פיתחתי לעצמי חיסון כזה שגם בחורה שאני רוצה אני מנטרל את הרגשות שלי באותן שניות וזורם.מה שיהיה יהיה.ולא חושב כמה אני רוצה אותה.כמובן שפיתחתי את את החיסון הזה אחרי הרבה "עבודה".אם לא שמת לב לתחביבים שלי בכרטיס שלי אז כתבתי שיש לי תחביב להתחיל עם בנות ולא כתבתי את זה סתם
 

buli

New member
אל תיהיה כל כך שלילי

כשרואים מישהו שמצא חן בענינו בדרך כלל אנחנו לא במצב הכי טבעי שקיים.. הופכים להיות דרוכים ומוכנים. אם תיהיה דרוך מידי ותחשוב יותר מידי פשוט תשדר לחץ וזה לא המצב להתחיל עם בחורה.. זו הכוונה כשאמרתי תזרום.. וחוץ מזה אם אתה ביישן ולא מהטיפוסים ה"אמיצים" יותר.. אני לא רואה שום פסול בלהכיר לעומק אנשים שאנו כבר מכירים ומצאו חן בענינו. אנטרנט זו גם שיטה טובה... סתם כדרך אגב. הכי הרבה אם לא מצאת כאן אהבה.. מצאת ידידה/ חברה חדשה.
 

noa135

New member
אגב..מה רע בשיכור? לך למסיבה,

תשתכר ותתחיל עם בחורות..מה רע? חחח
 
האמת זה נכון

כלומר אי אפשר לחייך סתם והכל. ולא תמיד זה עוזר. אבל מספיק שזה עוזר לפעמים כדי שיהיה שווה לנסות. אני חושב. בעיקרון כל אחד לוקח את זה בדרך שלו. אני חושב למשל שלפחות בחלק מן המקרים צריך לחכות. פשוט לחכות שיגיע האדם אותו אתה רוצה. בכך שתראה לפי הגישה איתו. הזרימה איתו. אם באמת אתה רוצה לנסות להתחיל עם אקראיות ולא לחכות אז תמיד אפשר לנסות אתרי הכרויות שכאלה. זה בהחלט יכול לעזור. אבל יש כאלה שלא מאמנים בזה. מעדיפים לחכות שזה יגיע מעצמו. שזה גם מכובד ומובן. המון בהצלחה שיהיה לך. דרך אגב, העניין של היזיזות שלך, זה באמת טוב לך? כלומר, אתה באמת מרגיש טוב עם זה?
 

נילס22

New member
אחייי אין מה לדעת בלהתחיל עם

בנות.אתה פשוט בה ומדבר איתה.בחורות מתות שיתחילו איתן אל תשכח זאת לעולם.אתה פשוט ביישן שזאת תופעה שמוכרת אצל גברים.אני נכון להיום מתחיל עם כל מה שזז למרות שאני מנסה להפסיק עם זה.אני עובד קשה עכשיו על דתייה אחת שעובדת איתי.היא מלאך במלוא מובן המילה.אני מת להכיר אותה.פשוט מת.אחייייי אין לך מה לפחד,פשוט תזרום עם זה בלי לחשוב יותר מידי מה לומר ולתכנן מה להגיד
 

Sunset Night

New member
אוף..בנות זה עם מעאפן../images/Emo3.gif

(תרגעו זה היה בצחוק) פשוט נמאס לי לגמרי מהקביעה שהבן מתחיל עם הבת, והבת משחקת אותה אדישה קרח עד שהבן מעז לעשות משהו. ועדיין לא הבנתי את הקטע של החיוך. כאילו..מישהי רואה בנאדם זר באוטובוס, פתאום הוא מחייך. לא יודע, אם אני הייתי מתיישב לי באוטובוס ופתאום מישהי היתה מחייכת אלי אז הייתי כזה "אהמ.. הא?? יש לי משהו על הפנים או משהו?". זה מביך כזה, לא טבעי.
 
בן אדם אתה חי בסרט

איפה יש קביעה כזו? בן זוגי חזר כרגע מאירוע משפחתי עם שני מספרי טלפון. והוא לא התחיל שם עם אף אחת, באחריות. האקס שלי שבוע אחרי פרידה הלך למסיבה וניגשה אליו שם בחורה: "מה צריך לעשות כדי לקבל ממך מספר טלפון"? יצאו חודשיים. שמחתי בשבילו. המון בנות מתחילות עם בנים. אם לך זה לא קורה, למרות שאתה נראה טוב - תחשוב מה יכול לגרום לכך. אולי אתה משדר קרירות, אולי אתה מרחיק אותן (ע"ע חברנו j d wannabe, שמגרש את כל המתעניינות). אולי אתה לא מבקר במקומות בילוי שמקובל לפלרטט בהם (סורי, התחלה ברחוב או באוטובוס היא רעיון פתטי בעיני).
 

noa135

New member
אני רק רוצה לומר לך שני דברים..

1. הלוואי והייתי מכירה חבר'ה כמוך. רוב הבחורים שלי לא רוצים לאהוב (בגלל זה הם לא "שלי" יותר..חח) 2.הקביעה שבחור מתחיל עם בחורה היא בולשיט היום. אני כן מתחילה עם בחורים אני כן יוצאת ומתחילה לדבר איתם: במסיבה או סתם בכל מקום אחר. זה שטויוץ..היום זה לא ככה.. בכלל לא!!
 

ג ב ר ב ר

New member
אולי כל הקטע של השיוויון נכון...

אבל עד כה בשנות חיי המועטות קרה רק פעם 1 בחיים שלי שהתחילו איתי... וגם אז זה היה במקרה קצת מוזר...
 
למעלה