לפני 4 חודשים עברתי ניתוח קיסרי מס'

winnie5

New member
לפני 4 חודשים עברתי ניתוח קיסרי מס'

2 את הראשון עברתי בסוף שנת 98 היו לי דלקות ובעיות וסיבוכים אח"כ בשנת 00 היתה לי לידה רגילה מעולה עכשיו היה לי ניתוח : הייתי 9 שעות עם צירים חזקים מאד והעובר היה למעלה מאד ונתנו לי זירוז האם מותר לתת זירוז לאשה שהיה לה ניתוח??? הזירוז גרם לירידה בדופק ומייד לקחו אותי לחדר ניתוח אבקש את תגובתכם תודה!!!!
 
למעלה