לפני שכולנו מתפזרים - הבא נגיד מילה טובה

matanp88

New member
וזה עצוב שמצדיקים את השופטים...

פשוט לא אמיתי.

גם הפייבוריטית שלי הייתה מורן ואחריה שני... אבל התהליך מזעזע ואני אישית לא נהניתי על אף שמורן ניצחה. אז מה? השיפוט היה גרוע וצריך להגיד את האמת!
 

Mikey Weiss

New member
לאפס מישהו *בכוונה* כי היה לו הפרש של

אחוז אחד בטלווט? עשו לי טובה. אלא אם כן אתה חושב שעד שהשידור התחיל ו / או עד שהם היו צריכים להכריז על תוצאות שני הובילה ביתרון *כזה* מטורף בטלווט שהיה צורך לאפס אותה, ופתאום בחמש הדקות האחרונות בטלווט כל עשרות אלפי המצביעים שלא הצביעו עד עכשיו הצביעו וסגרו עליה את הפער ה*ענק* שהיה אפילו הם לא עד כדי כך טפשים. אם הם היו רוצים למנוע את זכייתה היה אפשר לעשות את זה באופן הרבה פחות מעורר חשד. הרי גם אם כולם היו נותנים לה 4 או 6 היא לא היתה זוכה. אלא אם כן אתה חושב שהם ישבו ואמרו - מכל השירים ומכל הפייבוריטים שני זמיר מהווה כזה איום שאסור לנו לתת לה אפילו נקודה! כן! כולם יגידו עלינו אפילו יותר שאנחנו רמאים אבל היא מובילה בתשעים אחוז בטלווט אז בואו מהר מהר נאפס אותה כדי שחלילה היא לא תזכה. כאילו שזה לא נשמע יותר מגוכח ממה שאתם אומרים.
 

matanp88

New member
ראיתי את הכותרת והחלטתי לא לקרוא את התוכן.

לא אומר שהיא הייתה זוכה שמרית, אל תכניסי לי מילים לפה, תסכימי איתי, שלכל שופט יש טעם שונה ומגוון.
למה כ-ל השופטים איפסו? איך יכול לקרות מצב כזה?! איך?! במיוחד כשזה סה"כ 10 שירים שמנקדים 7 מהם! תעשי לי טובה! איפה ההיגיון שלך? זה שבעה שופטים שפשוט החליטו לאפס. את רוצה להגיד לי שכל ה7 לא אהבו? די כבר. ההיתממות שלך עוברת כל גבול.
זה מגוחך שאת אשכרה מאמינה להם. אני מבטיח לך, ואני לא מבטיח הרבה דברים - שהם ידעו את תוצאות הקהל. את? תחשבי מה שאת רוצה.
 

Mikey Weiss

New member
ההגיון שלי הוא בדיוק בזה:

אם אתה רוצה לגרום לזה *בכוונה* ששיר לא יזכה, אתה עושה את זה בדרך הרבה פחות ברורה. זה הגיון. שהם יעשו משהו באופן כזה ברור אחרי כל הטענות שהיו אליהם? כמו שאמרתי, אפילו הם לא עד כדי כך טפשים.

אם הם היו יודעים את תוצאת הקהל, אגב, היתה להם אפילו פחות סיבה לאפס אותה. כולם יכלו לתת לה 6 ו8 נקודות והיא עדיין היתה מפסידה.
 

matanp88

New member
רשות השידור לא חכמה. ההפקה לא חכמה.

ובגלל זה זה היה ברור ומסריח.
יכלו לתת לה ניקוד ולא נתנו, איפסו - רק מוכיח כמה הם טיפשים שהיא בסוף לקחה גם בקהל ובכך הם חשפו שכביכול עשו זאת בכוונה. 7 שופטים מאפסים זה ממש נדיר.
 

GALxp

Well-known member
לצפות מהם להיות הגיוניים ופחות שקופים...

זה כמו לצפות ממורן מזוז לראות ומרון ויינרייך ללכת, סליחה על ההשוואה.
 

Frank Mills

New member
זה ממש לא מה שאני חושב

שני הגיעה ראשונה בטלווטינג - לא משנה איך (גם אם גייסה את כל יוצאי איראן בישראל {לא שמעתי על זה} או שעדי הרגישה מחויבות ורכשה 2000 מכשירי סלולרי וסיסמה בוקר עד לילה)...
הצחנה עולה מהשופטים.
 

uk23

New member
אם יבדקו את הנושא לעומק (ולא יעזו לעשות זאת),

יגלו ששני לא קיבלה מקום ראשון בסמסים. בדוק.
אבל בסדר
נדפדף הלאה
 

Princess Lotta

New member
ואגב עשיתי מה שאני בדרך כלל עושה

שנה שעברה 7 אסאמאסים לפייבוריטית שלי איסלנד שיר מספר 7
ב2008 15 אסאמאסים לפייבוריטית שלי שרלוט שיר מספר 15

אתמול מן הסתם היו רק 4 סמסים
 

E u r o b o y

New member
אני גם מתחיל לחשוב שזה בכיס של אנוק

השיר פשוט כבש אותי גם משמעה חפוזה ברדיו. ומה יהיה אחרי עיבוד מהפנט? אם הולנד לא זוכה, היא לפחות בחמישייה הראשונה. ב-11.3 הוא ייחשף לפי מה שהבנתי (יום שני)
 
צפיתי עכשיו בגמר שהיה אתמול. די נהנתי

השיר השני המועדף עליי מהגמר ביחד עם מזור זה השיר של מיטל. שמחה שסיים במקום השלישי. שני במקום השלישי שלי, והאמת שהיא נתנה אחלה הופעה. השופטים מושחתים, אבל זה לא משהו חדש. גם ב2011 הם קבעו את הזוכה, גם ב2009... אז הפעם שני נדפקה מזה. מה שכן, גם אם הייתה מדורגת אצלם במקום שלישי או רביעי היא לא הייתה זוכה, אז די מוזר לי שהם החליטו להתעלם ממנה לגמרי ולעשות את זה שקוף כל כך.. קצת דבילי מצידם.
אבל הכי חשוב שזכה השיר הטוב ביותר.
 

nit li

New member
רק דברים טובים? בכיף!

אז ככה, היו המון שירים מצוינים השנה. לפחות 10 שירים שהורדתי למחשב, ויש עוד המון שאני אוהבת ומתעצלת להוריד. מבחינת שירים- הרמה הייתה מאוד גבוהה. כנראה שהפורמט הזה עובד.
זכינו לראות כמה אמנים חדשים (כלומר, אנונימיים) ומצוינים. למשל, רן סנדלר, יהודה גברה, הילה בן-דוד (שלא באמת הייתה מוכרת עד עכשיו), שני זמיר (!!!!). מקווה שכולם יזכו להצלחה גדולה ושנשמע מהם לא רק בקדמים. זכינו לכמה (סוג של) בכורות מכמה זמרים מוכרים שלא ממש הוציאו סינגלים שהצליחו בחוץ (או עדיין לא הצליחו בחוץ)- כמו קטלין, מורן מזור, מורן מזוז, מייקל, רון ויינרייך (אההההה!!!!), ניקי גולדשטיין. מקווה שהם ימנפו את הקדם לקריירה מוזיקלית ענפה.
האינטרבל אקט והזמרים בהופעות האורח היו מצוינים. אתם לא מבינים כמה אני וההורים שלי צרחנו אתמול את "מכאן" (אחד משירי הקדם האהובים עליי! אבל למה לא בעיבוד המקורי?). המנחים היו מצוינים. החליפה של רון שחר מאתמול- וואו. וואו וואו וואו. וואו. הבמה הייתה מהממת. בכלל, כל השואו היה נהדר. לא הייתה אפילו תקלה אחת נראית לעין! כל הכבוד!

קיצר, הם עשו שיעורים בית והצליחו להרים הפקה ראויה. הם גם למדו ממשדר למשדר וזה משמח.
אני בעד קדם כזה כל שנה. בכיף.
 

matanp88

New member
העקיצות של המנחים הורידו מהם לגמרי.

פשוט עלובים.
 

uk23

New member
המנחים היו נוראיים עם דגש על רון שחר, שלא עזב

את הטלפרומפטר לשניה. הוא פחד אפילו להסתכל לכיוון של אורנה
ולהזיז את הראש, שחס וחלילה יפספס מילה או שתיים שהוא צריך להקריא.
וגם אז הוא טעה לא פעם ולא פעמיים בהגיית מילים.

בחירה טפשית.
תוסיף את העקיצות המפגרות שלו על קטלין, וזה בכלל מביך.
 
למעלה