לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס

לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס
למרות הכל אי אפשר לתת לעבודות בתל-אביב להתחיל לפני שאעלה שירשור קצר של החומר הצילומי וכמה אתרי עבודות שנקרו בדרכנו בניס. בעיר ישנו קו רק"ל קרקעי קיים אך השירשורון הזה מוקדש רק לעבודות (ופרסומי) הקו התת-קרקעי שיגדיל את המערכת משדה התעופה למרכז העיר. מרבית הקו הוא בשדרה על פני הקרקע אך שלושת הקילומטרים האחרונים בתחום מרכז העיר הם תת-קרקעיים והם יכללו מספר תחנות.
 

Ccyclist

Active member
לא רחוק מהמלון היתה חנות, אבל באופן צרפתי היא היתה סגורה...

לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס
למרות הכל אי אפשר לתת לעבודות בתל-אביב להתחיל לפני שאעלה שירשור קצר של החומר הצילומי וכמה אתרי עבודות שנקרו בדרכנו בניס. בעיר ישנו קו רק"ל קרקעי קיים אך השירשורון הזה מוקדש רק לעבודות (ופרסומי) הקו התת-קרקעי שיגדיל את המערכת משדה התעופה למרכז העיר. מרבית הקו הוא בשדרה על פני הקרקע אך שלושת הקילומטרים האחרונים בתחום מרכז העיר הם תת-קרקעיים והם יכללו מספר תחנות.
לא רחוק מהמלון היתה חנות, אבל באופן צרפתי היא היתה סגורה...
כבר בהליכה עם המזוודה מתחנת הרכבת ניס-ויל למלון (אותם 500 מטר שלמענם לא היה שווה לעשות סיבוב של קילומטר בקו הקיים והליכה במרחק דומה) ראיתי את החנות הזו מעברה השני של שדרה חד-כיוונית בת שלושה נתיבים. בהזדמנות אחרת צילמתי.





 

Ccyclist

Active member
עובר אורח בתחנת ז'אן מדסאן.

לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס
למרות הכל אי אפשר לתת לעבודות בתל-אביב להתחיל לפני שאעלה שירשור קצר של החומר הצילומי וכמה אתרי עבודות שנקרו בדרכנו בניס. בעיר ישנו קו רק"ל קרקעי קיים אך השירשורון הזה מוקדש רק לעבודות (ופרסומי) הקו התת-קרקעי שיגדיל את המערכת משדה התעופה למרכז העיר. מרבית הקו הוא בשדרה על פני הקרקע אך שלושת הקילומטרים האחרונים בתחום מרכז העיר הם תת-קרקעיים והם יכללו מספר תחנות.
עובר אורח בתחנת ז'אן מדסאן.
או לפחות עובר מול הפוסטר שלה.

 

Ccyclist

Active member
מתקרבים למה שמתברר בדיעבד שהוא פיר השילוח

לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס
למרות הכל אי אפשר לתת לעבודות בתל-אביב להתחיל לפני שאעלה שירשור קצר של החומר הצילומי וכמה אתרי עבודות שנקרו בדרכנו בניס. בעיר ישנו קו רק"ל קרקעי קיים אך השירשורון הזה מוקדש רק לעבודות (ופרסומי) הקו התת-קרקעי שיגדיל את המערכת משדה התעופה למרכז העיר. מרבית הקו הוא בשדרה על פני הקרקע אך שלושת הקילומטרים האחרונים בתחום מרכז העיר הם תת-קרקעיים והם יכללו מספר תחנות.
מתקרבים למה שמתברר בדיעבד שהוא פיר השילוח
ישנו גם יוטיוב רשמי (בצרפתית) המסביר במה מדובר.







 

Ccyclist

Active member
הביטון מחדש בשלבים מאד מתקדמים, הבור די רדוד.

לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס
למרות הכל אי אפשר לתת לעבודות בתל-אביב להתחיל לפני שאעלה שירשור קצר של החומר הצילומי וכמה אתרי עבודות שנקרו בדרכנו בניס. בעיר ישנו קו רק"ל קרקעי קיים אך השירשורון הזה מוקדש רק לעבודות (ופרסומי) הקו התת-קרקעי שיגדיל את המערכת משדה התעופה למרכז העיר. מרבית הקו הוא בשדרה על פני הקרקע אך שלושת הקילומטרים האחרונים בתחום מרכז העיר הם תת-קרקעיים והם יכללו מספר תחנות.
הביטון מחדש בשלבים מאד מתקדמים, הבור די רדוד.





 

Ccyclist

Active member
מספר לינקים עמוקים כי יהיה שירשור לקו הקיים.

לפני שיתחילו בת"א- תמונות מעבודות הרק"ל התחתי בניס
למרות הכל אי אפשר לתת לעבודות בתל-אביב להתחיל לפני שאעלה שירשור קצר של החומר הצילומי וכמה אתרי עבודות שנקרו בדרכנו בניס. בעיר ישנו קו רק"ל קרקעי קיים אך השירשורון הזה מוקדש רק לעבודות (ופרסומי) הקו התת-קרקעי שיגדיל את המערכת משדה התעופה למרכז העיר. מרבית הקו הוא בשדרה על פני הקרקע אך שלושת הקילומטרים האחרונים בתחום מרכז העיר הם תת-קרקעיים והם יכללו מספר תחנות.
מספר לינקים עמוקים כי יהיה שירשור לקו הקיים.
מפת הפרוייקט, כולל הקו הקיים (בצהוב, למרות שהוא בדרך כלל באדום), כאשר הקו הנבנה הוא בתכלת לחלק העילי ובכחול כהה לחלק התת קרקעי.
&nbsp
http://tramway.nice.fr/ligne-ouest-est/projet-ouest-est/tout-sur-le-projet/
&nbsp
&nbsp
עמוד המוקדש לתחנות התת-קרקעיות באתר החשמליות של ניס (אתר צרפתי בצרפתית).
&nbsp
http://tramway.nice.fr/ligne-ouest-est/tunnel-les-stations-souterraines/stations-souterraines/
&nbsp
&nbsp
&nbsp
את רשמי מהקו הקיים (שמאד דומה לקו בירושלים למעט מאפיין מיוחד אחד) אשרשר כשתיהיה לי הזדמנות.
&nbsp
למרות החדשות מהארץ לא יכלתי לתת לתמונות אמת ראשונות בפורום מעבודות הרכבת הקלה בתל-אביב להקדים את תמונות הקו שלתהליך בנייתו הייתי עד כתייר לפני חודש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה