לפני מספר שעות קניתי נתב חדש

shaiky

New member
לפני מספר שעות קניתי נתב חדש

3COM 100-75 התחלתי את ההגדרה שלו כמו שמוספר בכל הקישורים של הצ'יף.. ובסיום שמתי לב שלא התקבלה התוצאה הרצוייה לפי המאמר.. ראו תמונה.. וכמובן שהאינטרנט לא מתחבר לי דרך הנתב! רציתי להוריד את העדכון גרסה ולעדכן אבל לאחר שאני פותח את קובץ הזיפ אני מגיע למספר קבצים שאין לי מושג מה לעשות איתם.. אשמח לעזרה, בתודה מראש, שי
 

3ComIsrael

New member
אין צורך כרגע

הגרסא באתר מעדכנת נתבים עם קושחה ישנה 1.0 בקרוב יצא עידכון עבור הגרסא שלך
 

shaiky

New member
אוקיי

אז כרגע אני לא צריך לעדכן אבל כשאצתרך...?! עדיין איני יודע איך לעדכן את הנתב.. לא כדאי שתספר לי בכל זאת? ובנוגע לשאלה הראשונה.. יש אולי רעיונות?
 

a c o c a

New member
חדש פה, אבל יש לי פתרון עבורך

גם אני רכשתי מודם זה ועברתי כמה שיות ושיחת טלפון מ 3com, ולהלן הפתרון של הבעיה שלי ואני מקווה שגם שלך: במסך Logs באמת אתה לא מחובר כיוון שאתה לא מקבל את כתובת IP מהרשת,מהסיבה שכנראה לא הגדרת את אופן החיבור LT2P בכבלים או השני ב DSL. עצתי - ראשית תוריד את הגירסא העיברית (אתה מקבל חוברת באנגלית כאשר אתה רוכש את הראוטר) מאתר החברה, שבניגוד לחוברת, יש הוראות לסוג החיבור. מה שנשאר לעשות בסופו של דבר, הוא לרשום את שם ה Domain שם משתמש וסיסמא שתקבל מהחברה שאליה אתה מקבל את התוכן, finish, Apply ושוב לבדוק ב Logs. הבעיה היותר חמורה היא בהצפנה, אבל זו בעיה שאני עדיין מנסה לפתור... :)
 

shaiky

New member
תודה! אבל...

את הגירסא העברית כבר הורדתי אפילו לפני שקניתי את הנתב..להצפנה אין קשר כי אני מחובר ישירות בכבל...ניסיתי גם בl2tp ואותו הדבר...נשאר לי רק לברר מחר עם הספק שליאולי יש לי טעות באחד הנתונים שאני מכניס להתקשרות..מקווה שזה נכון, כי אם לא..מוסיף תמונהתגידו לי אם זה נראה לכם תקין...ואני מדבר על כתובת הIP והSUBNET...
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
כמה שאלות

מי הספק ? אם אתה בכבלים רשמת בצורה שגויה את ה- SERVER IP ADDRESS - שם צריך לכתוב את כתובת שרת ה-PPTP של הספק - ניתן למצוא בקישור הבא http://www.netcheif.com/Articles/BrdBandDefs/BrdBandDefs.htm עדיף להגדיר ב-L2TP אם קיים מאחר ובדרך-כלל L2TP עובד מעל כתובת דינאמית ולא צריך להגדיר בנתב את ה-IP הפנימי של הכבלים ולקבע אותו. תעלה את דף ההגדרות בנתב של מסך ה-L2TP ותכניס שם את כתובת השרת שמופיעה בקישור הנ"ל תחת הספק שלך.
 

shaiky

New member
נכנסתי לרשימה

אני בנטויז'ן! אבל יש שם כל כך הרבה שרתים.. איזה אני צריך? בהסברים שקראתי הבנתי שאני לא אמור לגעת בבררת המחדל שכתובה לי בשורה הזו.. בקשר לl2tp הבנתי שיש עם הנתב שלי-3com בעיות בתמיכה בl2tp ולכן ישר נגשתי לpptp
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
נסה את זה

212.143.205.210 ובכל מקרה תעלה מסך מתוך הנתב בהדרות ה-L2TP ונוכל לדעת האם באמת עדיף להגדיר ב-PPTP. בכל מקרה יתכן ותצטרך לדבר עם הוט לקבע את כתובת ה-IP הפנימית (מה שאתה רואה ב-172.20.126.254) אחרת בכל פעם שיהיה איזהשהוא ניתוק בתשתית תצטרך להגדיר מחדש את הנתב.
 

shaiky

New member
אני אנסה...

והעלה את המסך... אבל תוכל להסביר בפרוט ובצורה יותר ברורה למה את המתכון בקיבוע הIP? באמת מעניין אותי מאיפה הגיע לי המספר הזה דווקא...
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
בקצרה

למי שמתחבר עם חייגן בכבלים משוייכת כתובת IP פנימית ברשת התקשורת הפנימית של הכבלים שהיא מהצורה 172.2X.XXX.XXX - כתובת זו נותנת לך להגיע אך ורק למה שנמצא ברשת הפנימית של הכבלים שזה בעיקר דף הבית של החיבור בחייגנים welcome.hot.net.il , כאשר דרך הכתובת הזו גם מתבצעת ההתקשרות הראשונית מול שרת הכבלים שמקשר אותך ל-ISP שלך ודרכו אתה מבצע את ההתקשרות אם זה בפרוטוקול שנקרא PPTP ואם זה בפרוטוקול שנקרא L2TP. לאחר שיצרת את הקשר מול הספקית ואימתו את הפרטים שלך לפי שם משתמש וסיסמא, אז אתה מקבל כתובת IP חיצונית של הספק איתה אתה בעצם יכול לגלוש בצורה רגילה. אם הייתה מתחבר בכרטיס רשת רגיל, היית פשוט מגדיר בהגדרות ה-TCP/IP בכרטיס לקבל כתובת IP בצורה אוטומטית מאחר ואותה כתובת ראשונית מהצורה ההיא היא כתובת שאינה קבועה ויכולה להשתנות בכל פעם שהמודם מתכבה או מאבד תקשורת מסיבה אחרת מול שרתי הכבלים. כזה מגיע לנתבים, חלק מהנתבים לא יודעים לעבוד בצורה של כתובת IP דינאמית (משתנה) מעל פרוטוקולי החיבור PPTP/L2TP ואז נדרשת שיטה (שמכונה השיטה העקומה) שודרשת קיבוע הכתובת הזו והזנתה של הכתובת בצורה קבועה לתוך הגדרות הנתב . במידה ולא אתה הזנת את הכתובת הזו בצורה ידנית אלא הנתב זיהה אותה לבד סביר שלא תצטרך את אותו קיבוע - אבל שוב, זה תלוי בכל נתב ונתב.
 

shaiky

New member
קודם כל תודה רבה על התשובה המפורטת

והכל כך ברורה...! ניסיתי להכניס את הכתובת שאמרת לי וגם את השניה המופיעה במאגר.. ושתיהן לא עבדו אני מצרף לך את שני צילומי המסך שוב רק שהפעם בהגדרת הlt2p כמו שבקשת..
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
לא ציינת

האם הכתובת ההיא של 172. מופיעה בנתב מעצמה או שנאלצת להקליד אותה לפי ההנחיות במדריך הנתב. בכל מקרה נסה את אותן הכתובות מהמדריך גם ב-PPTP. אם לא הולך אין לי יותר מדי עצות לצערי. האם ווידאת שהשם משתמש והסיסמא מוקלדים נכון בנתב ?
 

shaiky

New member
כן הכתובת הופיעה מעצמה!

לא כתבתי אותה לפי שום מדריך היא פשוט הופיעה שם בסיום ההגדרה בעזרת ה-wizerd...! אנסה באמת גם בpptp.. ואתקשר ליתר בטחון לבדוק את הפרטים מול נטויז'ן.. תודה רבה בכל מקרה על הכל!
 

shaiky

New member
אז ניסיתי גם בpptp...

וכמו שהבנתם זה לא בדיוק הלך.. נשאר לבדוק רק פרטים מול הספק.. שאלה קטנה: אם פרטי ההתקשרות לא נכונים זו יכולה להיות הסיבה שאני לא מקבל ip? כלומר התוצאה שאני רואה בפלט יכולה להיות בגלל פרטי התקשרות לא נכונים באמת?!
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
התשובה חיובית

בהנחה שאתה רושם נכון את שם המשתמש בדוק מול הספק שלך האם הוא רואה נסיונות התחברות על השם משתמש שאולי נכשלים עקב טעות בסיסמא. נסה להיעזר בתמיכה של הספק שיתנו לך את כתובות ה-L2TP וה-PPTP שלהם (אם יש כתובות שונים לכל אחד) ונסה שוב.
 

barronit

New member
נסה את זה

גם אני נתקלתי בבעיה דומה. האם לאחר שאתה מבצע את כל ההגדרות ולוחץ על כפתור APPLY הנורית האדומה בנתב מהבהבת? אם לא, המשמעות שההגדרות לא עברו לנתב. במקרה כזה, נסה לכבות את תוכנת האנטי וירוס שלך. (אצלי זו היתה נורטון). נסה ואני מקווה שתצליח.
 
למעלה