לפני כשלושה שבועות, פרסמתי כאן תלונה על חנות,
שפרסמה מחיר מוצר בזאפ, שלא תאם למחיר שהוצג באתר החנות עצמו,
שאליו ניתן להגיע מהקישור בזאפ. הלנתי שם על כך, שהחנות ניסתה לבצע מחטף
ולפתות את הלקוחות, כדי שייכנסו לזירת המכירה ויבצעו את ההזמנה, למרות
שהמחיר שהוצע אצלם לא היה מהזולים ביותר שהוצגו בזאפ באותו היום.
פניתי אז לחנות בדוא"ל, ובקשתי לקבל את המוצר במחיר הזול מבין השניים והחנות סירבה.
במקום זאת, הם הציעו לי הנחה מגוחכת ואז התלוננתי על החנות בזאפ.
היו כאן משתתפים, שהתווכחו עמי, וניסו להוכיח לי באותות ובמופתים, שכשקורית
טעות בהקלדה, הרי ש-ט.ל.ח. מנצח, ואין סיכוי שהחנות תיעתר לבקשתי, למכור לי את
המוצר במחיר השגוי.
אז הנה... חללית מציעים את המוצר כעת במחיר טוב יותר מאז (לא מפתיע) אבל
תראו את ההערה שלהם מתחת לדגם המכשיר!