סרסור רוסי
New member
לפני כמה ימים העליתי לכאן לוג של
HijackThis ומחקתי את כל מה שאמרתם לי למחוק.. עכשיו עשיתי חיפוש בגוגל לגבי הפרוסס P2P NETWORKING.EXE שמופיע לי ב - HijackThis וגיליתי שזה פרזיט..
HijackThis ומחקתי את כל מה שאמרתם לי למחוק.. עכשיו עשיתי חיפוש בגוגל לגבי הפרוסס P2P NETWORKING.EXE שמופיע לי ב - HijackThis וגיליתי שזה פרזיט..
P2P Networking.exe is an advertising program by Joltid. This process monitors your browsing habits and distributes the data back to the author's servers for analysis. This also prompts advertising popups. This program is a registered security risk and should be removed immediately.
עכשיו לא הבנתי אם זאת רוגלה או לא.. כי פה לא הזכירו שום דבר לגבי התוכנה.. למחוק או לא? תודה מראש!